• Nu Quizlet weer een beetje levendig is, is het natuurlijk ook hoog tijd voor een nieuwe meeting. Dus ik heb maar een datum geprikt die nog een beetje ver is... zaterdag 8 april. In Utrecht natuurlijk, dat is lekker centraal.^^

    Who's in? (:

    • Natas| Ringwraith — 32
    • Dee| SPICA — 26
    • Froukje| ProngsPotter — 22
    • Nanouk| Nanor — 27
    • Maxime | Catmint — 23
    • Vincie | Derks — 23
    • Luke | SonOfGondor — 27
    • Inge| Square — 26

    Misschien
    • Jolijn| SPECS — 25

    [ bericht aangepast op 6 april 2023 - 21:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    aah jammer dan zit ik in duitsland :(


    --

    Toch een mijn topicje.
    8 April zou moeten lukken gezien we op 4 april terug zijn uit Duitsland van familiebezoek. Alleen is de vraag of we dit weekend of de 10e misschien op vakantie gaan, dus die houden jullie nog tegoed.
    Dus zet mij maar op misschien. En wellicht kan ik vriendlief meesleuren :’D

    Kell 26

    [ bericht aangepast op 27 dec 2022 - 22:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had al eerder een MT, maar voor zover ik nu weet, kan ik wel. Zal alsnog wat dichter bij de datum pas kunnen zeggen of ik echt kan (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nou jongens, een vriendin van me heeft me ge-invited voor een week Goslar van 3 t/m 9 april.

    Moet wel even kijken of ik van de gemeente toestemming krijg om op vakantie te gaan die week, maar uh als het doorgaat zit de meeting voor mij er niet in 😭


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moet even kijken of het lukt want het is voor mij drie uur reizen en ik heb geen gratis OV meer (rip), maat ik wil wel heel graag komen. Wil je bij op misschien zetten Natas? (flower)

    Ik wil ook graag op misschien *O*, kan dat?

    Ooh, als je een misschien lijst maakt dan wil ik daar ook wel in!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wil je een extra lijstje maken voor mensen die misschien komen, Natas? (flower)

    Het ziet er naar uit dat ik het weekend van 8&9 april niet meer in Duitsland zal zijn als ik daar die week al zou zijn, dus dat is top!

    Ik moet zeggen dat ik Utrecht wel een heel enge meetingplek vind vanwege bepaalde mensen die ik daar tegen zou kunnen komen, maar de Quizlet clan zal me wel beschermen toch?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Het ziet er naar uit dat ik het weekend van 8&9 april niet meer in Duitsland zal zijn als ik daar die week al zou zijn, dus dat is top!

    Ik moet zeggen dat ik Utrecht wel een heel enge meetingplek vind vanwege bepaalde mensen die ik daar tegen zou kunnen komen, maar de Quizlet clan zal me wel beschermen toch?


    Als ik er bij ben kun je je aan mij vastklampen hahah. Nee, maar no worries, ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat er niets zal gebeuren!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2023 - 21:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Derks schreef:
    Het ziet er naar uit dat ik het weekend van 8&9 april niet meer in Duitsland zal zijn als ik daar die week al zou zijn, dus dat is top!

    Ik moet zeggen dat ik Utrecht wel een heel enge meetingplek vind vanwege bepaalde mensen die ik daar tegen zou kunnen komen, maar de Quizlet clan zal me wel beschermen toch?


    we gotchu girl <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Revali schreef:
    (...)

    Als ik er bij ben kun je je aan mij vastklampen hahah. Nee, maar no worries, ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat er niets zal gebeuren!


    ProngsPotter schreef:
    (...)

    we gotchu girl <3


    Zie je, jullie zijn lieverds (H)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Het ziet er naar uit dat ik het weekend van 8&9 april niet meer in Duitsland zal zijn als ik daar die week al zou zijn, dus dat is top!

    Ik moet zeggen dat ik Utrecht wel een heel enge meetingplek vind vanwege bepaalde mensen die ik daar tegen zou kunnen komen, maar de Quizlet clan zal me wel beschermen toch?


    Komt goed, we knock people in elkaar for u indien nodig (blush)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    2Krull4U schreef:
    Wil je een extra lijstje maken voor mensen die misschien komen, Natas? (flower)


    Done! :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Derks schreef:
    Het ziet er naar uit dat ik het weekend van 8&9 april niet meer in Duitsland zal zijn als ik daar die week al zou zijn, dus dat is top!

    Ik moet zeggen dat ik Utrecht wel een heel enge meetingplek vind vanwege bepaalde mensen die ik daar tegen zou kunnen komen, maar de Quizlet clan zal me wel beschermen toch?


    Jaa dat komt goed!


    Every villain is a hero in his own mind.