• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 59 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 54 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 21 juni 2022 - 13:40 ]


    Women don’t owe you shit..

    BOEM!

    Miyah schreef:
    (...)

    Ik heb precies hetzelfde. Zes jaar geleden was ik dolverliefd op een man, na dat heb ik dat totaal niet meer gehad. Ik voel me ook niet meer zo aangetrokken tot ze, ook misschien omdat ik zoveel rot ervaringen heb gehad met mannen. Ik merk dat ik echt alleen nog maar aan vrouwen denk en kijk. Niet dat het uitmaakt, want sinds twee jaar heb ik een superleuke vriendin😊

    6 🏳️‍🌈🏳️‍🌈


    1 🏳️‍🌈

    Ik heb zelf ook nare ervaringen meegemaakt met mannen. Sommige zaken waren zodanig naar dat ik gediagnosticeerd ben met PTSS. Mijn laatste relatie met een man was 3 jaar geleden. Sinds dien voel ik me niet echt aangetrokken tot mannen die ik dan tegen kom enzo. Wel mannen die onbereikbaar zijn of fictie zijn (zoals celebs en Anime characters. Mannen die al een partner hebben absoluut niet) daar voel ik me wel sterk mee verbonden. Bv Ryan Reynolds of Ian Somerhalden. Als ik ze zie dan denk ik daamnnn. 🥵 maar mannen die ik dan tegen kom. Ugh. Gewoon 🤢. Ik denk dat ik voor een lange tijd gewoon even geen behoefte heb aan mannen. En dat is ook prima maar soms denk ik dan ben ik dan nog steeds bi of? Nahja het maakt verder niet uit.


    Women don’t owe you shit..

    2 🌈

    Wat vervelend om te horen dat je zulke dingen hebt moeten meemaken Semi

    3 🏳️‍🌈

    Ik heb zo lang gedacht dat ik uiteindelijk een relatie met een vrouw zou hebben, maar toen kwam ik anderhalf jaar geleden m'n vriend online tegen en ik ben ontzettend blij met hem - ik ben daar nu ook sinds maandag. Ik heb nog steeds een sterke voorkeur voor vrouwen en zoals velen heb ik ook dat de mannen die ik wel leuk vind dat dat celebrities zijn or characters in films/series. Mijn vriend is de enige irl man waar ik me echt aangetrokken tot voel.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    calice schreef:
    2 🌈

    Wat vervelend om te horen dat je zulke dingen hebt moeten meemaken Semi


    4 🏳️‍🌈
    Vervelend wat ik heb meegemaakt maar het heeft me gevormd tot wie ik nu ben.

    Corpse, fijn dat je een leuke vriend hebt. Ik sta open voor een relatie met een man maar ben wel scared ofs. Hoe heb jij dit gedaan?


    Women don’t owe you shit..

    5 🏳️‍🌈


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    6 🏳️‍🌈❓️


    Stenenlikker

    7 🏳️‍🌈

    8 🏳️‍🌈


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    negen 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    10 🏳️‍🌈❓️


    Stenenlikker

    Semicolon schreef:
    (...)

    4 🏳️‍🌈
    Vervelend wat ik heb meegemaakt maar het heeft me gevormd tot wie ik nu ben.

    Corpse, fijn dat je een leuke vriend hebt. Ik sta open voor een relatie met een man maar ben wel scared ofs. Hoe heb jij dit gedaan?



    11 🏳️‍🌈

    Het heeft echt wel iets meer dan 2 maanden geduurt om erachter te komen of ik hem leuk vond of het idee van zo'n iemand leuk vond. En zo'n 2 maanden daarna hebben we allebei voor het eerst i love you gezegd. Ik ken mijn vriend via Discord, een paar dagen voor kerst 2020 voor het eerst in groepsverband in een groepsapp op discord gesproken. Op 1e kerstdag dat jaar begonnen met een op een contact. We zijn er voor mekaar waar zoveel anderen dat niet zijn - dit is meer voor hem het geval dan voor mij, want ik heb een goede band met m'n ouders en m'n vriendinnen weten vrij veel van hoe het met me gaat, mentaal en fysiek.
    Ik ben nu dus bij hem thuis (ouderlijk huis) in Amerika sinds maandag en ik vlieg de 18e weer terug naar ons kikkerlandje.
    Oh, en heel eerlijk, stiekem baal ik er wel een beetje van dat ik geen relatie met een vrouw heb, en hij weet dat ook, maar ik ben wel heel blij met hem en hoe hij (voor mij) is. Ik heb gewoon een tall gamer boy met ad(h)d en golden retriever energy.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    12 🏳️‍🌈

    13 🏳️‍🌈


    ars moriendi

    14 🏳️‍🌈❓️


    Stenenlikker