• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen... In die tijdlijn, en in een andere.



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Prequel 1: Klik ^^
    Prequel & Alt 2: Klik ^^
    Prequel & Alt 3: Klik ^^
    Prequel & Alt 4: Klik ^^
    Prequel & Alt 5: Klik ^^
    Prequel & Alt 6: Klik ^^


    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Azrael


    ‘Nee, natuurlijk niet,’ zei Azrael vlug. ‘Dat begrijp ik. Sorry dat ik ernaar vroeg.’
          Beschaamd wendde hij zijn blik af. Dat lag overduidelijk gevoelig en het was nogal egoïstisch dat hij daar zomaar naar gevraagd had. Tegelijkertijd bloeide er hoop in hem op. Blue was in ieder geval weer vrijgezel – dat betekende dat hij een kans had! En nu ze ook echt contact met elkaar hadden, was het een reëlere kans dan hij ooit had durven denken.
          Azrael zocht naar een wat luchtiger onderwerp, maar op dat moment ging er een zoemer die het einde van het ontbijt aankondigde. Dode of niet, ze moesten gewoon naar de lessen. Hij raapte zijn moed bij elkaar. ‘Zullen we dan bij de ingang afspreken, na de lunch?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond


    Fox


    ‘Is goed,’ zei Fox met een grijns. Hij sprong op van het bed. Zelf zat hij ook nog steeds niet opperbest in zijn vel en gisteren was een van de betere avonden geweest, dus dat was best voor herhaling vatbaar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Geeft niet. Kon je niet weten." Merrin knikte naar de jongen. "Ja, is goed. Tot straks." Merrin liep naar de afruimband en liep daarna naar de eerste les.


    It's never gonna happen, Guys.

    Donderdagavond

    Yrla



    Yrla trok even een mondhoek op naar Fox, in een halve grijns, voor ze hun slaapkamer verlieten. "Ik hoop dat die vriend van haar er ook is. Ik wil die vriend van haar nog wel een hak zetten. Wat een klootzak.” Yrla grinnikte. Als hij heel eerlijk was, was het stiekem - heel stiekem - ook wel weer leuk om gewoon even basic met iemand te flirten. Het was lang geleden dat hij dat gedaan had. Het liet hem voor het moment gewoon ook even Merrin vergeten.
          Merrin Yrla schudde de gedachte aan zijn ex uit zijn hoofd en volgde Fox naar het Elegants house. Hij grijnsde even naar Fox voor ze aan de deur van Cherry aanklopten. Het was dat Fox geweten had waar ze sliep, anders was het vast een lange zoektocht geweest. “Hee Cherry,” begroette hij het blonde meisje met een vriendelijke glimlach, toch wel stiekem blij dat het niet die idioot was die aan de deur kwam. “Ik ben Yrla,” stelde hij zichzelf opnieuw voor. “We hebben elkaar gisteren ontmoet en Fox en ik wilde je graag om een gunst vragen.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Donderdagavond


    Fox


    ‘Weer een lekkere fles wijn,’ zei Fox. ‘Of kersenmede. Ha, daar heb ik wel in zin ja.’ Hij gaf het meisje een knipoog. ‘Oh, en met extra veel alcohol, anders merkt die jongen hier er niks van.’ Hij gaf zijn vriend een elleboogstootje en grijnsde.
          Niet veel later zaten ze samen op Fox’ kamer en goten ze de drank naar binnen.
          ‘Wat een lief mens is die Cherry toch ook,’ zei Fox na een tijdje. ‘Ze vraagt er niet eens wat voor terug. We zouden eigenlijk iets moeten doen als bedankje.’ Hij grinnikte. ‘Het liefst iets waar Vision niet zo blij van wordt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond

    Yrla



    Verdorie, dat spul was goed. Niet alleen was het heel lekker, maar Yrla merkte dat Cherry haar best had gedaan met de alcohol. Normaal merkte hij pas iets na twee flessen whiskey of zoiets, maar nu begreep hij Merrin ineens die vaak al na twee slokken klaagde dat zijn hoofd begon te spinnen. Niet dat dat nu echt aan de hand was, maar het kwam in ieder geval sneller dan hij gewend was.
          ”Laten we haar meenemen op een hele leuke date, of zoiets. En dan natuuriljk niet zeggen dat het een date is en dan stiekem kaarsjes aanzetten en het romantisch maken. Wie wil nu niet een date met twee jongens? En daarnaast hebben we meteen Vision over de zeik!” Yrla hief zijn fles in de lucht en bracht hem daarna naar zijn mond. Hij wilde niets liever dan alles gewoon even vergeten en niet nadenken, wat hier vast bij zou helpen.
          Yrla leunde even over de rand van zijn bed in de richting van zijn vriend. “Of kun je dat niet aan, een date met je former scharrel?” vroeg hij met een halve grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    ‘Stiekem kaarsjes?’ Fox schoot in de lach. Iets te hard misschien. ‘En ik maar denken dat jij niet zo van de romantiek was.’ Hij grijnsde om het idee. ‘Ja ik weet zeker dat ze dat geweldig vind. En ik ook wel. Twee mensen daten staat eigenlijk nog wel op mijn buckeltist – bucketlist – dus ik zeg doen. Ik ga het haar gelijk vragen.’ Hij viste naar zijn iNet en typte: ‘Hoi Cherry wil je met Yr en mij daten? xxxxxxxxxxxxxxxxx’ Daarna hield hij het ding voor Yrla’s neus. ‘Zoiets?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond

    Yrla



    ]“Hee!” zei Yrla ietwat beledigd. “Ik kan best romantisch zijn..” Dacht hij althans. De pizzadate met Merrin was toch best romantisch of niet? Nee, nee, daar wilde hij niet aan denken en de jongen was blij dat Fox hem een iNet onder zijn neus hield.
          Yrla moest moeite doen om het schermpje te kunnen lezen. Ten eerste kon Fox zijn hand niet stil houden en ten tweede was het om een of andere reden niet zo scherp meer. “Het m-moest wel een geheime date zijn, met geheime kaarsjes,” zei hij met een onhandige knipoog. “Want ik wil niet meneertje Vision op mijn date. Neuh, die mag lekker thuis blijven, terwijl wij van zijn vriendin snoepen.” Yrla grinnikte. “Snap je um? Snoepen?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox schoot in een daverende lach. ‘Ja, goeie. zo dan?’
    ‘Hoi Cherry wil je met Yr en mij daten? xxxxxxxxxxxxxxxxx
    ps. het is wel in geheim met geheime kaarsjes wbw’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond

    Yrla



    ”Perrrrfect,” zei Yrla, terwijl hij met zijn met zijn duim en vinger een rondje maakte en drie vingers in de lucht stak. Even wankelde hij met zijn hoofd en draaide zich toen terug zijn bed op. Draaide de kamer nu iets? Of was hij dat gewoon zelf. Hij grinnikte. “We moeten ook echt iets te eten hebben. Iets lekkers. Echt lekker. Want liefde gaat door de maag he?” Yrla grijnsde en keek naar Fox. “Dat is – dat is mijn geheime truc. Nieee-mand kan mijn lekkers weerstaan.” Yrla grinnikte opnieuw.


    It's never gonna happen, Guys.

    Donderdagavond

    Fox


    ‘Oooooh?’ Fox keek zijn vriend nieuwsgierig aan. ‘En wat heb jij dan voor lekkers?’
          Hij kon wel iets bedenken, maar als dat in zijn maag terechtkwam werd het wel wat bloederig.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 22:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Heel even begreep hij Fox vraag niet, maar dat schudde hij met een grijns van zich af. “Ik ben lekker,” zei hij met een vlaag van zijn oude arrogantie. Yrla nam nog een slok. “Wie wil dat nou niet?” zei hij met een grijns.
          Yrla draaide zich op zijn zij om Fox weer aan te kunnen kijken. Hij wilde dolgraag iets tegen de jongen zeggen, maar voordat hij een woord kon vormen was hij het alweer vergeten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Er stond iemand voor de ingang van het zwembad, beveiliging die hen er niet langs liet. Met een blik op Adam haalde Jester zijn schouders op en dirigeerde Adam weer bij het gebouw vandaan tot ze uit het zicht van de barse vrouw waren. 'Teleporteer ons naar binnen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    ‘Hm, eerst zien en dan geloven hoor. Of proeven en geloven, eigenlijk.’ Fox’ door alcohol beïnvloede brein schetste beelden waar Yrla vast rode oortjes van zou krijgen. Een giechel ontsnapte aan zijn lippen. ‘Wat vind je dan het lekkerste deel van jezelf?’

    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 22:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    'Ons?' Adam schudde zijn hoofd. 'Ik kan alleen mezelf teleporteren.'


    Every villain is a hero in his own mind.