• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 59 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 54 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 21 juni 2022 - 13:40 ]


    Women don’t owe you shit..

    10


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    11 ✨


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    12 💕💛💙

    13!

    Thestral; het gaat inderdaad nu een stuk beter :) as for the advent calendar, het is een doos met 24 cadeautjes omtrent dobbelstenen en andere ttrpg-gerelateerde items! ik ben een beetje een dice (en tabletop rpg-systemen) hoarder, en heb de laatste tijd mijn focus qua dobbelstenen verlegd van factory produced naar handgemaakte. en een dice maker uit eindhoven offerde adventkalenders met handgemaakte dobbelstenen en andere goodies, dus ik wacht nu ongeduldig af tot ik de doos thuis heb en het december is :)

    ProngsPotter; oooooh goede outfit + makeup, love it <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Boem 💥🤭


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Uno💕✨

    SPICA — hihihii thank uuuu😊 En omgg, dat klinkt echt als veruit één van de beste adventskalenders ooit?? Megacool. M'n zusje is ook helemaal into dice en heeft momenteel zes of zeven sets oid, en maakt samen met m'n jongste zusje nu uit resin zelfs haar eigen sets. Hartstikke leuk om te zien, hahaha. Ben je ook into D&D etc.?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    dos (quatro uno uno uno dos quatro(yeah))

    ProngsPotter; yessss, ik ben ook heel hyped voor het moment dat 'ie binnenkomt <3 en vet dat je zusje haar eigen dice maakt! de laatste keer dat ik mijn sets geteld heb zat ik over de 100, maar sindsdien zijn er weer een heleboel bijgekomen (want ik heb clearly een probleem als het op dobbelstenen aankomt)
    en yeeeee, d&d staat in mijn top 5 als het op ttrpgs aankomt, al speel ik momenteel bijna geen d&d, maar voornamelijk vampire: the masquerade (including een demo game die mijn groepje mag houden op spellenspektakel in utrecht zaterdag aaaah). ik wil wel later deze maand wekelijkse d&d of andere game sessies gaan runnen bij een locale spellenavond though, dus hopelijk wordt dat wat :)


    because i knew you, i have been changed for good

    3 💥

    4


    ars moriendi

    5


    because i knew you, i have been changed for good

    6

    7 ✨


    SPICA — Stuur ff een foto als je 'm hebt!! En omgg, dragon vibes, hahahahaha. Ik zie geen probleem, alleen een goeie origin-story into je fantasy plot. Ben nou wel benieuwd hoeveel je er hebt in totaal x) Ben zelf net zo met m'n boeken, als een soort goblin ga ik ze allemaal langs en aan het einde wrijf ik dan tevreden in m'n handen—jaja, alweer bijna de driehonderd aangetikt, het gaat goed zo.😂😂
    Oeehh vet gaaf! Ik heb altijd al eens D&D willen doen, maar heb niet echt mensen in mijn omgeving die het ook spelen, en online mensen proberen te vinden is atm toch wat veel voor m'n huidige anxiety levels, lol. En holy shit, wat cool! Heel veel plezier met die demo, omggg

    [ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 21:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    acht!

    ProngsPotter; hahaha ik zal de dice die ik hier heb liggen eens tellen, dan kan ik altijd later nog de kleinere hoard die bij mijn ouders ligt erbij optellen :'') en who knows, misschien als ik binnenkort tijd heb, maak ik een q topic voor een online d&d trial aan (nerd)


    because i knew you, i have been changed for good

    9


    Tijd voor koffie.

    10.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO