• Dahlia Avenue Cul de sac 40 minutes away from Washinton

    Vrienden tot het einde. Zo had het geklonken tussen de drie negenjarige jongens die met hun geheime handshake de deal verzegelden en deze werkelijk tot het einde hebben nageleefd. Vrienden die ondanks hun eigen leven/gezin en werksituatie in dezelfde cul de sac kwamen te wonen en de vriendengroep wisten uit te breiden naar maar liefst 6leden die elk voor elkaar in het vuur zouden springen. Elke twee weken komen deze mannen dan ook samen voor ‘DadClub’ een avond van drank, games en onzin theorieën waar ze vaak te diep op in gaan. Hoewel deze ene theorie het zaadje was voor wat 5 van hen werkelijk zouden gaan uitvoeren…

    5 Jaar geleden kwam Diego Rivera met de ultieme vraag- Hoe zouden jullie de perfecte bankroof zien? Een vraag die eerst met grappige opmerkingen onthaald werd of met echte ‘die hard’ actie momenten verzonnen werd- maar na enkele weken toch steeds weer werd opgehaald door ideeën die in hun gedachten schoten. Rivera was destijds een bankbediende en wist hen de fouten in hun plannen voor te leggen, waardoor er telkens naar andere manieren gezocht werd. Dit week zo ver uit dat Diego en de anderen, haast een waterdicht plan kregen en hun theorieën vaak op kleine schaal uitoefenden. Al was het allemaal niet zo heel serieus bedoeld. Het bankroof plan werd na 4 jaar algauw weer begraven toen ze een ander interessant onderwerp boven haalden en werd hierdoor wat in vergetelheid gebracht… Tot nu…

    Diego Rivera werd op de beruchte dag van zijn overlijden, ontslagen door de bank. De man was zo van streek op zijn rit naar huis dat hij nooit had opgemerkt dat de lichten rood waren en… Dadclub was niet helemaal hetzelfde meer zonder Diego en ook zijn familie zat zowel emotioneel als financieel in de knoei.
    Tijdens één van de dadnights , maanden na het overlijden van hun beste kameraad kwamen ze terug zijn plan bovenhalen. Wat nou als ze het recht in eigen handen zouden nemen? De bank die er deels voor gezorgd had dat hun maatje er niet meer was te grazen konden nemen- en hierdoor ook de rivera’s zouden hunnen helpen?

    Speeltopic * Rollentopic*



    Dit topic is bedoelt om relaties te bespreken, vragen te stellen en gewoon lekker te kletsen ^^

    Op welk moment willen we dat de rpg start?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zoek voor Brynn een (recentelijke) ex-boyfriend :Y)

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Ik zie Sal & Jon het gewoon goed kunnen vinden? Niet bijzonder alsin beste vrienden maar wel goed genoeg om ook buiten dadclub wat vaker contact te hebben?


    Dat vind ik goed c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Relatielijst Lawrence Jon Lane:

    Salvador:
    Jon en Salvador kunnen het goed met elkaar vinden. Buiten dad-club om spreken ze elkaar geregeld en doen zo nu en dan wel eens wat samen.
    Grayson:
    Jon en Grayson kunnen het goed vinden. Ze sleutelen samen wel eens aan de auto's in Gray's garage. Jon is vaak bezig met de technische dingetjes zoals het plaatsen van de gps systemen en het koppelen van de lichten.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2023 - 14:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mijn twee dames ook openstaan voor relaties. Gabrielle is helemaal klaar, Hazel moet nog wat aangevuld worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik moet nog beginnen aan mijn rol, dus word wat lastiger om hier al op in te haken. Mocht iemand wel al iets weten, roep dan maar.
    Ik ga kijken of het lukt vanavond een start te maken.


    Correctie; Casey is aliveeeeee :Y)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2023 - 19:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santi is zo goed als af, so hit me up c;
    Besties, not so besties, secret affair, drinking buddies, and whatever else, surprise me :Y)


    El Diablo.

    Oehhhh :3 i love evryone so far!!! Ik ga nog de laatste rollen afwachten (en mijn beide boys afschrijfselen) en dan ga ik ook actief relatielijstjes maken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hi! Ik ga met mijn dad aan de slag


    Bowties were never Cooler

    Ik zit te twijfelen over zijn fc en leeftijd...


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik zit te twijfelen over zijn fc en leeftijd...


    (How) Can we help? :Y)

    KIaus schreef:
    Ik zit te twijfelen over zijn fc en leeftijd...


    Twijfel je ergens tussen of helemaal nog geen idee?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vanth schreef:
    Santi is zo goed als af, so hit me up c;
    Besties, not so besties, secret affair, drinking buddies, and whatever else, surprise me :Y)


    Ooh, me! me, pick me! *O*

    Nee, maar ik zie Sal en Santi nog wel "boys will be boys" mannen zijn en elkaar constant lopen jennen, potjes armworstelen en elkaar tegen de grond proberen krijgen over banale dingen zoals het laatste biertje (all in good spirit tho?)

    Also; how Santi would (be made to) look if Grayson & Sal took him clubbing:




    Yeehaw (wbw)

    Ik heb eigenlijk de neiging om Casey 17 te maken en iedereen te laten geloven daar hij veeeeer daarboven zit. Tot hij ooit in de problemen komt.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2023 - 19:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MoonchiId schreef:
    (...)

    (How) Can we help? :Y)


    Navarro schreef:
    (...)

    Twijfel je ergens tussen of helemaal nog geen idee?

    Ik twijfel vooral of ik hem duidelijk jonger maak dan de rest(38-39 zoals z'n vrouw) of begin tot midden 40 zoals de rest. Ik heb voor beiden een idee in welke richting ik wil gaan met fc


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    (...)
    Ik twijfel vooral of ik hem duidelijk jonger maak dan de rest(38-39 zoals z'n vrouw) of begin tot midden 40 zoals de rest. Ik heb voor beiden een idee in welke richting ik wil gaan met fc


    Waar leun je meest naartoe/wat houdt je tegen om voor het één of ander te gaan?