• Lieve users,

    Sommigen onder jullie zullen wel gemerkt hebben dat Quizlet gisterenavond niet beschikbaar was. We hebben dit doorgegeven aan RJ, die deze nacht achter de schermen heeft zitten sleutelen. Met als gevolg dat we nu zijn overgeschakeld naar een nieuwe server. Hierdoor is de site het grootste deel van de nacht wel bereikbaar geweest, maar met beperkte functionaliteit.
    De server waar we nu op zitten, is eentje die RJ zelf kan heropstarten als hij vastloopt dus dat is een stuk handiger.
    Moest er in de toekomst toch nog iets gebeuren in deze aard, kan je van de crew een berichtje verwachten op de socials (Facebook, Twitter en ondertussen ook instagram). Voor nu is Quizlet weer helemaal oké!

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hier.

    Groetjes,
    De Qrew

    Huidige bugs:
    Met nieuwe bugs kan je terecht in het algemene bug- en suggestietopic!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 15:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2022 - 21:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als reminder: [13:57, 09-12-2022] RJ: de knoppen rechtsboven staan daar ook; dus dat ligt aan de nieuwe headers
    [13:57, 09-12-2022] RJ: met de overgang naar de nieuwe server zijn ook de meeste pagina's direct gemigreerd naar die nieuwe header/footer opzet

    zie badge pagina.

    Maw: oude header heeft nog knoppen
    nieuwe header geen knoppen

    in beiden werkt de search overigens niet, dus dat ligt ergens anders aan..

    Het is nog steeds niet mogelijk om gastenboekberichten te bewerken.

    Besides that, RJ je bent echt een topper voor al het werk dat je verricht!!!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Het is nog steeds niet mogelijk om gastenboekberichten te bewerken.

    Besides that, RJ je bent echt een topper voor al het werk dat je verricht!!!!!


    Hahaha dat werkt net sinds 14:06 weer xD

    En bedankt allemaal voor de bedankjes :)

    Ik heb nog een bug gevonden denk ik. Het valt me op dat de url-code geen nieuw tabblad meer opent. Nu word je huidige pagina vervangen door die in de url code, terwijl je vroeger je tabblad behield en een nieuw tabblad geopend wordt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2022 - 19:33 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb nog een bug gevonden denk ik. Het valt me op dat de url-code geen nieuw tabblad meer opent. Nu word je huidige pagina vervangen door die in de url code, terwijl je vroeger je tabblad behield en een nieuw tabblad geopend wordt.


    Opgelost

    Ik krijg een foutmelding "quizlet is unable to handle this request" wanneer ik mijn profielfoto wil aanpassen.
    Het is gewoon een jpg foto & niet groter als 1MB.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Bij mails over nieuwe hoofdstukken klopt de titel van de mail wel, maar in de mail zelf staat nu '$naam[login]' in plaats van de usernaam van de auteur.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    KerstKrull schreef:
    (...)
    Map heb ik kunnen maken!
    Foto uploaden nog niet:

    Deze pagina werkt nietwww.quizlet.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
    HTTP ERROR 500


    Ik kan weer foto's uploaden in mijn fotoboek op mijn profiel! 'mijn foto's ' ! :D

    Ik had de storing niet meegemaakt, was paar dagen niet aanwezig.

    de website doet het via m'n telefoon niet meer, alleen wanneer ik m via de desktopsite open kan ik dingen zien, anders zie ik dit


    because i knew you, i have been changed for good

    Bij mij ligt Q er ook uit via telefoon ;(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    > Het is doorgegeven aan RJ!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bij werkt het gewoon op telefoon. Gek.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alles werkt volgens mij weer 🙂

    Danku

    Vroeg mij trouwens af de laatste 2 storingen heb ik gemeld via Facebook messenger, heeft dit enigsinds nut voor jullie of totaal niet?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Alles werkt volgens mij weer 🙂

    Danku

    Vroeg mij trouwens af de laatste 2 storingen heb ik gemeld via Facebook messenger, heeft dit enigsinds nut voor jullie of totaal niet?

    Je mag het zeker melden, maar helaas heb ik ditmaal geen melding van je bericht gekregen. Er wordt automatisch een bericht terug gestuurd als reactie, maar dat is dus niet door ons getypt. Ik zal eens kijken of ik dit kan aanpassen.

    Vorige maal hadden we de storing zelf al vastgesteld, maar je mag het zeker blijven melden. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.