• Nu Quizlet weer een beetje levendig is, is het natuurlijk ook hoog tijd voor een nieuwe meeting. Dus ik heb maar een datum geprikt die nog een beetje ver is... zaterdag 8 april. In Utrecht natuurlijk, dat is lekker centraal.^^

    Who's in? (:

    • Natas| Ringwraith — 32
    • Dee| SPICA — 26
    • Froukje| ProngsPotter — 22
    • Nanouk| Nanor — 27
    • Maxime | Catmint — 23
    • Vincie | Derks — 23
    • Luke | SonOfGondor — 27
    • Inge| Square — 26

    Misschien
    • Jolijn| SPECS — 25

    [ bericht aangepast op 6 april 2023 - 21:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frey_ schreef:
    Ik moet even kijken of het lukt want het is voor mij drie uur reizen en ik heb geen gratis OV meer (rip), maat ik wil wel heel graag komen. Wil je bij op misschien zetten Natas? (flower)


    Woah drie uur? Zit je nu in België dan ofzo.
    Zou het wel echt heeel leuk vinden als je komt :33


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Woah drie uur? Zit je nu in België dan ofzo.
    Zou het wel echt heeel leuk vinden als je komt :33


    +20 (nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind het zo leuk om de leeftijden te zien, haha. Q veteranen squad. Ik was zelf 18 toen ik voor het eerst naar een meeting ging.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    Ik vind het zo leuk om de leeftijden te zien, haha. Q veteranen squad. Ik was zelf 18 toen ik voor het eerst naar een meeting ging.


    Haha ik was toen al de oudste volgens mij en dat is niet erg veranderd xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    SCORPlO schreef:
    Ik vind het zo leuk om de leeftijden te zien, haha. Q veteranen squad. Ik was zelf 18 toen ik voor het eerst naar een meeting ging.

    Ik weet niet wat ik was, ik denk 17 of zo. Mijn eerste meeting was Amsterdam in 2014, dus 17 kan kloppen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat ik was, ik denk 17 of zo. Mijn eerste meeting was Amsterdam in 2014, dus 17 kan kloppen c:


    Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, dus ik ben wel al echt superzenuwachtig als ik er aan denk :|


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Frey_ schreef:
    Ik moet even kijken of het lukt want het is voor mij drie uur reizen en ik heb geen gratis OV meer (rip), maat ik wil wel heel graag komen. Wil je bij op misschien zetten Natas? (flower)


    Vanaf waar moet je precies reizen? Misschien kan er iets geregeld worden onderling met mensen die met auto komen ofzo?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, dus ik ben wel al echt superzenuwachtig als ik er aan denk :|


    Oh geloof mij, ik ging bijna dood van de zenuwen bij mijn eerste meeting ;'D
    Komt allemaal goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat ik was, ik denk 17 of zo. Mijn eerste meeting was Amsterdam in 2014, dus 17 kan kloppen c:


    Ik zestien, m'n vader heeft toen eerst met Natascha gebeld om zich ervan te verzekeren dat ze echt bestond XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mag ik op misschien? (:


    The truth is out there.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik zestien, m'n vader heeft toen eerst met Natascha gebeld om zich ervan te verzekeren dat ze echt bestond XD


    Ergens vind ik dat echt heel goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scully schreef:
    Mag ik op misschien? (:


    Done :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik zestien, m'n vader heeft toen eerst met Natascha gebeld om zich ervan te verzekeren dat ze echt bestond XD

    Hahaha ja. Ik voelde me toen heel volwassen. XD

    Of oké, dat was ik ook, maar verantwoordelijk :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2023 - 12:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, dus ik ben wel al echt superzenuwachtig als ik er aan denk :|

    Dat begrijp ik, maar is echt niet nodig! Ik heb ongeveer helft van deze mensen gezien in real. Iedereen is super lief (flower) en cool (cool).

    Mijn eerste meeting met iemand die ik kende van Quizlet was in 2008. De eerste meeting die georganiseerd werd in een topic zoals deze was de Rotterdammeeting eind 2010.

    Vind t altijd zo leuk (bloos)

    Revali schreef:
    (...)

    Oh geloof mij, ik ging bijna dood van de zenuwen bij mijn eerste meeting ;'D
    Komt allemaal goed!


    Mijn eerste meeting was een klein half uurtje reizen met de trein en maar met 6 of 7 mensen, het was wel spannend maar die zenuwen gingen redelijk snel weer weg gelukkig, haha.

    Update: dat was mijn tweede meeting (':
    De eerste was samen met een vriend en we gingen toen 1 iemand meeten in IJsselstein.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2023 - 12:34 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO