• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Derks schreef:
    (...)

    Bij mij was het toen ik de vorige bewoonster bij de sleuteloverdracht (ivm corona zonder iemand van de verhuurders maatschappij) vroeg waar de berging was: "De berging? Oh, ik wist niet eens dat die er was!"

    Turned out dat ze al haar afval (ook dozen etc met haar adres erop) in de berging had opgeslagen 🤢🤢🤢

    Afvoeren naar het afvalstation heeft een paar euro gekost...


    Oh, yikes, wat een kutstreek! Dat ze het zo in je gezicht zegt is nog erger dan er achteraf achterkomen. Sleuteloverdracht gaat hier extern, dus ik heb geen contact gehad met de vorige bewoonster.
          Ik kreeg vandaag een mailtje van mijn verhuurder dat mijn foutmelding is verstuurd naar het juiste onderdeel van de organisatie, dus hopelijk vind ik dit weekend een lege berging.


    Stenenlikker

    Ik ben m'n bed uit, jeej. Heeft twee dagen gekost.

    Nu even kijken of ik wat eten en drinken voor mezelf kan fixen want dit gaat niet lekker zo. Stom hoofd.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I'm scared he won't remember.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ben nou wel klaar met dat gehoest. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    I'm so tireeeeed

    like it's a good tired and i did a lot today, but still. the kind of tired that makes you binge series for four+ hours and wish you were sleeping ipv actually sleeping


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Morgen m'n enige les maar skippen, want fuck deze stakingen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Leest op FB "38 DAYS UNTIL SHADOW AND BONE SEASON 2!" and now I'm hypeddd *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is today really happening? :o


    Dramatic

    Okeoke, het is niet alsof ik zelf in de credits sta, maar het is alsnog zo exciting om mijn collega's in de credits van Hogwarts Legacy te zien. ;0;


    Caution first, always.

    sommige mensen zijn de lucht die ze ademen niet waard.


    because i knew you, i have been changed for good

    Can I rewind four hours and experience it all again please 🥺


    Dramatic

    How can I forget you? How can I forget you when I'm still in love with you and I don't want to forget?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom zijn sommige mannen zo fucking vrouwontvriendelijk? En dan zeggen dat ik het verkeerd heb opgevat. Mijn reet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkle schreef:
    Waarom zijn sommige mannen zo fucking vrouwontvriendelijk? En dan zeggen dat ik het verkeerd heb opgevat. Mijn reet.
    Wat kut, dit maakt me echt boos in jouw plaats, zelfs zonder de situatie te kennen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    waaaaaaaarom heb ik hoofdpijn... nou ja, ik weet waarom, maar het mag van mij best nu voorbij zijn.


    because i knew you, i have been changed for good