• Beste Qers,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie (jarenlange) trouw en het in leven houden van dit leuke forum. En natuurlijk ProngsPotter in het bijzonder: bedankt voor je hulp de afgelopen dagen om de nodige verbeteringen door te kunnen voeren.

    Opgeloste bugs / doorgevoerde suggesties:
    - "Co-hosting" van forum topics. Je kan nu andere gebruikers het recht geven je topic start post te wijzigen. Vooral handig voor RPGs.
    - De spotlight bevat weer een profielfoto
    - Quiz pagina's hebben door een kleine aanpassing een iets duidelijker zichtbare scheiding tussen de verschillende vragen & antwoorden
    - 'Maak alles gelezen'-knop in de PB inbox
    - User interface verbeteringen. Dit helpt erbij dat jullie makkelijker en sneller dingen kunnen vinden, maar ook dat we meer nieuwe leden mogen verwelkomen
    - Er kunnen opnieuw topics gestart worden met een poll erin
    - Off-topic topics verschijnen nu weer in Actieve Topics feed als je dat wél hebt aangegeven
    - Polls in topics werken terug
    - Users kunnen nu reacties verwijderen op hun lijstjes
    - 10 items in de spotlight ipv 20+
    - Filteren op genre; stories: na één pagina hield alles op
    - Er is een meldknop bij blogs
    - In de categorie "Nieuwe creaties" op de homepage stonden niet de nieuwste creaties
    - Bij 'ontdekt was er soms geen naam bij lijstjes
    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je nu wel weer bij dat profiel.
    - Bij het doorklikken naar een topic op het forum / het quoten van het bericht moet je niet langer omhoog scrollen
    - Stories aangemaakt door spambots zijn verwijderd
    - PB's kunnen markeren met een ster en vastpinnen bovenaan je inbox
    - Spotlight doet het ook voor niet-leden
    - Lettersmileys werken nu met een dubbele : (i.e.: :) :D)
    - Filter voor+12 stories bij ontdekt
    - Bancontact toegevoegd als betaaloptie
    - Hoofdstukken ordenen op nieuwste eerst
    - Je eigen antwoord bij polls vetgedrukt

    Daarnaast komen er vanaf nu weer advertenties op de site. Dit is noodzakelijk om de hostingkosten te kunnen blijven betalen. Het in de lucht houden van de site is nou eenmaal niet gratis.

    Mochten jullie gekke advertenties te zien krijgen, laat het dan even weten. Er is gelukkig veel te filteren qua content.

    Suggesties in dit topic:

    - 16+ content beter afschermen (deels al gebeurd)
    - De optie om forum posts te kunnen liken
    - Meldingenoverzicht op het forum (melding bij like, vermelding/tag op het forum, bij quote..)
    - "Laatst gelezen hoofdstuk" en "laatste quiz-uitslag" onderaan de pagina
    - Paaseierenzoektocht terug brengen
    - Templates terug brengen
    - Favicon voor Quizlet
    - Donker/nachtthema voor Q

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 jan 2023 - 19:33 ]

    Necessity schreef:
    (...)
    Domme vraag dan wellicht, maar wat doe ik daar dan mee? Op mobiel blijft het grijze anonieme hoofd ipv het logo staan, op laptop staat wel gewoon het logo er. Wat moet ik met de cache om dit op te lossen? 🙈
    CTRL+F5 zou moeten helpen. Dan laadt hij de pagina vanaf 0 opnieuw


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jahl schreef:
    (...)CTRL+F5 zou moeten helpen. Dan laadt hij de pagina vanaf 0 opnieuw

    Dat werkt op mobiel niet 🙈 ik heb ook al geprobeerd het tabblad te sluiten en een nieuw tabblad te openen, heeft ook nog niet geholpen helaas


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Dat werkt op mobiel niet 🙈 ik heb ook al geprobeerd het tabblad te sluiten en een nieuw tabblad te openen, heeft ook nog niet geholpen helaas


    Ik kan via mijn telefoon met de Chrome-browser app via de drie stipjes naar instellingen > privacy and security > clear browsing data. Via clear browsing data kun je zelf selecteren wat je verwijderen wil. Ik heb de opties: browsing history, cookies and site data & cached images and files. Het kan zijn dat je telefoon alles geselecteerd heeft, dan moet je eventjes wat deselecteren. Zelf heb ik die cached images en files verwijderd & daarna deed alles het weer c:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2023 - 15:29 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Vesemir schreef:
    Als ik de volgorde van mijn hoofdstukken wil aanpassen in een story, dan geeft ie ook een melding met dat de pagina niet werkt.


    Dit werkt ook nog steeds niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kan geen topics melden.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Tommi schreef:
    Ik kan geen topics melden.


    Opgelost

    Vesemir schreef:
    (...)

    Dit werkt ook nog steeds niet.


    Opgelost

    Derks schreef:
    De badges doen het niet! Ik zag dat ik ineens 49 badges had, dus wilde checken welke erbij gekomen was, en toen kwam ik op een witte pagina uit.


    Hier gebeurt iets raars.. als je maar beneden scrollt zie je ze wel denk ik..?

    RJ schreef:
    (...)

    Hier gebeurt iets raars.. als je maar beneden scrollt zie je ze wel denk ik..?


    Nu zie ik ze wel inderdaad! Van de week was het een lange, witte pagina


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als ik klik op wie een hoofdstuk gelezen heeft, krijg ik een foutmelding.


    help

    Dogette schreef:
    Hallootjes

    Ik probeer Ringwraith, de winnaar van de ~ weggeefactie 25 credits ~, 25 credits te doneren en dan zie ik:

    Oeps er ging wat mis!

    Wie zou me kunnen helpen?


    Dit is nog steeds aan de hand, maar op een andere manier.. de pagina https://qreaties.nl/credits/ kan ik uberhaupt niet meer bezoeken want die geeft een 500 error. :8


    *insert philosophical cringe expression here*

    Melding doen dmv het vlaggetje op een forum bericht kan ook niet meer, geeft ook een 500 error

    [ bericht aangepast op 22 juli 2023 - 14:24 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dogette schreef:
    Melding doen dmv het vlaggetje op een forum bericht kan ook niet meer, geeft ook een 500 error


    Opgelost

    Als je je profielfoto wil aanpassen geeft hij ook een 500 foutmelding.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan geen kudo's meer geven op stories. Ik krijg dan deze melding:
    "Deze pagina werkt niet. qreaties.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
    HTTP ERROR 500"

    Deze melding krijg ik ook als ik een berichtje in mijn outbox wil openen, of een preview van een pb wil openen

    Gelukkig lukt het inmiddels wel alweer om via de link in mijn pb's naar een nieuw hoofdstuk van een story te gaan
    Mijn cookies en cache heb ik al opgeschoond


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "It means no worries, for the rest of your days"