• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zoveel mensen te kort op het werk en dan verwachten dat ik maar 4 plekken te gelijk doe in de lijn? Ik kan mijzelf niet opsplitsen wtf :')


    Life is a beautiful struggle

    i feel sooooooooo grenouille in a cave core (i already have an absolute minimum of responsibilities and i still don't want to do them)


    obsessive rage

    Grasping to control
    So I better hold on


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    hey kristie


    obsessive rage

    Echt STERF buren die keihard hun tv/radio/speakers op een natuurdocu achtergrondgeluid whatever zetten. Ik raak zwaar geïrriteerd door deze weeeeeuwaaaaaaaaiweeeeeeeeuwaaaaaaaai geluiden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo moe, en een vreemde buikpijn, en dan heb ik vandaag een mondeling en een sollicitatiegesprek, please save me.


    Stenenlikker

    Stel je voor, ik stagementor, but what if?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    * Zucht * Sommige mensen… Doen ze het er serieus gewoon om of wat? Sommige mensen begrijp ik volledig, andere totaal niet. Wat gaat er in die hersens om? Hebben ze echt totaal geen gevoel ofzo?

    Het zwijgen voelt soms zo fout, maar de seks met hem en z’n vrouw is zo goed 🙈

    [ bericht aangepast op 25 okt 2023 - 23:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm so fucking tired


    [ heaven knows ]

    ik word gewoon moe van het klagen over werk at this point


    --

    Ik kijk zo tegen morgen op, maar hey bijna weekeind. (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    God, ik dacht: leuk, vakantie.

    Maar ik mag dus morgen 20 km fietsen met twee rugtassen van samen 18 kg op m'n rug. En waarschijnlijk regent het. Joe.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    waarom is het ineens al 7 uur 's ochtends ik ben nog niet naar bed geweest


    obsessive rage

    NJkfndsjk ik kijk zo uit naar morgen, ook al hoop ik dat het goed gaat met overstappen in Brussel lol. Ik mis Londen, ik mis Brighton. Zo'n zin in comic con en Waterstones en mijn collega's weer zien ;-; Ben best tevreden in NL, maar afgelopen jaar was het beste jaar uit mijn leven en ik ben een beetje bang dat ik straks direct spijt heb van het terugverhuizen lmao.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.