• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 59 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 54 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 21 juni 2022 - 13:40 ]


    Women don’t owe you shit..

    49


    [ heaven knows ]

    50


    Tijd voor koffie.

    51🌈🏳️‍🌈


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    52


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    53 ♀️

    54🏳️‍🌈


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    55 🖤

    How are the queers doing overhere these days?

    56

    Ik ga komend weekend voor het eerst in mn leven “uit” met een vriend van mij naar een Queer bar in Utrecht😱 Hyped maar lowkey zenuwachtig want uitgaan? Deze introvert?? Sooooo yeah x)

    Hbu? 🥰


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    57 🍭

    Ohh kei leuk ! Hoop dat je t leuk gaat hebben. Welke club ga je heen? En weet je je outfit al? 😍

    Met mij gaat t chill! Ook weer kaartjes gekocht voor een queer party, maar dat duurt nog ff. Wel al zin in tho 🖤

    ✨58✨

    Bodytalk (ofzo hihi), ken je die? En neee nog niet, maar heb al wel een paar vage ideeën hahaha. Vorige week was ik op een bruiloft van een vriendin van mij en een beetje per ongeluk slopen de bad-bitch vibes er een beetje in, dus ik denk iets een beetje diezelfde kant op? Misschien shorts ipv een skirt, maar idk man. Dit was toen m'n outfit:



    Ooh goed om te horen!🥰 Oeeeh wat leuk! Wat voor party? (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    59 ❤️


    [ heaven knows ]

    ProngsPotter schreef:
    ✨58✨

    Bodytalk (ofzo hihi), ken je die? En neee nog niet, maar heb al wel een paar vage ideeën hahaha. Vorige week was ik op een bruiloft van een vriendin van mij en een beetje per ongeluk slopen de bad-bitch vibes er een beetje in, dus ik denk iets een beetje diezelfde kant op? Misschien shorts ipv een skirt, maar idk man. Dit was toen m'n outfit:



    Ooh goed om te horen!🥰 Oeeeh wat leuk! Wat voor party? (wbw)


    60 🦈

    Jaa van naam! Maar niet geweest! Ben benieuwd hoe t is, laat maar weten if u want!

    En oeh echt een leuke outfit! Dat topje ook 😍 dit met shorts idd is denk ik wel echt gaaf

    Ik ga naar Fluid in Was in Utrecht. ✨

    🏳️‍🌈61!

    Zal ik doen! en thaaaanks <3<3 ik was er zo onzeker over, haahaha. Topje ook echt op een impuls gekocht met de gedachte dat ik het binnen een week terug zou brengen, maarr blijkbaar niet dus x) Zal effe een foto posten zaterdag als het doorgaat met de shorts/definitieve outfit :Y)

    En omggg that sounds so cooool!!! Ditto, laat maar weten hoe het was als je dat leuk vindt :33


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    🏳️‍🌈62

    Jaaa leuk doe idd! Ben benieuwd (:

    En jaa will do! Was er ook vorige maand toen t voor het eerst werd georganiseerd en was echt al tof, maar kon niet al te lang blijven ivm treinen en werkdrukte, maar de volgende keer wel. dus echt zin in hele avond dansjes te doen

    63


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.