• Nu Quizlet weer een beetje levendig is, is het natuurlijk ook hoog tijd voor een nieuwe meeting. Dus ik heb maar een datum geprikt die nog een beetje ver is... zaterdag 8 april. In Utrecht natuurlijk, dat is lekker centraal.^^

    Who's in? (:

    • Natas| Ringwraith — 32
    • Dee| SPICA — 26
    • Froukje| ProngsPotter — 22
    • Nanouk| Nanor — 27
    • Maxime | Catmint — 23
    • Vincie | Derks — 23
    • Luke | SonOfGondor — 27
    • Inge| Square — 26

    Misschien
    • Jolijn| SPECS — 25

    [ bericht aangepast op 6 april 2023 - 21:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    LovingReaper schreef:
    (...)

    Super lief idee! Ik krijg alleen wel super veel anxiety van met nieuwe mensen reizen (niks persoonlijks, echt) dus ik denk dat het voor mij prettiger is om met mijn eigen auto te komen (fish)


    No worries!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ooohhh wat jammer dat ik dit topic nu pas zie!
    8 april moet ik werken :(

    Maar super veel plezier iedereen!
    En mocht er nog een keer een meeting georganiseerd worden, dan hoop ik er wel bij te kunnen zijn c:
    #Nostalgie haha. Onlangs dat ik vroeger ook bijna nooit bij meetings was, maar okee ;p


    Inspiration can hit you any time

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Eehh goeie! 13:00 uur afspreken?
    Is er iemand die vaker op Utrecht Centraal komt dan ik (twee keer per jaar xD) en een goed meeting-point weet? Vroeger spraken we vaak voor de Starbucks af maar volgens mij waren er daar twee van.


    Klinkt als een goed plan! Laat maar weten welke starbucks het dan precies is als dat beslist is ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga niet naar de meeting (heb al afgezegd), maar meestal is het meetingpunt bij de piano bij de uitgang van het station richting Hoog Catharijne. Ben even aan het meedenken, haha!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    die piano staat daar niet meer :') die staat nu bij spoor 8/9, binnen de poortjes
    op de vorige pagina's heb ik de 'beste' meeting-locaties voor utrecht cs gedeeld (nijntje-treintje aan jaarbeurszijde, boekenruil aan hoog catharijne-zijde), binnen de stationshal in ieder geval c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    die piano staat daar niet meer :') die staat nu bij spoor 8/9, binnen de poortjes
    op de vorige pagina's heb ik de 'beste' meeting-locaties voor utrecht cs gedeeld (nijntje-treintje aan jaarbeurszijde, boekenruil aan hoog catharijne-zijde), binnen de stationshal in ieder geval c:


    Maar op zich is de piano niet zo'n heel gek plan, staat lekker middenin de stationshal


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Maar op zich is de piano niet zo'n heel gek plan, staat lekker middenin de stationshal


    Maar als je met de auto komt en geen OV meer hebt kan je daar dan toch niet komen? Als je door de poortjes moet


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Toreador schreef:
    die piano staat daar niet meer :') die staat nu bij spoor 8/9, binnen de poortjes
    op de vorige pagina's heb ik de 'beste' meeting-locaties voor utrecht cs gedeeld (nijntje-treintje aan jaarbeurszijde, boekenruil aan hoog catharijne-zijde), binnen de stationshal in ieder geval c:


    Piano is dan lastig ja, haha. Wist ook niet meer zeker of die nog steeds daar buiten de poortjes staat of niet. Maar meestal was die hoek wel het punt om te verzamelen. Dan is het inderdaad dat boekenruil punt, want dan zit je aan centrumkant.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Catmint schreef:
    (...)

    Maar als je met de auto komt en geen OV meer hebt kan je daar dan toch niet komen? Als je door de poortjes moet


    Ah, check, zo had ik er nog niet over nagedacht.

    Al is het wel mogelijk om een stationspassage aan te vragen als je wel een OV-chipkaart hebt. Kan bij de automaat. Dan zou binnen de poortjes wel mogelijk zijn, ook als je een auto hebt 🤔


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oké laten we dan net voorbij de poortjes verzamelen aan de kant van Hoog Catharijne (:
    (En bij die boekenruil wil ik ook even spieken haha)

    [ bericht aangepast op 4 april 2023 - 8:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Oké laten we dan net voorbij de poortjes verzamelen aan de kant van Hoog Catharijne (:
    (En bij die boekenruil wil ik ook even spieken haha)


    Yes!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ah, ik vind het echt heel erg jammer dat ik jullie niet ga kunnen knuffelen, maar onze nieuwe keuken komt dit weekend en ik wil mijn partner niet in zijn eentje de uitdaging van Ikea assembly aan laten gaan hahaha. Have fun guys! (krul)

    LovingReaper schreef:
    Ah, ik vind het echt heel erg jammer dat ik jullie niet ga kunnen knuffelen, maar onze nieuwe keuken komt dit weekend en ik wil mijn partner niet in zijn eentje de uitdaging van Ikea assembly aan laten gaan hahaha. Have fun guys! (krul)

    Aw jammer! Maar veel plezier met de nieuwe keuken.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Krullebol schreef:
    Ik kan helaas niet komen op die datum :(
    Echt jammer. Hopelijk volgende keer!

    Ik wens iedereen die gaat veel plezier :)


    Jammer trouwens, Emma! Dat berichtje had ik even gemist.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mocht er trouwens wat zijn, vertraging of je kunt niet op Q ofzo (je weet maar nooit he xd), dit is mijn nummer voor degenen die dat nog niet hebben; 0625376437


    Every villain is a hero in his own mind.