• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Phlegethon schreef:
    (...)

    Goed idee, thanks! En hopelijk was Les Mis tof om te zien! :)

    Ot: waarom is het zo warm.. Ik ben hier zo niet voor gemaakt. De backstage tour was in elk geval wel cool!


    Ik leef op die geld terug bij vertraging, al is het nu maar 1/12e van m'n abo bij 30 t/m 59 minuten en 1/6e bij 60+ minuten.

    "Vroeger" was het de halve ritprijs bij 30 t/m 59 minuten en hele ritprijs bij 60+ minuten. Had toen meer dan een uur vertraging bij Dordrecht en kreeg €24,- terug (terwijl m'n abo toen €29 was voor de hele maand HAHA). Snap dat ze het veranderd hebben, maar toch.

    En oh ja: Les Mis was geweldig!!!!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2023 - 22:19 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wanneer die ene vervelende collega weer terug is van vakantie en meteen de sfeer bedrukt. Mijn andere collega en ik hebben veel werk van haar overgenomen tijdens haar vakantie en er kan nog geen bedankje van af. Nu hoef ik niet perse een bedankje, maar iets van waardering in plaats van klagen erover zou fijn zijn.
    De afgelopen weken ben ik erg druk geweest om alles zo goed mogelijk voor haar achter te laten. Alles ligt gesorteerd en wel op haar bureau. En dan nog komt ze met de opmerking ''Waarom heb je dit blaadje neergelegd?''. (Als ik het niet had gedaan, had ze gevraagd waarom ik het niet had gedaan).
    Dus dit is echt de laatste keer dat ik zo mijn best heb gedaan.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    warmwarmwarmwarmwarm


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fuck het weer.


    Caution first, always.

    Altijd leuk wanneer je ineens tóch gelijk krijgt. Het zou wel gedoe besparen als mensen gewoon meteen naar me zouden luisteren, maar goed, dit werkt ook.

    Succes met oplossen kinders, vandaag is m'n laatste dag 💞


    Dramatic

    Extra weekje vrij in november gefikst woohoo!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik heb helemaal geen zin om terug te gaan naar m'n bloedhete bunker waar het toen ik eerder vandaag wegging al 38°C was.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I'm so fucking tired


    [ heaven knows ]

    Als je ergens tegenaan loopt, zeg het dan voor f's sake eerder dan random na x jaren.. en maak geen promises die je niet kan voldoen. Ik ga niet erg blij zijn als je -wat ik verwacht dat gaat gebeuren- zo je promise naar mij toe breekt. Terwijl ik jou je tijd gaf voor iets omdat je deze promise maakte.. Frustrerend einde zo..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Morgen op vakantie!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Welp, officially a homeowner lolol

    This is also my 32k post *throws confetti*

    [ bericht aangepast op 12 sep 2023 - 18:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    waar zijn die posts gebleven 😭


    [ heaven knows ]

    Als ik een eigen buitenruimte had gehad, een balkon ofzo, dan had ik daar gaan slapen. Pfffff. Pleurishitte.

    En ik ben hangry, moet ik ongesteld worden of wat


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan echt mijn hoofd door deze bureau slaan deze week. Jfc


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Geen idee wie hier de waarheid in zegt tbh, maar zoveel steun vanuit de partij zelf zegt wel wat en we weten niet eens waar ze schuldig aan is. En ik geloof erg in onschuld tot het tegenovergestelde bewezen is anyway.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn