• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Viva la vakantiegeld!


    No growth of the heart is ever a waste

    Weer de zoveelste dat over goden gaat... Of scholen.... Die combinatie is het ergste, alsof er totaal geen inspiratie meer is. 😱


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb om 11:00 uur een afspraak, ik moet 20 minuten fietsen, en m'n lichaam besluit dat ik zeer nodig naar het toilet moet. Ik had gewoon op tijd kunnen zijn...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mwoehahahahaha ik maakte een goede intelligente opmerking in m'n meeting met allemaal belangrijke en coole mensen (blush)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ugh, ik weet dat dit de juiste keuze is en ik heb ook helemaal zin om terug te gaan naar Nederland, maar het is alsnog zwaar. :W Zoveel nieuwe connecties opgebouwd dit jaar, op werk en erbuiten. Zelfs de staff van het gebouw waar ik in woon weten mijn naam en op welke verdieping ik woon als ik ze tegenkom. Het is kut dat dit na volgende week gewoon weg is. Doei Brighton :c


    En het feit dat de dichtstbijzijnde Waterstones dan weer in Amsterdam is lmao


    Caution first, always.

    Meteen geen zin meer in. Thanks. And my day was going so well.

    Kindly fuck off please.


    help

    Twee weken verkouden en twee middenoor ontstekingen rijker. Feest. (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Thuiswerken is leuk en aardig, maar ik ben te lui hiervoor en te snel afgeleid (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Inpakstresss (cat)


    someone out there feels better because you exist

    WHY DOES SOCIETY MAKE IT SO HARD TO ADULT


    help

    De combinatie van pms en mijn katten twee dagen met vreemden moeten laten, waardoor ik die twee dagen in mijn eentje in mijn studiekamer moet zitten, is een verschrikkelijke combinatie...
    Ik doe het omdat het de sociaalste oplossing is, maar dit is niet goed voor mij.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Uuurgh ik heb spierpijn op plekken waar ik niet eens wist dat ik spieren had.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Uuurgh ik heb spierpijn op plekken waar ik niet eens wist dat ik spieren had.


    Technisch gezien heb je overal spieren


    help

    I do not feel adulty enough to be buying a house, but we're buying the house regardless


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stand schreef:
    I do not feel adulty enough to be buying a house, but we're buying the house regardless


    U GOT THIS!!! EMBRACE THE GREEN!!


    help