• Nu Quizlet weer een beetje levendig is, is het natuurlijk ook hoog tijd voor een nieuwe meeting. Dus ik heb maar een datum geprikt die nog een beetje ver is... zaterdag 8 april. In Utrecht natuurlijk, dat is lekker centraal.^^

    Who's in? (:

    • Natas| Ringwraith — 32
    • Dee| SPICA — 26
    • Froukje| ProngsPotter — 22
    • Nanouk| Nanor — 27
    • Maxime | Catmint — 23
    • Vincie | Derks — 23
    • Luke | SonOfGondor — 27
    • Inge| Square — 26

    Misschien
    • Jolijn| SPECS — 25

    [ bericht aangepast op 6 april 2023 - 21:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    X

    [ bericht aangepast op 20 jan 2023 - 12:34 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Revali schreef:
    (...)

    Oh geloof mij, ik ging bijna dood van de zenuwen bij mijn eerste meeting ;'D
    Komt allemaal goed!


    Daar heb ik ook wel het volste vertrouwen in, maar ik ben nog nooit in Utrecht geweest ook, haha. En ik heb geen gratis OV meer, dus kom denk ik met de auto, dus dat wordt ook ff spannend. Maar heb wel zin in m'n allereerste Q meet!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Daar heb ik ook wel het volste vertrouwen in, maar ik ben nog nooit in Utrecht geweest ook, haha. En ik heb geen gratis OV meer, dus kom denk ik met de auto, dus dat wordt ook ff spannend. Maar heb wel zin in m'n allereerste Q meet!


    Ik ben naar meerdere meetings geweest in Utrecht, altijd wel gezellig.
    Gratis OV heb ik al een tijdje niet meer, maar gelukkig wel 40% korting buiten de spits (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Catmint schreef:
    (...)

    Daar heb ik ook wel het volste vertrouwen in, maar ik ben nog nooit in Utrecht geweest ook, haha. En ik heb geen gratis OV meer, dus kom denk ik met de auto, dus dat wordt ook ff spannend. Maar heb wel zin in m'n allereerste Q meet!

    Van welke omgeving moet je komen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)
    Van welke omgeving moet je komen?


    Zeeuws-Vlaanderen, lekker een stukje weg XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Have fun ladies (hoera)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik kan trouwens toch op de misschien lijst :Y)
    Heb vanwege een nieuwe baan (YAY!) mijn vakantie moeten omboeken (naaayy), met bijkomend voordeel dat ik misschien toch bij de meeting kan zijn (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik kan trouwens toch op de misschien lijst :Y)
    Heb vanwege een nieuwe baan (YAY!) mijn vakantie moeten omboeken (naaayy), met bijkomend voordeel dat ik misschien toch bij de meeting kan zijn (krul)

    Oehhh that would make me so happy :33


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Oehhh that would make me so happy :33


    Awh thanks Natas! <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Catmint schreef:
    (...)

    Zeeuws-Vlaanderen, lekker een stukje weg XD


    Je kunt evt NS Flex Weekend Vrij doen? €34,50 voor onbeperkt reizen van vrijdag 18:30 uur t/m maandag 04:00 uur. Nu zelfs met 25%, dat is €7,90, korting de eerste twee maanden. waardoor je nog minder betaalt. Je kan opzeggen wanneer je wil (zou het wel na de herroepingstermijn van 14 dagen doen, anders worden de kosten verrekend alsof je geen abo zou hebben). En volgens mij kun je er gratis een OV-chipkaart bij krijgen als je die nog niet/niet meer hebt. Je kan 'm geloof ik 14 dagen in de toekomst in laten gaan, ik weet niet precies tot wanneer deze actie nog loopt eigenlijk.

    Is misschien goedkoper dan de auto (geen benzinekosten, geen parkeerkosten), maar je bent wel afhankelijk van het OV...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien even een bump (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    8 april kan ik waarschijnlijk wel, weet het alleen nog niet zeker.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    8 april kan ik waarschijnlijk wel, weet het alleen nog niet zeker.

    Zou gezellig zijn! :33


    Every villain is a hero in his own mind.

    bump want ik heb officieel vrij gekregen van mijn werk voor de 8e dus :3


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik kan ook nog steeds! Is er al iets van een begintijd en afspreekpunt? Dan kan ik m'n route al eens plannen ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen