• Lieve users,

    Sommigen onder jullie zullen wel gemerkt hebben dat Quizlet gisterenavond niet beschikbaar was. We hebben dit doorgegeven aan RJ, die deze nacht achter de schermen heeft zitten sleutelen. Met als gevolg dat we nu zijn overgeschakeld naar een nieuwe server. Hierdoor is de site het grootste deel van de nacht wel bereikbaar geweest, maar met beperkte functionaliteit.
    De server waar we nu op zitten, is eentje die RJ zelf kan heropstarten als hij vastloopt dus dat is een stuk handiger.
    Moest er in de toekomst toch nog iets gebeuren in deze aard, kan je van de crew een berichtje verwachten op de socials (Facebook, Twitter en ondertussen ook instagram). Voor nu is Quizlet weer helemaal oké!

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hier.

    Groetjes,
    De Qrew

    Huidige bugs:
    Met nieuwe bugs kan je terecht in het algemene bug- en suggestietopic!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 15:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2022 - 21:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MirrorbaII schreef:
    Kom ik weer hoor haha
    Ik kan geen GM aanschaffen, komt dit ook door de storing van gisteren?


    Ik stuur je even een PB

    KerstKrull schreef:
    (...)
    Map heb ik kunnen maken!
    Foto uploaden nog niet:

    Deze pagina werkt nietwww.quizlet.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
    HTTP ERROR 500

    Nu staat er een andere foutmelding, leuk die afwisseling.

    Oh, bovenin de zoekbalk komen geen opties als je begint met typen.

    En de 'nu online' pagina ziet er bij mij ook anders uit nu. Alle profielfoto-users zijn van verschillende formaten. Maar dit is puur een lay out dingetje volgens mij. Geen prioriteit.

    Toreador schreef:
    de quick access knopjes langs de zoekbalk rechtsboven zijn verdwenen, is dat intentional of is dat een bug / storingprobleem?

    oh, en wanneer je je forumberichten wil previewen doet q dit

    De preview is intussen gefixt, thanks to RJ. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Apostrophe en dubbele punten op a e i o u etc werken niet meer. De letters worden dan verwijderd.
    Voorbeeldje: Ideeën


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De tijd klopt niet???


    [ heaven knows ]

    Het viel me op dat overal de aanhalingstekens van gesproken tekst missen in oude hoofdstukken, zowel in stories, als bijvoorbeeld hetgeen op mijn profiel staat. Bij het bewerken van het hoofdstuk zijn de tekens er gewoon, maar zodra je hem dan opslaat en bij het 'origineel' gaat kijken, zijn ze weg.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    ThestraI schreef:
    De tijd klopt niet???


    Oh wauw, inderdaad (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Tsja 3:15………. veel te laat, inderdaad

    Volgens mij past ie ook niet aan wie er als laatste reageerde. Net in een topic gereageerd en de post is geplaatst ondanks de foutmelding eerst. Toch staat mijn naam niet bij laatst gereageerd.

    Hij geeft bij elke topic reactie een foutmelding mar plaatst hem toch

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 8:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Volgens mij past ie ook niet aan wie er als laatste reageerde. Net in een topic gereageerd en de post is geplaatst ondanks de foutmelding eerst. Toch staat mijn naam niet bij laatst gereageerd.

    Hij geeft bij elke topic reactie een foutmelding mar plaatst hem toch


    Ja dit merk ik nu ook. Zou weer moeten werken.

    RJ schreef:
    (...)

    Ja dit merk ik nu ook. Zou weer moeten werken.


    Yes , dankjewel voor je snelle handelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat mij opvalt:
    - Berichten in je privéberichten staan niet meer op chronologische volgorde. Bij mij staat het bijvoorbeeld zo: bovenaan een bericht van 6 dec 18:38, daaronder 6 dec 17:08, daaronder 6 dec 15:55 en daaronder pas de nieuwe 'berichten' van 7 dec
    - Het lukt niet om berichten in iemands GB aan te passen (nogal irritant als je te vroeg op enter hebt gedrukt ;) )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan geen PB's meer favorieten, eerst kwamen die dan met een sterretje bovenaan te staan maar nu als ik een PB een sterretje geef, verdwijnt het sterretje weer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik kan geen PB's meer favorieten, eerst kwamen die dan met een sterretje bovenaan te staan maar nu als ik een PB een sterretje geef, verdwijnt het sterretje weer.


    Ook opgelost

    Derks schreef:
    Ik kan geen PB's meer favorieten, eerst kwamen die dan met een sterretje bovenaan te staan maar nu als ik een PB een sterretje geef, verdwijnt het sterretje weer.

    Dat is überhaupt een optie? 😂


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.