• Nu Quizlet weer een beetje levendig is, is het natuurlijk ook hoog tijd voor een nieuwe meeting. Dus ik heb maar een datum geprikt die nog een beetje ver is... zaterdag 8 april. In Utrecht natuurlijk, dat is lekker centraal.^^

    Who's in? (:

    • Natas| Ringwraith — 32
    • Dee| SPICA — 26
    • Froukje| ProngsPotter — 22
    • Nanouk| Nanor — 27
    • Maxime | Catmint — 23
    • Vincie | Derks — 23
    • Luke | SonOfGondor — 27
    • Inge| Square — 26

    Misschien
    • Jolijn| SPECS — 25

    [ bericht aangepast op 6 april 2023 - 21:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Woah drie uur? Zit je nu in België dan ofzo.
    Zou het wel echt heeel leuk vinden als je komt :33


    Wejooow sorry, ik was dit topic even uit het oog verloren. Ik woon in het noord-oosten van Groningen dus dat is altijd een dikke rip voor sociale dingen. Ik laat het even van het laatste moment afhangen als dat oké is :3



    ProngsPotter schreef:
    (...)

    +20 (nerd)


    (flower)

    --

    Oh ja en naamsverandering: Frey_ > LovingReaper

    [ bericht aangepast op 15 maart 2023 - 19:58 ]

    Ik zeg officieel af. Andere plannen gaan toch door.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @Lieke geen idee of Luke/SonOfGondor met de auto gaat vanuit Groningen maar anders kun je misschien meerijden of iig samen reizen ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    SCORPlO schreef:
    Ik zeg officieel af. Andere plannen gaan toch door.

    Ah jammer!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet mij ook afmelden, er is iets tussen gekomen.


    The truth is out there.

    Ringwraith schreef:
    @Lieke geen idee of Luke/SonOfGondor met de auto gaat vanuit Groningen maar anders kun je misschien meerijden of iig samen reizen ;p


    Ja, ik denk wel dat ik met de auto ga ivm de treinstakingen, dus je kunt zeker meerijden, Lieke! Stuur me maar even een PB als je geïnteresseerd bent


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Scully schreef:
    Ik moet mij ook afmelden, er is iets tussen gekomen.


    Aahh jammer!


    Every villain is a hero in his own mind.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, ik denk wel dat ik met de auto ga ivm de treinstakingen, dus je kunt zeker meerijden, Lieke! Stuur me maar even een PB als je geïnteresseerd bent


    Super lief idee! Ik krijg alleen wel super veel anxiety van met nieuwe mensen reizen (niks persoonlijks, echt) dus ik denk dat het voor mij prettiger is om met mijn eigen auto te komen (fish)

    Ik had het misschien geprobeert als ik geen werk had. xD

    [ bericht aangepast op 18 maart 2023 - 23:35 ]

    ik kom niet


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik kan helaas niet komen op die datum :(
    Echt jammer. Hopelijk volgende keer!

    Ik wens iedereen die gaat veel plezier :)

    Little bump. Is er al iets bekend van een tijdstip en meet-up punt? Gezien ik niet al te bekend ben in die regio zou het fijn zijn wat details te weten al ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Little bump. Is er al iets bekend van een tijdstip en meet-up punt? Gezien ik niet al te bekend ben in die regio zou het fijn zijn wat details te weten al ^^


    Eehh goeie! 13:00 uur afspreken?
    Is er iemand die vaker op Utrecht Centraal komt dan ik (twee keer per jaar xD) en een goed meeting-point weet? Vroeger spraken we vaak voor de Starbucks af maar volgens mij waren er daar twee van.


    Every villain is a hero in his own mind.

    er zijn inderdaad meerdere starbucksen op utrecht cs. Qua meeting punten zijn er 2 goede, aan de jaarbeurskant is het nijntje-treintje (kunstwerk van een trein in de stijl van dick bruna met nijntje erin), en aan de hoog catharijne-kant is een boekenruil, wat ook een herkenbaar punt is. die is wel drukker, denk ik.
    (ik kom meerdere keren per week op utrecht cs, valt het op 😅)


    because i knew you, i have been changed for good

    het nijntje-treintje zit ook soort van voor de starbucks die niet tussen de sporen zit, dus waarschijnlijk is dat de plek waar vroeger ook werd afgesproken c:


    because i knew you, i have been changed for good