• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Je hebt me nog steeds niets over zaterdag verteld maar wel gedwongen op dat ik iets van gisteren deel. En daarna is er stilte gevallen.. yup, hierom deel ik dit liever face to face. Hier kan ik niets mee


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waarom is het zo moeilijk om een fatsoenlijk gesprek/debat te voeren met elkaar i.p.v. altijd te vinden dat jouw mening de boventoon moet voeren. "Ik vind dit. Ik snap dat jij dat vindt, maar ik vind dit dus punt." Bro, als je geen gesprek wil voeren, moet je mss gewoon je mond houden en niet "ik bedoel het niet aanvallend op je nieuwe d&d character, maar je art lijkt wel op dit character", omdat de art letterlijk een meisje is met een sportbeha en hotpants en een paar straps over d'r armen en benen en hij het op Jinx van League of Legends vindt lijken. NEE, NIET IEDERE CHICK DIE OUTFIT IS DAAROP GEBASEERD.

    En nee, je hoeft me ook niet naar bed te sturen als ik zeg dat ik tot half 1 op blijf i.p.v. tot 12 uur ofzo omdat jij dat verstandiger vindt. Ik kan voor mezelf beslissen en als ik door werk gebeld word vannacht en daarom minder slaap is dat mijn probleem, toch? Als ik 6 uur slaap wil hebben dan doe ik dat lekker. Soms hé, deze dude... waarom? Ik snap dat hij het goed bedoeld, maar dit is echt niet de manier bij mij.

    Komt dit omdat ik hem 2 keer heb afgewezen en bij de 2e keer een lijstje met redenen waarom het niet zou werken heb gegeven, omdat hij dat zelf wilde zodat hij mss van z'n feelings af kwam? Of wat? Waarom is dat mansplaining en doen alsof ik een kind ben er ineens? Wth?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    My heart feels so heavy.

    I'm gonna miss you.


    help

    .

    [ bericht aangepast op 12 mei 2023 - 13:11 ]

    Morozova schreef:
    My heart feels so heavy.

    I'm gonna miss you.




    OT: to write or to watch another barbie movie... life is full of tough choices.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ohmygod. OHMygod. OHMYGOD.

    did i just talk to a literary agency? all by meself? on accident? DOES A LITERARY AGENT NOW KNOW MY NAME???? BECAUSE I MIGHT EXPLODE, THANK U


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frodo schreef:
    (...)



    OT: to write or to watch another barbie movie... life is full of tough choices.


    <3

    Go watch another barbie movie


    help

    Ik was even vergeten dat concerten ZO FIJN konden zijn.

    Wat een prachtige avond


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb echt zo raar gedroomd vannacht, what the fuck


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wulp, een van mijn katten bij de dierenarts achterlaten voelt erg slecht. /: Hopelijk kunnen ze vinden waar Grantaire last van heeft en hem helpen, zodat hij straks gewoon weer mee naar huis kan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    Wulp, een van mijn katten bij de dierenarts achterlaten voelt erg slecht. /: Hopelijk kunnen ze vinden waar Grantaire last van heeft en hem helpen, zodat hij straks gewoon weer mee naar huis kan.

    Aw sterkte! Dat is zo'n rotgevoel altijd :/

    (van iemand die een kat genaamd Javert heeft haha)


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    (...)
    Aw sterkte! Dat is zo'n rotgevoel altijd :/

    (van iemand die een kat genaamd Javert heeft haha)

    Dankjewel! En yup.. Hopelijk weet de dierenarts snel wat er aan de hand is.

    Haha, leuk om te zien dat we dezelfde inspiratiebron hadden voor de namen van (een van) onze katten.(cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    🥲


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben vandaag even de deur uit geweest, maar ben blij dat ik weet binnen ben. Pfoe. Waarom voel ik me zo naar?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Ik snap best dat het een vervelend klusje is om de omleidingsbordjes/routebordjes voor de NS bussen met paal en al uit de grond te trekken als de werkzaamheden voorbij zijn. Maar moet dat om 2:45 uur 's nachts écht met teringharde muziek aan? 🥴🥴🥴🥴🥴🥴


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly