• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 34 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 20 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:35 ]


    Women don’t owe you shit..

    5 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPICA schreef:
    3 🏳️‍🌈 :(

    ik snap dat ook niet. net zo'n raar argument als het hele "trans vrouwen horen niet thuis in het damestoilet want die misbruiken cis vrouwen". slaat nergens op, maar mensen hebben rare vooroordelen en ik word er agressief van.

    anyway op naar een nieuw record i guess :')


    6 🏳️‍🌈

    Wordt echt boos als mensen zulke dingen zeggen. Maar weetje er zijn ook cis mannen die nu doen alsof ze trans vrouwen zijn en dan de dames toilet gebruiken. Vind ook jammer dat dit soort dingen gebeurd. Maarja, we leven eigenlijk in een gekke wereld.

    En also, waarom bestaat er nog steeds geen non binary toilet tho?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:09 ]


    Women don’t owe you shit..

    7 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:06 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    8 🏳️‍🌈

    Ik ben benieuwd naar jullie LGBTQ+ merchandise tho. (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:23 ]


    Women don’t owe you shit..

    9 🏳️‍🌈
    ^Ik heb custom pride converse en een shirt met use your voice en, dat is het zo'n beetje denk ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    10 🏳️‍🌈

    de uni waar ik zit heeft in een deel van de gebouwen gelukkig wel neutrale toiletten, en verder gebruik ik gewoon whatever toilet de kortste rij heeft, want fuck wachten :')

    as for merch, ik heb dus die stickers gekocht die ik in het vorige topic heb gepost, en verder heb ik nog twee andere stickers op m'n laptop zitten ("the g in lgbt stands for goblin" want ik verzamel dobbelstenen en refereer naar mezelf als een dice goblin, dit maar dan als sticker), dan 4 vlaggen, en dit shirt gebruik ik als pyjama. en als je m'n casual nonbinaire button up van de h&m telt, die ook :')

    verder, als je het telt als merch, ik heb een tatoeage die een ode is aan Splinter Chabot en Confettiregen, wat lekker queer is by default.

    @wingman: ik ben stiekem een beetje jaloers op de pride converse


    because i knew you, i have been changed for good

    11 🏳️‍🌈


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    12 🏳️‍🌈

    Ik heb vanuit mijn rol als bestuurder binnen mijn hogeschool kunnen realiseren dat er in de verbouwing van de hoofdcampus genderneutrale toiletten komen. Het is een begin, maar at least gaan we vooruit.:'D

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    13 🏳️‍🌈

    Ik heb dit besteld. De eerste drie en de apple watch band heb ik al binnen. Ik heb nog nooit eerder zoiets gehad. Dit jaar pak ik het lekker anders uit. (:




    @Spica wat gaaf zeg! 😍 heb je de stickers ergens laten maken?

    @Wingman wel gaaf dat je pride converse hebt. Heb je ze nu het pride month is ook (vaker) aan? (:

    @Debbaut daar mag je echt trots op zijn! Je maakt tenminste een verschil in dit wereld. 🥰

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:28 ]


    Women don’t owe you shit..

    14 🏳️‍🌈

    debbaut; dank voor het realiseren, on behalf van allen die baat hebben bij een genderneutraal toilet <3

    semicolon; kan ik je helaas niet zeggen :') ik heb ze cadeau gekregen van een van mijn vrienden, dus geen idee waar ze vandaan komen. also ik love de bi-ring. de rest is ook prachtig, maar die ring wil ik ook, en ik id niet eens als bi :p


    because i knew you, i have been changed for good

    15 🏳️‍🌈

    Ik was in april bij PANN in Tivoli in Utrecht en daar kon iedereen zowel naar de 'heren' als de 'dames' toiletten. Heren stonden gewoon bij de urinoirs terwijl er mensen stonden te wachten bij de hokjes er tegenover en was gewoon heel netjes en het boeide niemand wat. Goed, dit was dan ook een gay gebeuren. Overigens heb ik bij genderneutrale wc's altijd zoiets van, als het maar schoon is, dan vind ik het prima.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:39 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    16 🏳️‍🌈

    Ik vind het ook gewoon bullshit dat mensen die non-binair zijn nog tegen zoveel aanlopen en dit zijn relatief kleine moeites (of toch in de context van een verbouwing, maar ook los daarvan zijn er -goedkopere- oplossingen mogelijk).
    Ik moet wel toegeven dat iedereen die bij het masterplan betrokken was, heel snel mee was in het verhaal en er ook geen discussie over was. Wat ik best knap vond in een stuurgroep, werksessies en raad van bestuur waar de diversiteit nu niet direct vanaf spatte, dus er is wel echt hoop.

    Bedankt trouwens ook voor de links naar alle merch. Zitten leuke dingetjes bij. Ik heb zelf een T-shirt met "Let's get one thing straight, I'm not".:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    17 🏳️‍🌈
    @Spica: het zijn high top platforms. Maar niet met de rainbow onderkant. Die was er denk ik twee jaar geleden niet

    @Semicolon: Ik draag ze gewoon altijd als mijn kleding en sokken het toelaten. Soms lukt het gewoon niet met de high tops. But still love em loads after 2 years c:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:49 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    18 🏳️‍🌈

    pann is sowieso een fijne plek om te zijn <3

    en debbaut; oh for real. maar fijn dat de rest van je bestuur er niet moeilijk over deed! dat zijn de mensen die we nodig hebben :)

    daarover gesproken:

    ik heb laatst met wat huisgenoten de documentaire Ryan is Zwanger gekeken, over een non-binair persoon en diens zwangerschap / bevalling, en op het einde van de documentaire werd ik gewoon boos voor Ryan en zijn partner. like David ging hun kind aangeven bij het stadskantoor. wordt hij meteen gevraagd of 't kind een jongen of een meisje is, wat ze dus niet bekend willen maken. Dus David dat uitleggen, zegt die vrouw achter de balie "ja maar ik wilde u feliciteren met de geboorte," alsof je niet gewoon "gefeliciteerd met je vaderschap" of "gefeliciteerd met de geboorte van je kind kan zeggen. werd hij daarna doorgestuurd naar de volgende plek, mocht hun kind niet met Ryans achternaam worden ingeschreven, omdat Ryan dus de biologische moeder van hun kindje is. verder zat daar dus ook een vrouw achter de balie die meteen begon over of alles wel goed ging met moeder en kind, dus David weer vet awkward uitleggen dat alles met ouder en kind goed ging. uiteindelijk wist niemand wat te doen met de situatie, en moest Ryan dus maar een keer langsgaan met diens kind om uit te leggen hoe het allemaal zat. like holy shit.
    na die docu hebben mijn huisgenoten en ik nog een half uur na zitten praten over hoe belachelijk deze bureaucratie wel niet is.


    because i knew you, i have been changed for good

    19 🏳️‍🌈❓️


    Stenenlikker