• Beste Qers,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie (jarenlange) trouw en het in leven houden van dit leuke forum. En natuurlijk ProngsPotter in het bijzonder: bedankt voor je hulp de afgelopen dagen om de nodige verbeteringen door te kunnen voeren.

    Opgeloste bugs / doorgevoerde suggesties:
    - "Co-hosting" van forum topics. Je kan nu andere gebruikers het recht geven je topic start post te wijzigen. Vooral handig voor RPGs.
    - De spotlight bevat weer een profielfoto
    - Quiz pagina's hebben door een kleine aanpassing een iets duidelijker zichtbare scheiding tussen de verschillende vragen & antwoorden
    - 'Maak alles gelezen'-knop in de PB inbox
    - User interface verbeteringen. Dit helpt erbij dat jullie makkelijker en sneller dingen kunnen vinden, maar ook dat we meer nieuwe leden mogen verwelkomen
    - Er kunnen opnieuw topics gestart worden met een poll erin
    - Off-topic topics verschijnen nu weer in Actieve Topics feed als je dat wél hebt aangegeven
    - Polls in topics werken terug
    - Users kunnen nu reacties verwijderen op hun lijstjes
    - 10 items in de spotlight ipv 20+
    - Filteren op genre; stories: na één pagina hield alles op
    - Er is een meldknop bij blogs
    - In de categorie "Nieuwe creaties" op de homepage stonden niet de nieuwste creaties
    - Bij 'ontdekt was er soms geen naam bij lijstjes
    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je nu wel weer bij dat profiel.
    - Bij het doorklikken naar een topic op het forum / het quoten van het bericht moet je niet langer omhoog scrollen
    - Stories aangemaakt door spambots zijn verwijderd
    - PB's kunnen markeren met een ster en vastpinnen bovenaan je inbox
    - Spotlight doet het ook voor niet-leden
    - Lettersmileys werken nu met een dubbele : (i.e.: :) :D)
    - Filter voor+12 stories bij ontdekt
    - Bancontact toegevoegd als betaaloptie
    - Hoofdstukken ordenen op nieuwste eerst
    - Je eigen antwoord bij polls vetgedrukt

    Daarnaast komen er vanaf nu weer advertenties op de site. Dit is noodzakelijk om de hostingkosten te kunnen blijven betalen. Het in de lucht houden van de site is nou eenmaal niet gratis.

    Mochten jullie gekke advertenties te zien krijgen, laat het dan even weten. Er is gelukkig veel te filteren qua content.

    Suggesties in dit topic:

    - 16+ content beter afschermen (deels al gebeurd)
    - De optie om forum posts te kunnen liken
    - Meldingenoverzicht op het forum (melding bij like, vermelding/tag op het forum, bij quote..)
    - "Laatst gelezen hoofdstuk" en "laatste quiz-uitslag" onderaan de pagina
    - Paaseierenzoektocht terug brengen
    - Templates terug brengen
    - Favicon voor Quizlet
    - Donker/nachtthema voor Q

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 jan 2023 - 19:33 ]

    +1 op mozilla firefox. + daarbovenop komt nog dat de 'verhuisd naar qreaties.nl/'-message ook te zien is op https://www.qreaties.nl/. (klik hier voor een screenshot i guess)
    maar wanneer ik op qreaties.nl (zonder www.) naar het forum ga, en dan op het forum er wel een www. aan toevoeg, dan doet de site het zonder de broken foto's, en zonder de doorverwijslink.


    because i knew you, i have been changed for good

    - Als ik naar Qreaties.nl ga, krijg ik hetzelfde witte verhuis scherm met de mededeling dat de site naar Qreaties.nl verhuisd is, terwijl ik wel de nieuwe URL ingeef. (heb ook even cookies en zo verwijderd maar dat hielp niet)

    - Elke afbeelding of emoticon boven mijn tekstvakje zijn grijze mannetjes, eveneens als het Q logo en de afbeeldingen van de profielen in de spotlight. Op de homepage gaat het alleen goed bij de Stories en Quizen lijst, daar zie ik de afbeeldingen wel, net zoals ik ze wel zie als ik op profielen klik.

    - Als ik naar Forum Index wil, geeft de site een foutmelding. Ik kon (obviously ^^) wel naar de actieve topics en deze stond gelukkig bovenin.

    (trouwens Kudo's aan RJ en het Q team voor alle tijd en moeite die ze in Q steken. Ben een hele tijd weg geweest, en nu Q weer een beetje teruggevonden dus heel blij om te zien dat er nog leven is)


    There are no strangers in your life, only friends you haven't met yet...

    Romanov schreef:
    - Als ik naar Qreaties.nl ga, krijg ik hetzelfde witte verhuis scherm met de mededeling dat de site naar Qreaties.nl verhuisd is, terwijl ik wel de nieuwe URL ingeef. (heb ook even cookies en zo verwijderd maar dat hielp niet)

    - Elke afbeelding of emoticon boven mijn tekstvakje zijn grijze mannetjes, eveneens als het Q logo en de afbeeldingen van de profielen in de spotlight. Op de homepage gaat het alleen goed bij de Stories en Quizen lijst, daar zie ik de afbeeldingen wel, net zoals ik ze wel zie als ik op profielen klik.

    - Als ik naar Forum Index wil, geeft de site een foutmelding. Ik kon (obviously ^^) wel naar de actieve topics en deze stond gelukkig bovenin.

    (trouwens Kudo's aan RJ en het Q team voor alle tijd en moeite die ze in Q steken. Ben een hele tijd weg geweest, en nu Q weer een beetje teruggevonden dus heel blij om te zien dat er nog leven is)


    Opgelost

    Bij mij was het logo constant nog gewoon het Q-logo, ik open nu Q en heb op de plaats van het logo zo'n grijs mannetje staan die een beetje ineengedeukt is om in het formaat van het logo te passen. Ik zie dat RJ daar vanavond opgelost op gezegd heeft, maar bij is dat nu dus juist niet meer 🙈


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Bij mij was het logo constant nog gewoon het Q-logo, ik open nu Q en heb op de plaats van het logo zo'n grijs mannetje staan die een beetje ineengedeukt is om in het formaat van het logo te passen. Ik zie dat RJ daar vanavond opgelost op gezegd heeft, maar bij is dat nu dus juist niet meer 🙈


    Opgelost poging 2 :-)

    RJ schreef:
    (...)

    Opgelost poging 2 :-)


    Via de mobiel is het helaas nog steeds niet weg. Ook krijg ik foutmeldingen als ik op sommige pagina's druk met dat de pagina niet werkt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesemir schreef:
    (...)

    Via de mobiel is het helaas nog steeds niet weg. Ook krijg ik foutmeldingen als ik op sommige pagina's druk met dat de pagina niet werkt.


    Dit eerste komt vermoedelijk door cache.

    RJ schreef:
    (...)

    Dit eerste komt vermoedelijk door cache.


    Yes, inmiddels is dat nu goed, maar de foutmeldingen nog altijd niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik merk inderdaad ook die foutmeldingen. Zowel de PB pagina als de zoekfunctie werken bij mij niet.

    Ik kan geen stories bewerken via mijn mobiel. (Pc heb ik nog niet kunnen proberen). Als ik op het potloodje klik binnenin de story laadt de pagina niet en blijft hij wit.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik weet even niet of deze al genoemd is, maar Mijn Topic's werkt niet, geeft alleen een leeg scherm. Actieve topics doet het wel gewoon.
    Is op beide mijn telefoon en laptop een probleem :(


    --

    Tallulah schreef:
    Ik weet even niet of deze al genoemd is, maar Mijn Topic's werkt niet, geeft alleen een leeg scherm. Actieve topics doet het wel gewoon.
    Is op beide mijn telefoon en laptop een probleem :(


    Idem! Heb ook al mijn geschiedenis leeggemaakt en heringelogd.


    help

    Tallulah schreef:
    Ik weet even niet of deze al genoemd is, maar Mijn Topic's werkt niet, geeft alleen een leeg scherm. Actieve topics doet het wel gewoon.
    Is op beide mijn telefoon en laptop een probleem :(


    Opgelost!

    Miyah schreef:
    Ik kan geen stories bewerken via mijn mobiel. (Pc heb ik nog niet kunnen proberen). Als ik op het potloodje klik binnenin de story laadt de pagina niet en blijft hij wit.


    Opgelost!

    Yess! dat is fijn!


    ik heb trouwens wel weer die icoontjes allemaal weg bij een forum post, daarnaast krijg ik een foutmelding als ik naar qreaties.nl direct ga, kom er nu alleen op als ik directe link naar forum gebruik of iets.
    En kan mijn posts niet editen :(


    --