• Lieve users,

    Sommigen onder jullie zullen wel gemerkt hebben dat Quizlet gisterenavond niet beschikbaar was. We hebben dit doorgegeven aan RJ, die deze nacht achter de schermen heeft zitten sleutelen. Met als gevolg dat we nu zijn overgeschakeld naar een nieuwe server. Hierdoor is de site het grootste deel van de nacht wel bereikbaar geweest, maar met beperkte functionaliteit.
    De server waar we nu op zitten, is eentje die RJ zelf kan heropstarten als hij vastloopt dus dat is een stuk handiger.
    Moest er in de toekomst toch nog iets gebeuren in deze aard, kan je van de crew een berichtje verwachten op de socials (Facebook, Twitter en ondertussen ook instagram). Voor nu is Quizlet weer helemaal oké!

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hier.

    Groetjes,
    De Qrew

    Huidige bugs:
    Met nieuwe bugs kan je terecht in het algemene bug- en suggestietopic!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 15:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2022 - 21:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Necessity schreef:
    Wat fijn dat hier zo snel op gehandeld is!

    Wat me nog wel opviel: op het forum zijn er posts weg. Ik had bijvoorbeeld bij een rpg rollentopic een rol gemaakt en die is er niet meer, samen met de twee a drie posts die erna geplaatst waren.


    Hoelaat geplaatst? Ik heb er vannacht behoorlijk mijn best op gedaan om alles tot op de laatste minuut mee te krijgen naar de nieuwe database. Heb je de post wel "geplaatst" gezien op het forum? Of kan het zijn dat het verzenden mislukt is omdat op dat moment de server plat was gegaan?

    MirrorbaII schreef:
    Super fijn dat Q het weer doet! Dankjulliewel RJ & Qrew c:

    Klopt het dat op deze nieuwe server bepaalde symbolen het niet doen?


    Werken we aan, voorlopig zo late staan en niet proberen zelf op te lossen ajb, zou zonde zijn!

    Ik heb mijn rol inmiddels teruggevonden, maar heel veel is niet zichtbaar, ondanks dat het wel in mijn rol staat? Heel veel wat ik typ verdwijnt ook, terwijl ik het wel geschreven heb als ik mijn bericht bewerk? Op de vorige pagina kon in namelijk wel Necessity's berichtje quoten, maar kon ik mijn eigen berichtje niet meer zien.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 11:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    RJ schreef:
    (...)

    Hoelaat geplaatst? Ik heb er vannacht behoorlijk mijn best op gedaan om alles tot op de laatste minuut mee te krijgen naar de nieuwe database. Heb je de post wel "geplaatst" gezien op het forum? Of kan het zijn dat het verzenden mislukt is omdat op dat moment de server plat was gegaan?

    Het gaat om posts die een paar dagen geleden al geplaatst zijn, niet van gisteravond. Dat is het vreemde juist, de posts ervoor en erna bestaan nog wel namelijk

    Edit:
    Het gaat om posts op deze pagina:
    https://www.quizlet.nl/topic/190126-rpg-o-little-pink-ladies-family-matters-rollentopic/?page=5

    Als mijn geheugen me niet bedriegt, zouden de posts moeten staan tussen de post van 27 november 15.07 en de post van 28 november 8.15

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 11:19 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is het mijn schuld dat de site gecrasht is?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aanpassingen op het profiel zijn ook niet mogelijk. Ik krijg een foutmelding als ik mijn signature probeer aan te passen!


    ars moriendi

    Sev schreef:
    Aanpassingen op het profiel zijn ook niet mogelijk. Ik krijg een foutmelding als ik mijn signature probeer aan te passen!


    Fixed

    😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Derks schreef:
    Is het mijn schuld dat de site gecrasht is?


    Nee hoor, geen zorgen :)

    de quick access knopjes langs de zoekbalk rechtsboven zijn verdwenen, is dat intentional of is dat een bug / storingprobleem?

    oh, en wanneer je je forumberichten wil previewen doet q dit


    because i knew you, i have been changed for good

    RJ schreef:
    (...)

    Nee hoor, geen zorgen :)


    Na mijn smileyoverload werd de site wel echt heel traag en kort daarna bleek Q gecrasht...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frisk schreef:
    Super fijn dat dit zo snel is opgelost! Uiteraard is het ook begrijpelijk en normaal mocht dit niet direct 's nachts al aangepakt worden, maar ik apprecieer het wel enorm!

    Helemaal mee eens!!

    Little Pink Ladies RPG is helemaal leeg. Topic en praattopic missen het beginpost. Alle gemaakte rollen zijn verdwenen en het topic is een mess!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    Little Pink Ladies RPG is helemaal leeg. Topic en praattopic missen het beginpost. Alle gemaakte rollen zijn verdwenen en het topic is een mess!


    Alles is weer terug


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik durf nu voorzichtig te gaan beweren dat die lege posts en missende stukken tekst her en der weer normaal zouden moeten werken..

    Mocht je daar toch nog iets raars van zien, laat het dan even weten ajb

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 16:44 ]