• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen... In die tijdlijn, en in een andere.



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Prequel 1: Klik ^^
    Prequel & Alt 2: Klik ^^
    Prequel & Alt 3: Klik ^^
    Prequel & Alt 4: Klik ^^
    Prequel & Alt 5: Klik ^^
    Prequel & Alt 6: Klik ^^


    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    Opeens werd Fox meegesleurd door een wilde passie. De tong die zijn mond nu verkende was gretig, opwindend – heel anders dan hoe Adam hem gezoend had. Bijna was hij vergeten hoe het was om voor dominantie te vechten. Hij hief zijn hand, vlocht zijn vingers door Yrla’s korte haar en draaide zijn hoofd iets voor een betere hoek terwijl hij zich dichter tegen zijn vriend aandrukte, zoekend naar frictie, naar het hongerige gevoel in zijn onderbuik, de kippenvel en de diepste tintelingen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond

    Yrla



    Een nieuw, haast hongerig gevoel nam bezit van Yrla. Zo had hij nooit met Merrin gezoend. Daar had hij alle opwinding elke keer de kop in moeten drukken, maar hier met Fox leek dat niet nodig. Yrla gaf zichzelf een zetje om op te staan. Hij ving Fox op onder zijn billen. De drank maakte hem echter minder stabiel dan hij had gedacht had, waardoor hij zijn snelheid nodig had om hen beiden overeind te laten staan. Binnen een seconde stonden ze tegen de deur, waar hij Fox stevig tegenaan klemde. Het liet hen beiden even huiverig naar adem happen. Yrla keek de jongen even voor een moment aan, maar hun monden hadden elkaar sneller gevonden dan hij wat kon zeggen. De passie die in hem opvlamde, deed alles om hem heen voor even vergeten. Hij wilde meer dan dit.
          Yrla liet zijn handen naar beneden afdwalen en zonder te aarzelend stak hij ze onder Fox shirt door. Hij liet zijn handen verkennend over zijn borst glijden en trok zonder twijfel het shirt over Fox hoofd heen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2023 - 7:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox was een beetje overdonderd door Yrla, maar hij ging er nou niet echt over klagen. Hij sjorde Yrla’s shirt ook over zijn hoofd, waarna hij de jongen weer heftig zoende. Zijn benen had hij om Yrla’s heupen geslagen – en heel even ging er een pijnscheut door zijn borst, omdat de laatste met wie hij zo had gestaan Kris was geweest.
          Niet aan denken.
          Kris was weg. Yrla was hier nu.
          Yrla, die opeens zoveel meer in hem losmaakte dan hij ooit had verwacht.
          Zijn handen gleden over Yrla’s bovenlichaam, de spieren waren prominent aanwezig. Ja, hij had een lekker lijf en Fox kon niet wachten omdat dat lijf met z’n lippen te verkennen. Hij ademde scherp in toen Yrla hem in zijn nek zoende en hij begroef zijn nagels in Yrla’s schouders.
          Zodra Yrla weer opkeek, zoende Fox hem opnieuw. Zijn handen wilden meer dan alleen Yrla’s bovenlijf voelen, maar hij kon verder niet echt ergens bij en het was uitermate frustrerend.
          ‘Smijt me op dat bed,’ mompelde hij tegen Yrla’s lippen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond

    Yrla



    Yrla deed wat Fox van hem vroeg. Hun weg naar het bed was echter wel een onhandige. Hij struikelde op het laatst, waardoor ze op het bed neerploften en elkaar voor een paar seconden loslieten. Het gaf Yrla even een seconde om adem te halen en de kans om het lichaam van Fox even te bestuderen. Fox was niet heel gespierd en toch beviel het Yrla wat hij zag. Hij drukte een kus op Fox sleutelbeen en zocht via zijn schouder en nek een weg terug naar zijn lippen. Yrla ademde scherp in toen hij Fox handen langs zijn broek voelde strijken. Het leidde hem zo af dat voor hij het wist Fox hen ineens om had gegooid en hij bovenop zat. Het verraste Yrla zo erg dat hij voor even niet wist wat hij moest doen

    [ bericht aangepast op 9 jan 2023 - 7:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Vanaf Yrla’s middel keek Fox met een brede grijns op de jongen neer. ‘Nou groentje,’ zei hij, terwijl hij met zijn beide wijsvingers een sterachtig patroon rond Yrla’s navel trok. ‘Welke fantasie wil je vanavond uit laten komen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond
    [16+]
    Yrla


    Er trokken allerlei beelden door zijn hoofd heen, over allerlei plekken, standjes of dingen die hij wilde doen. Yrla mocht dan nog niet zo heel veel ervaring hebben, verder dan een handjob was hij niet gekomen met Merrin, maar dat betekende niet dat hij allerlei spannende dingen had willen doen. Al waren die fantasieën vaak met Merrin geweest.
          Yrla schudde de herinnering aan zijn ex uit zijn hoofd. "Er is nog zoveel wat ik wil doen," zei hij baldadig. Hij wist echter niet of hij Fox daarom kon vragen, al klopte er daar beneden iets haast wanhopig om die fantasieën uit te proberen. "Zoveel wat ik nog uit wil proberen of zien." Yrla liep met twee vingers over Fox buik naar boven en kwam zelf daarbij overeind, waardoor hun gezichten dicht bij elkaar kwamen. Yrla slikte een plots ontstane spanning weg. Hij had zijn fantasieën nog nooit hard op uitgesproken, maar Fox keek hem zo uitdagend aan, dat hij het idee had dat hij nu alles kon zeggen. "Ik zou bijvoorbeeld wel eens je gezicht willen zien, als je zo op mijn schoot blijft zitten en ik voorzichtig bij je naar binnen dring." En willen weten hoe dat voelt natuurlijk. De jongen verplaatste zijn handen naar Fox heupen en trok hem zo mogelijk nog iets dichter naar hem toe. Daarbij wreef hij hun onderlichamen straks langs elkaar heen.
          Yrla leunde naar Fox toe en zette een kus onder Fox oor. "Of willen weten hoe hoog ik de spanning op kan voeten, door puur elk stukje huid met mijn mond te verkennen." Hij zette nog een kus in Fox hete huid en nu zijn lippen eenmaal begonnen waren, had hij het gevoel alsof hij niet meer te stoppen was. "Inclusief dit natuurlijk," fluisterde hij, terwijl hij met zijn duimen langs Fox broek streek.


    It's never gonna happen, Guys.

    16+

    Fox


    Fox was toch wel positief verrast door zijn toch niet zo bleue vriend. Ja – hij had wel geweten dat Yrla toe was aan seks met zijn vriend, maar zo je fantasieën uitspreken was voor sommigen toch echt een drempel. Zelfs als er rechtstreeks naar gevraagd werd.
          Adam had alleen wat over heftig zoenen in de douche gestotterd, toen hij ernaar gevraagd had.
          Teleurgesteld was hij niet geweest, maar nou ja… dit was toch wel iets leuker. Vergeleken bij Kris was Adam toch wat saai in bed geweest, zelfs al gaf dat niet omdat het allemaal nieuw voor hem was geweest en Fox in het begin ook wel erg vanilla was geweest.
          Met een wat hij hoopte dat een duivelse grijns was, bewoog hij zijn heupen. Hij voelde Yrla’s opwinding onder zich en begon er zelf ook door te groeien. ‘Toe maar, meneer wil meteen voor het echte werk gaan.’ Hij had het nog warmer gekregen door het beeld dat zijn vriend schetste en hij voelde een heet verlangen door zich heen razen. Hij maakte Yrla’s knoop los en deed de rits naar beneden, waarna hij een paar kussen boven de rand van zijn boxer drukte. ‘Laat ik jou nou ook graag onder me zien kronkelen...’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond
    [16+]
    Yrla


    Een kreun verliet Yrla zijn lippen, iets waar hij zelf een beetje van schrok. In eerste instantie schoot er een blos naar zijn wangen, maar Fox keek hem alleen maar grijnzend aan, waardoor Yrla zijn blos weer wegtrok. Kleine elektrische schokjes trokken door zijn lichaam, bij elke kus die Fox plagend rondom zijn stijve heen plaatste, iets wat de wens dat hij Fox daar wilde voelen nog groter maakte. Het was alsof Fox dat aanvoelde, want net op het moment dat Yrla op het punt stond het te vragen voelde hij Fox lippen hem omsluiten. Het was maar kort, zacht en plagend, maar het was het moment dat Yrla volledig weer in vuur en vlam werd gezet en zorgde ervoor dat als hij zich al schuldig had gevoeld naar Merrin het direct werd uitgewist.
          Yrla liet een grom horen, greep Fox bij zijn krullen en duwde hem lichtjes naar beneden. Hij wilde meer. Hij wilde alles.


    It's never gonna happen, Guys.

    16+

    Fox


    Yrla was niet bepaald klein geschapen en Fox’ kokhalsreflexen waren niet zo geoefend als een paar jaar geleden. Door Yrla’s bemoedigende hand, werd hij dan ook iets te enthousiast en hij trok zich dan ook weer terug. Misschien beter ook – het was best jammer als de jongen nu al een orgasme kreeg. Hij blies plagerig langs de nog vochtige en overgevoelige huid voor hij weer rechtop ging zitten, wat een ongeduldige grom bij Yrla teweegbracht. Hoewel Fox een paar dagen terug nog in een gelukkige relatie had gezeten, was Yrla’s aanwezigheid vertrouwd en verschilde hij zo erg van Adam dat dit niets dan spannend en lekker was, zonder negatieve kanttekeningen. Fox greep naar de fles op het nachtkastje, nam een slok en gaf hem toen aan zijn vriend, waarna Yrla’s broek verder afstroopte en zijn eigen broek ook uittrok. ‘Ik heb alleen geen condooms,’ zei hij. ‘Ik ging er altijd van uit dat soa’s hier niet rondgingen, maar als je het niet prettig vind zonder kunnen we ze beter halen.’
          'Dat is dan een probleem voor later,' wuifde Yrla het weg.
          'Oké dan, waaghals,' antwoordde Fox hem met een grijns, waarna hij zich over zijn vriend heen boog om hem de eerder beschreven fantasie te laten uitkomen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2023 - 9:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    VRIJDAG

    Merrin


    Merrin was misschien toch wel een beetje nerveus om met een nieuw iemand af te spreken. Tegelijkertijd wist hij niet helemaal of hij er goed aan deed, want sinds het ontbijt had hij Adam al niet meer gezien. Hij had zich afgevraagd of hij de jongen moest gaan zoeken, maar Adam had bericht dat alles goed met hem was, dat hij terug was en bij Fox was. Dat was goed toch? Geen reden om je zorgen te maken?
          Merrin was daarom toch ook best een beetje opgelucht toen hij Azrael aan zag komen. Hij liet hem in ieder geval niet stikken. Dat was al een hele opluchting. Hij schonk de jongen een kleine, beverige glimlach. "Hoi," zei hij haast verlegen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2023 - 21:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    VRIJDAGMIDDAG

    Azrael


    Azrael wist niet zo goed hoe hij de jongen moest begroeten, waardoor hij zijn wangen warm voelde wangen. Het was dat Maaya er niet meer was, anders zou hij gedacht hebben dat hun eerdere ontmoeting een hallucinatie was geweest.
          ‘Fijn dat je wilt meegaan,’ zei hij zacht. In het winkeltje had hij al een kaarsje gekocht. ‘Het meer is wel een goede plek denk ik hè?’ Het was niet zo zonnig, er zouden vast niet veel mensen staan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    VRIJDAG

    Merrin


    Merrin knikte ietwat onhandig. "J-ja, n-natuurlijk." De jongen toverde ietwat onhandig een glimlach tevoorschijn. Merrin trok zijn tas van zijn rug af en haalde vlug het kaarsje eruit wat hij uit de kast bij het Panthers house had gehaald. "Ik.. heb een kaarsje voor je meegenomen," zei hij met een blos. Hij wist helemaal niet of dat nodig was geweest, maar met lege handen aankomen had ook zo gek gevoeld.


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    ‘Oh, wat lief van je.’ Azrael voelde iets in zijn maag opspringen en ronddansen. Het voelde haast een beetje verkeerd – dit samen met Blue te doen. Alsof hij de dood van een afdelingsgenoot gebruikte om tijd door te brengen met de jongen op wie hij verliefd was. Hij glimlachte zenuwachtig naar hem en pakte het kaarsje aan. Daarna zetten ze koers naar het meer. Onderwijl zeiden ze niets tegen elkaar, maar dat gaf niet. Ze gingen in het gras zitten en hij besloot alleen het kaarsje van Merrin neer te zetten. Uit zijn rugzak diepte hij een aansteker op die hij net ook had gekocht en hij ontstak het lontje. Stilletjes staarde hij naar het kleine vlammetje. ‘Vaarwel, Maaya,’ zei hij uiteindelijk zacht. ‘We waren geen vrienden, maar niemand verdient het om op zo’n jonge leeftijd te sterven.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    VRIJDAG

    Merrin


    Azraels woorden raakten hem. Niemand verdient het om op zo'n jonge leeftijd te sterven. En toch... Toch voelde het als een hele opluchting dat Onyx er niet meer was. Was hij dan zo egoïstisch dat hij dat voelde? Merrin liet zijn hoofd hangen. "Bij ons is er ook vandaag iemand dood gegaan vannacht. We vonden hem vanmorgen. Het was echt een griezelig gezicht."
          Merrin vroeg zich af of hij dan ook een kaarsje moest branden, maar alles in hem weigerde om ook maar iets voor Onyx te doen. De jongen had alleen maar ellende gebracht in zijn leven en hoewel hij zich er schuldig over voelde, had hij er geen moeite mee dat Onyx ook ellendig aan het eind van zijn leven was gekomen. hij wilde de jongen helemaal niet herdenken. Aarzelend keek hij naar Azrael. "Ik voel daar echter helemaal niets bij," gaf hij toe. "Misschien ben ik zelfs wel een beetje opgelucht dat Onyx dood is." Merrin viel even stil en staarde naar het water van het meer. "Maakt me dat een slecht persoon?" vroeg hij zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    ‘Ik snap wel dat je je zo voelt. Mij hebben ze nooit iets aangedaan, maar heel veel anderen wel. Dus ik begrijp wel dat je hem niet zal missen en opgelucht bent. Maar toch… Er zijn nu al drie mensen in hun bed vermoord en eentje verdwenen.’ Hij trok zijn benen op en staarde naar het flakkerende vlammetje. ‘Ik vind het maar eng.’


    Every villain is a hero in his own mind.