• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vandaag leefde ik op 3 uur slaap, moest ik pendelen van de ene locatie naar de andere - vandaag heb ik dat gefietst, op de e-bike van mama, want genoeg tijd en mooi weer... Het is 15km heen en terug. I'm dead.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Stop met hooien please, my allergies are done with grass


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    can my brain stop braining pls


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Stomme ns. De ene keer dat ik de trein weer eens moet nemen is er vertraging die last minute nog meer geworden is, waardoor ik mijn overstap net ga missen en iemand nu al vertrokken is om me op te halen.
    Auto rijden is zo veel fijner..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    i can't wait till we have a car. i'm sick and tired of the ov


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay so can you please leave our house so i can complain against my mom that i did NOT like what happened and that it really fucked with my mental state yesterday?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    echt flikker op


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    yeah no im not doing this bye


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    yeah no im not doing this bye


    [ heaven knows ]

    Phlegethon schreef:
    Stomme ns. De ene keer dat ik de trein weer eens moet nemen is er vertraging die last minute nog meer geworden is, waardoor ik mijn overstap net ga missen en iemand nu al vertrokken is om me op te halen.
    Auto rijden is zo veel fijner..


    Vergeet geen geld terug bij vertraging aan te vragen, ga ik ook doen, trein was 6 minuten vertraagd waardoor ik m'n overstap in Rotterdam niet haalde en daardoor een half uur vertraging heb opgelopen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Net EINDELIJK Les Mis gezien, in het Nederlands, en tóch heb ik de Engelse nummers nu in m'n hoofd 🤣


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OMW naar Groningennnn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Vergeet geen geld terug bij vertraging aan te vragen, ga ik ook doen, trein was 6 minuten vertraagd waardoor ik m'n overstap in Rotterdam niet haalde en daardoor een half uur vertraging heb opgelopen.


    Goed idee, thanks! En hopelijk was Les Mis tof om te zien! :)

    Ot: waarom is het zo warm.. Ik ben hier zo niet voor gemaakt. De backstage tour was in elk geval wel cool!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ik ben letterlijk aan het wegsmelten in de trein, damn


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Venkman schreef:
    (...)
    Heel veel sterkte gewenst. Zoiets blijft pijnlijk. (H)


    Dankjewel! ❤️



    Pff, deze hitte is killing. Maar goed, nog even volhouden.

    Ik ben blij dat ik wat heb kunnen schrijven aan een paar msv’s en (o)rpgs die ik een beetje verwaarloosd heb de laatste tijd.

    En oeff, bijna vakantie en daar ben ik zo aan toe. Al zie ik wel op tegen de lange autorit..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie