• Lieve users,

    Sommigen onder jullie zullen wel gemerkt hebben dat Quizlet gisterenavond niet beschikbaar was. We hebben dit doorgegeven aan RJ, die deze nacht achter de schermen heeft zitten sleutelen. Met als gevolg dat we nu zijn overgeschakeld naar een nieuwe server. Hierdoor is de site het grootste deel van de nacht wel bereikbaar geweest, maar met beperkte functionaliteit.
    De server waar we nu op zitten, is eentje die RJ zelf kan heropstarten als hij vastloopt dus dat is een stuk handiger.
    Moest er in de toekomst toch nog iets gebeuren in deze aard, kan je van de crew een berichtje verwachten op de socials (Facebook, Twitter en ondertussen ook instagram). Voor nu is Quizlet weer helemaal oké!

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hier.

    Groetjes,
    De Qrew

    Huidige bugs:
    Met nieuwe bugs kan je terecht in het algemene bug- en suggestietopic!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 15:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2022 - 21:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Necessity schreef:
    (...)
    Dat is überhaupt een optie? 😂

    Update doorgevoerd door RJ een tijdje terug. ^^
    Het staat vermeld in het algemene bug- en suggestietopic. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Badges zijn overigens ook niet meer zichtbaar. Alleen “gelukkige verjaardag”


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RJ schreef:
    (...)

    Ook opgelost


    Yes, thanks, topper!!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    KerstKrull schreef:
    (...)
    Map heb ik kunnen maken!
    Foto uploaden nog niet:

    Deze pagina werkt nietwww.quizlet.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
    HTTP ERROR 500

    Ik blijf tegen net hetzelfde probleem aanlopen. Het gekke is dat hij bij de preview wel mijn icon weergeeft, maar op het forum dus niet. :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reed900 schreef:
    (...)
    Ik blijf tegen net hetzelfde probleem aanlopen. Het gekke is dat hij bij de preview wel mijn icon weergeeft, maar op het forum dus niet. :c

    Is het probleem dat je je eigen profielfoto op het forum niet kan zien? Dat wordt normaal opgelost als je eens control+F5 doet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Extra bug: als je via 'crew' doorklikt naar 'crew geschiedenis' eindig je op een witte pagina.
    Edit: ook de gewone 'geschiedenis' doet het niet meer.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 20:08 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik merk ook dat het "Ongelezen bericht" icoontje je niet meer naar de laatste reactie brengt, maar gewoon naar de laatste pagina. Dit is alleen bij de Actieve Topics, bij Mijn Topics ga je wel naar de laatste reactie.

    Ik heb ook al even de suggestie in mijn hoofd om ipv naar de laatste reactie in een topic te gaan, naar de laatste ongelezen reactie te gaan. Want nu mis ik vaak nieuwe reactie die op een vorige pagina waren geplaatst omdat je direct naar die laatste pagina wordt gestuurd. Misschien dat makkelijk samen met de fix kan worden geïmplementeerd?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    De langst online lijst bij topleden is kapot.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Is het probleem dat je je eigen profielfoto op het forum niet kan zien? Dat wordt normaal opgelost als je eens control+F5 doet.

    Oh wauw. Kinda mad at that easy fix, bc I do that all the time normally :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ledecky schreef:
    De langst online lijst bij topleden is kapot.


    Die vind ik nog best wel grappig.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ledecky schreef:
    De langst online lijst bij topleden is kapot.


    Doet het weer goed

    LP schreef:
    Ik merk ook dat het "Ongelezen bericht" icoontje je niet meer naar de laatste reactie brengt, maar gewoon naar de laatste pagina. Dit is alleen bij de Actieve Topics, bij Mijn Topics ga je wel naar de laatste reactie.

    Ik heb ook al even de suggestie in mijn hoofd om ipv naar de laatste reactie in een topic te gaan, naar de laatste ongelezen reactie te gaan. Want nu mis ik vaak nieuwe reactie die op een vorige pagina waren geplaatst omdat je direct naar die laatste pagina wordt gestuurd. Misschien dat makkelijk samen met de fix kan worden geïmplementeerd?


    Werkt weer. Het alternatief is wat ingewikkelder. Wellicht wel een leuke suggestie om op de suggestie lijst te zetten.

    Ledecky schreef:
    Extra bug: als je via 'crew' doorklikt naar 'crew geschiedenis' eindig je op een witte pagina.
    Edit: ook de gewone 'geschiedenis' doet het niet meer.


    Ook opgelost

    RJ schreef:
    (...)

    Werkt weer. Het alternatief is wat ingewikkelder. Wellicht wel een leuke suggestie om op de suggestie lijst te zetten.

    Ik kom via de actieve topics nog steeds niet bij de laatste reactie als ik op het icoontje klik. Telkens weer naar de laatste pagina. Ik zit op mijn gsm, via laptop kan ik het even niet testen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ik kom via de actieve topics nog steeds niet bij de laatste reactie als ik op het icoontje klik. Telkens weer naar de laatste pagina. Ik zit op mijn gsm, via laptop kan ik het even niet testen.


    Bij mij werkt het inderdaad ook niet nog niet en ik zit op mijn pc.


    Mijn username is een kopje, geen plaat