• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I had such a good groove this morning for work and now it's gone and I hate it. Guess I'll dissociate for 30 minutes :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Derks schreef:
    AAAAaaaAAAaaaaAAAAAaaaaAAAAaaa


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Whew nu hopen dat ik niet het hele project heb verpest, maar dat het er morgen awesome uitkomt :'D


    Dramatic

    Oh this Live Action is punting me even deeper into the One Piece abyss for SURE.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'm so tired


    [ heaven knows ]

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    mood hahaha

    //
    welp, ik ga maar even 1000 euro weggooien dan🙃 Leuk hoor, zo'n school die met jou en je lagere belastbaarheid meedenkt. Van al het collegegeld dat ik wel heb betaald maar geen lessen voor heb kunnen volgen kan letterlijk een ander persoon ook mijn opleiding doen


    Volgens mij studeer jij bij dezelfde school als waar ik studeerde. Houden gewoon echt geen rekening met functiebeperkingen (dus ik ben ook gestopt. I mean, functiebeperking is 1 ding, maar je vervolgens "vergeten" in te delen in een klas en drie weken je mail niet checken en als decaan je uitlachen omdat ze het niet kan voorstellen dat dat echt gebeurd is… nee. Net als geen uitstel gunnen voor een opdracht (ging om 1 of 2 weken) terwijl ik fucking onvrijwillig gedwongen opgenomen zat en daardoor niet kon interviewen. "In het echte leven kun je een deadline ook niet zomaar verschuiven" en dan vervolgens een andere opdracht die ik al wel af had uitstellen voor iedereen omdat 90% nog niet begonnen was, nou, sterf. Een slechte planning en een functiebeperking zijn niet hetzelfde, slechte planning zou niet beloond moeten worden imo maar ok, who am I.

    Sorry, geen goed woord erover. En ondertussen wel steeds volledig collegegeld moeten betalen terwijl je er niks aan kan doen dat je studeertempo lager ligt... Heb me uitgeschreven toen ik voor de tweede keer volledig collegegeld moest betalen voor maar een kwartaal aan les (ivm niet genoeg studiepunten om alvast van het volgende jaar te mogen volgen).

    Hoop dat ze met jou nog een beetje kunnen meedenken!!! En anders via DUO gedeeltelijke kwijtschelding proberen te vragen! (Moet ik ook nog doen, maar kon niet tijdens de zomer). I mean, dit is oneerlijk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voor het eerst in m'n leven bij een bruiloft geweest en het was zo leuk dat ik nu ook wil trouwen.

    Ik heb niet eens een relatie.
    Plus bruiloften zijn duur 🤣


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I'm not there yet. I wish I was, but I'm not.


    Mhm?

    Zo mega trots op mijzelf dat ik een trauma overwonnen heb

    Het feit dat ik nu geen angsten, onzekerheden en spanningen meer heb in de auto en volgende week zelf rijd met iemand had ik zo niet gedacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frisk schreef:
    I'm not there yet. I wish I was, but I'm not.


    But you will get there eventually 💛


    help

    why r u just not saying the truth, u don't have to act all cute and smooth to try to get over the subject bc it won't work.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beste nachten ooit
    1 drankje doen en om half vijf in de ochtend pas thuis komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AH. Kicking, screaming, barking!!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nog 3,5 maanden !!!!!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom kost alles fucking geld, klote eigen risico


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly