• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Stand schreef:
    I do not feel adulty enough to be buying a house, but we're buying the house regardless


    Er staat nergens in de kleine lettertjes dat je volwassen moet zijn. Embrace the child! Wil je een muur eruit slopen? Een kamer vol met alleen maar funko's, replica's en lego? Binnen twee uur besluiten dat de muur een andere kleur moet, de verf kopen en gaan schilderen? Iedere nacht in een andere kamer slapen? Who's gonna stop you? You got all the power!

    Source: ik heb een huis en ik heb dit allemaal gedaan in het afgelopen jaar lol

    [ bericht aangepast op 24 mei 2023 - 20:01 ]

    WaywardSon schreef:
    (...)

    Er staat nergens in de kleine lettertjes dat je volwassen moet zijn. Embrace the child! Wil je een muur eruit slopen? Een kamer vol met alleen maar funko's, replica's en lego? Binnen twee uur besluiten dat de muur een andere kleur moet, de verf kopen en gaan schilderen? Iedere nacht in een andere kamer slapen? Who's gonna stop you? You got all the power!

    Source: ik heb een huis en ik heb dit allemaal gedaan in het afgelopen jaar lol


    Exact!! En; schilder je muren ook gewoon een felle kleur die je mooi vind en hou het niet wit vanwege allemaal stomme volwassen regels. Knaloranje kan ook gewoon, en als je het wel lelijk vindt smijt je er gewoon weer een nieuwe kleur tegenaan. Het hoeft niet allemaal in één keer goed <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    WaywardSon schreef:
    (...)

    Er staat nergens in de kleine lettertjes dat je volwassen moet zijn. Embrace the child! Wil je een muur eruit slopen? Een kamer vol met alleen maar funko's, replica's en lego? Binnen twee uur besluiten dat de muur een andere kleur moet, de verf kopen en gaan schilderen? Iedere nacht in een andere kamer slapen? Who's gonna stop you? You got all the power!

    Source: ik heb een huis en ik heb dit allemaal gedaan in het afgelopen jaar lol

    Well. Just a weird feeling. We huren nu een appartement, dus we laten die in een zo proper mogelijke staat.

    Also: mijn vriend gaat me stoppen lolol. Maar zoveel energie heb ik ook weer niet :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Exact!! En; schilder je muren ook gewoon een felle kleur die je mooi vind en hou het niet wit vanwege allemaal stomme volwassen regels. Knaloranje kan ook gewoon, en als je het wel lelijk vindt smijt je er gewoon weer een nieuwe kleur tegenaan. Het hoeft niet allemaal in één keer goed <3

    De muren zijn nu al knalgroen, cri


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stand schreef:
    (...)
    Well. Just a weird feeling. We huren nu een appartement, dus we laten die in een zo proper mogelijke staat.

    Also: mijn vriend gaat me stoppen lolol. Maar zoveel energie heb ik ook weer niet :W


    You think my boyfriend didn't try to stop me? :Y) I just went:

    Ugh. Just ugh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo jammer dat bepaalde mensen met hogere rang op deze RP server denken dat ze alles zijn en iedereen die het niet met hun eens is, proberen de bannen. Idioten... Ik heb een leven opgebouwd hier en wil dit niet zomaar weggooien omdat iemand denkt beter de zijn dan de rest, alleen maar omdat ze project leiding is.
    En dan ook IC mijn karakter naar beneden halen en zeggen dat mijn karakter over de hare gepraat heeft, terwijl dit niet het geval is. Puur om mij uit te lokken zodat ze een reden heeft om mij te bannen. Stom wijf.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2023 - 15:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkle schreef:
    Zo jammer dat bepaalde mensen met hogere rang op deze RP server denken dat ze alles zijn en iedereen die het niet met hun eens is, proberen de bannen. Idioten... Ik heb een leven opgebouwd hier en wil dit niet zomaar weggooien omdat iemand denkt beter de zijn dan de rest, alleen maar omdat ze project leiding is.
    En dan ook IC mijn karakter naar beneden halen en zeggen dat mijn karakter over de hare gepraat heeft, terwijl dit niet het geval is. Puur om mij uit te lokken zodat ze een reden heeft om mij te bannen. Stom wijf.


    What the heck? That really sucks, sorry you have to deal with that ☹️


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    What the heck? That really sucks, sorry you have to deal with that ☹️


    Ja it sucks, maar ik heb mijn mensen achter mij staan. Haar verloofde en beste vrienden staan haar bij. Sowieso kan die ene nu niets doen omdat mijn karakter zwanger is, dus dat zou sowieso failRP zijn mocht ze bijv mijn karakter willen neersteken/schieten wat dan ook.
    Het zuigt alleen echt dat, omdat dingen niet lopen zoals zij dat wil, ze mensen die kunnen roleplayen eruit wil knikkeren, omdat ze, wat we denken, jaloers is dat wij het wel kunnen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkle schreef:
    (...)

    Ja it sucks, maar ik heb mijn mensen achter mij staan. Haar verloofde en beste vrienden staan haar bij. Sowieso kan die ene nu niets doen omdat mijn karakter zwanger is, dus dat zou sowieso failRP zijn mocht ze bijv mijn karakter willen neersteken/schieten wat dan ook.
    Het zuigt alleen echt dat, omdat dingen niet lopen zoals zij dat wil, ze mensen die kunnen roleplayen eruit wil knikkeren, omdat ze, wat we denken, jaloers is dat wij het wel kunnen xd


    Ah, ik heb er zo ook nog meegemaakt hahaha. Stay strong!


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ah, ik heb er zo ook nog meegemaakt hahaha. Stay strong!

    Haha ja weet je wat het is, ze maken hun eigen server stuk nu. Want nu zijn er heel veel bad fraks weg en is er nog maar 1 over. Waren er 5, om maar even een voorbeeld te noemen ;'D

    [ bericht aangepast op 25 mei 2023 - 18:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van mijn schermtijd deze week.
    En elke dag streef ik naar een NOG lagere schermtijd, maar op een gegeven moment is dat niet meer mogelijk, argh. En dan ga ik mezelf waarschijnlijk opvreten, oeps.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    People who can't handle feedback and call me negative. 👌🏻


    [ heaven knows ]

    wil eigenlijk gewoon... niet bestaan?


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    wil eigenlijk gewoon... niet bestaan?


    Maar ik vind het leuk dat je bestaat ):


    help