• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 59 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 54 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 21 juni 2022 - 13:40 ]


    Women don’t owe you shit..

    7.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    8🏳️‍🌈🏳️‍🌈✨


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Boem!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    1


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Enn ene tweeje, en ene tweeje🏳️‍🌈


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Boem

    1 🖤

    2


    [ heaven knows ]

    3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    4. 🏳️‍🌈

    hey y'all, how has your weekend been? die van mij was rustig, haha, vooral veel schoongemaakt - but y'know, een noodzakelijk kwaad.


    [ heaven knows ]

    5🏳️‍🌈

    Momenteel zit ik te wachten tot de kaneelbroodjes van m'n moeder gaar zijn, ehehehehehe. Die moeten straks natuurlijk wel geproefd worden hé, en laat ik me daar nou heel graag voor opofferen :Y) Nee weekend was best prima, vooral een beetje de uren aftellen want voor NaNo ga ik samen met m'n co-schrijver & bff een hele maand lekker op vakantie om samen te schrijven en even ons beste leven te leven, dus daar heb ik echt heeeeel veel zin in :33333

    + oh en meevallertje: op een familiefeest had ik een goeie outfit aan die... nou niet echt in hun straatje past (helemaal zwart, winged eyeliner + lange, zwarte nagels cos halloween est maitenant) en ik heb er gewoon núl opmerkingen over gehad?? like wtf, ik was me al 24uur aan het voorbereiden op beleefde manieren om de "wat-heb-jij-nou-aan"'s af te weren, maar blijkbaar niet nodig? Dikke win hahhaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    zes :)

    alles zat me tegen dit weekend, waardoor ik amper de tijd heb gehad om te kunnen studeren voor m'n tentamen van vanochtend... maar dat ging nog verrassend goed, plus ik heb een adventkalender gekocht dus all is well ^^.


    because i knew you, i have been changed for good

    Seven.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    8.

    @ ProngsPotter — Oeh, kaneelbroodjes, that does sound delicious! Ik hoop dat, dat het ook was hahaha. Those cinnamonbuns, oh, one of the few kryptonite I have. Do send me one if there’d ever be any leftovers. Alsjeblieft dankjewel, ha.
    En dat maandje weg lijkt me wel lekker om te doen. Je even terugtrekken uit human society, of tot zoverre, en je simpelweg te richten op het schrijven en een leuke tijd met een vriendin te spenderen. Veel plezier gewenst! Hebben jullie dat weleens eerder gedaan?
    . . . je beschrijft mijn hele kledingkast. Driekwart, als het niet meer is, bestaat enkel uit zwart. En dat is inderdaad een meevaller, fijn dat je er geen nare opmerkingen op die manier over hebt gehad en dat je van het familiefeest kon genieten zonder te stressen. Nu ben ik lichtelijk benieuwd naar die outfit. 👀

    @ SPICA — Dat is niet de bedoeling. Wat ontzettend jammer, zeg! Zo te lezen had jij ook een meevallertje, zulke momenten kunnen echt helpen om het moraal weer een beetje omhoog te krikken, zeker als je er al doorheen zat. Adventkalender? Now we talking! Hoe ziet het eruit? Kerstboom? Sinterklaas? Something else entirely? :Y)


    [ heaven knows ]

    9

    @ThestraI — Het was g o d d e l i j k 🥰😋 Half verdronken in karamel, weetje, en dan nog knapperig aan de bovenkant en warm vanbinnen.... Raap me op. En ik heb ze nog meegekregen naar hier ook, dus vanmiddag lekker opgeward in de magnetron en smullen, hahahaha. Will send u some! Can't find an emoji tho, but here are donuts: 🍩🍩🍩
    Het is echt heerlijk 100% aan te raden! Vorig jaar hebben we heel november ook samen gezeten (of bijna heel november toen), ik op mijn studentenkamer en zij in het kleine kamertje ernaast wat we van berghok hadden omgetoverd tot AirB&B-ready logeerkamer. Oprecht een van de leukste maanden van m'n leven. Ergens aan het einde vroeg een huisgenoot nog of we elkaar nu niet eens zat waren, waarop we elkaar verbaasd aankeken en zeiden "...Nee? Moet dat?" 😂 Gewoon hele goeie vibes everywhere
    Oehh, ik heb nog een foto dacht ik. Niet heel awesome belichting dus het lijkt vooral... zwart, en nog met m'n halloween eyeliner 😂😂 Zie eerste spoiler voor ootd, tweede spoiler voor eyeliner closeup :Y) Soms zijn dat gewoon even de goede vibes voor het leven, hahaha. Liefde voor een kledingkast van meer dan 3/4 zwart, ehehehe. Wat is jouw favo outfit?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.