• Lieve users,

    Sommigen onder jullie zullen wel gemerkt hebben dat Quizlet gisterenavond niet beschikbaar was. We hebben dit doorgegeven aan RJ, die deze nacht achter de schermen heeft zitten sleutelen. Met als gevolg dat we nu zijn overgeschakeld naar een nieuwe server. Hierdoor is de site het grootste deel van de nacht wel bereikbaar geweest, maar met beperkte functionaliteit.
    De server waar we nu op zitten, is eentje die RJ zelf kan heropstarten als hij vastloopt dus dat is een stuk handiger.
    Moest er in de toekomst toch nog iets gebeuren in deze aard, kan je van de crew een berichtje verwachten op de socials (Facebook, Twitter en ondertussen ook instagram). Voor nu is Quizlet weer helemaal oké!

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hier.

    Groetjes,
    De Qrew

    Huidige bugs:
    Met nieuwe bugs kan je terecht in het algemene bug- en suggestietopic!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 15:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2022 - 21:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het lukt me niet om een foto te uploaden of een map aan te maken bij 'mijn foto's'. Heeft dat met deze storing te maken? Heb 't al jaren niet meer gedaan namelijk.

    KerstKrull schreef:
    Het lukt me niet om een foto te uploaden of een map aan te maken bij 'mijn foto's'. Heeft dat met deze storing te maken? Heb 't al jaren niet meer gedaan namelijk.

    Mijne is ook kapot :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    RJ schreef:
    Ik durf nu voorzichtig te gaan beweren dat die lege posts en missende stukken tekst her en der weer normaal zouden moeten werken..

    Mocht je daar toch nog iets raars van zien, laat het dan even weten ajb
    "

    Awh, dankjewel RJ! (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    KerstKrull schreef:
    Het lukt me niet om een foto te uploaden of een map aan te maken bij 'mijn foto's'. Heeft dat met deze storing te maken? Heb 't al jaren niet meer gedaan namelijk.


    Nu beter? :)

    RJ schreef:
    (...)

    Nu beter? :)

    Map heb ik kunnen maken!
    Foto uploaden nog niet:

    Deze pagina werkt nietwww.quizlet.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
    HTTP ERROR 500

    Uggla schreef:
    (...)

    Alles is weer terug

    Behalve die missende posts die ik eerder al aangaf 🙈 mijn rol/post is nog steeds weg


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Behalve die missende posts die ik eerder al aangaf 🙈 mijn rol/post is nog steeds weg


    Oh shit, meen je D :

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Necessity schreef:
    (...)
    Behalve die missende posts die ik eerder al aangaf 🙈 mijn rol/post is nog steeds weg


    Ik heb ze gevonden denk ik, laat me even knutselen :)

    LP schreef:
    Ik merk ook dat de knoppen die bovenaan de pagina staan, onderaan niet meer verschijnen.

    Ik mis ze toch om na het lezen van een pagina in een topic terug naar de actieve of mijn topics te gaan.


    Dit is ondertussen terug in orde!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kom ik weer hoor haha
    Ik kan geen GM aanschaffen, komt dit ook door de storing van gisteren?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dit is ondertussen terug in orde!


    Top! Heb vandaag vaak uit gewoonte op de lege ruimte geklikt (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik wilde een nieuwe story aanmaken, maar krijg helaas een foutmelding met dat dit niet gaat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    Ik wilde een nieuwe story aanmaken, maar krijg helaas een foutmelding met dat dit niet gaat.


    Opgelost

    Necessity schreef:
    Wat fijn dat hier zo snel op gehandeld is!

    Wat me nog wel opviel: op het forum zijn er posts weg. Ik had bijvoorbeeld bij een rpg rollentopic een rol gemaakt en die is er niet meer, samen met de twee a drie posts die erna geplaatst waren.


    Goed nieuws! In totaal zijn de 89 missende forum posts hersteld, waaronder die van jou.

    RJ schreef:
    (...)

    Opgelost


    Jaa, dankjewel! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'