• Hoi allemaal

    Een tijdje geleden zijn Lotte (Lotinwonderland) en ik begonnen aan onze eigen podcast! De afleveringen bestaan uit een gesprek tussen ons beiden, over de grote en kleine problemen waar je tegenaan kan lopen in deze chaotische wereld. Denk aan een negatief zelfbeeld, naar de psycholoog gaan maar ook een volle kleerkast hebben maar niets om aan te trekken.
    Ik ben er heel erg enthousiast over, dus vandaar deze schaamteloze zelfpromotie :3
    Je kan ons volgen op Instagram via on.stabiel of op Spotify, Apple podcast of Google Podcasts. Dat zal vanaf morgen kunnen want dan komt de eerste aflevering online! Ik kan alvast verklappen dat hij zal gaan over vergelijkingsdrang (a.k.a: hoe we onszelf continu vergelijken met andere mensen).

    Als jullie nog vragen hebben of thema's die écht eens besproken moeten worden... laat dan zeker een berichtje achter in dit topic *O*





    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Top (bloos)
    Voor de geïnteresseerden, er staan ondertussen 3 afleveringen online:
    - Ep1: vergelijkingsdrang
    - Ep2: balans tussen je privé en werk leven
    - Ep3: naar de psycholoog

    Vandaag komt ook een nieuwe aflevering online: een volle kleerkast en toch nooit iets om aan te trekken!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben weer bij! Ik heb net naar de laatste aflevering geluisterd en het viel me op hoe anders het zorgstelsel werkt in België! Mijn zorgverzekeraar betaalt meteen voor de psycholoog dus ik hoef er niet over na te denken. Ik ga dus ook, ja ja. In mijn omgeving is het wel minder en taboe, merk ik. Ik deel gewoon met mijn collegas dat ik een psycholoog heb en ik ben ook niet de enige. Van mijn vrienden zit bijna iedereen bij de psycholoog.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben weer bij! Ik heb net naar de laatste aflevering geluisterd en het viel me op hoe anders het zorgstelsel werkt in België! Mijn zorgverzekeraar betaalt meteen voor de psycholoog dus ik hoef er niet over na te denken. Ik ga dus ook, ja ja. In mijn omgeving is het wel minder en taboe, merk ik. Ik deel gewoon met mijn collegas dat ik een psycholoog heb en ik ben ook niet de enige. Van mijn vrienden zit bijna iedereen bij de psycholoog.


    Wow, dat lijkt me zoveel beter dan het systeem in België. We kunnen duidelijk nog wat van jullie leren!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb aflevering 5 even overgeslagen want dysforie, maar als man ben ik heel benieuwd naar aflevering 6!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zal binnenkort maar eens uitgebreid te tijd nemen om de afleveringen die er tot nu toe zijn te gaan luisteren 😊


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb net aflevering 10 geluisterd. Wat een leuke tips!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Zo lief dat jullie luisteren :3 we hebben vandaag weer een nieuwe aflevering opgenomen en we vinden het nog steeds even leuk!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien