• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zo toe aan vakantie. Ben echt blij dat ik er precies in deze periode even tussenuit ga, want vgm wordt het STRESSVOL in het project met die deadline. (fish)


    Caution first, always.

    Mag ik schreeuwen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    heeft iemand hier nog GM? ik ben op zoek naar de emoji van de zielige banaan met de roze confetti, volgens mij was het (lowcheers)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vorige week vrijdag een opstartdag gehad bij mijn very first adult job met alle andere nieuwe collega's en gisteren begonnen met vergaderingen en vandaag helpende hand bij een activiteit voor de eerstejaars. Morgen vrij, standaard op woensdagen en dan donderdag begin ik met de lessen. De manier van hoe ze op deze school werken is compleet nieuw voor mij en het gaat de komende weken nog behoorlijk chaotisch worden. Stiekem houd ik wel gewoon van frontaal lesgeven en heb ik geen zin in deze 'poppenkast' ook al heb ik het nog niet 'live' meegemaakt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    verliefd zijn is toch VRESELIJK ik dacht dat ik boven vlinders in mijn buik stond maar nee
    en ik kan er niet eens iets mee want we zijn uit elkaar!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Miesmuizer schreef:
    verliefd zijn is toch VRESELIJK ik dacht dat ik boven vlinders in mijn buik stond maar nee
    en ik kan er niet eens iets mee want we zijn uit elkaar!!!!

    Leuke username.


    [ heaven knows ]

    Ik wil gewoon dat deze dag voorbij is :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stressstressstressstressstressstressstresss


    help

    Zulke pijnsteken als ik bepaalde bewegingen met m'n nek maak, au.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    So tired omg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Heerlijk avondje dit. Rosé, hapjes , jacuzzi en beste vriendinnetje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het blijft een lastige en dubbele dag vandaag. Het is de verjaardag van iemand dichtbij mij en ook de sterfdag van een van de meest belangrijke personen uit mijn leven. Drie jaar geleden verloor ik haar. Ze is gewoon al drie jaar niet meer in mijn leven.. Dat blijft gewoon zo bizar. Ze was er altijd voor mij - mijn hele leven was ze bij mij.
    Ze zou het overigens helemaal niet leuk vinden als ze zou weten dat ik zoveel verdriet zou hebben om haar dood. Ze zei het nog voordat er iets gebeurde. ''treur niet om mij als ik er niet meer ben''. Maar dat is natuurlijk niet te beloven.
    Ik mis haar nog elke dag zo verschrikkelijk. En op dagen zoals deze is dat altijd nog iets meer.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ondanks dat ik de baan zelf ook niet wilde, is een afwijzing toch naar


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Miyah schreef:
    Het blijft een lastige en dubbele dag vandaag. Het is de verjaardag van iemand dichtbij mij en ook de sterfdag van een van de meest belangrijke personen uit mijn leven. Drie jaar geleden verloor ik haar. Ze is gewoon al drie jaar niet meer in mijn leven.. Dat blijft gewoon zo bizar. Ze was er altijd voor mij - mijn hele leven was ze bij mij.
    Ze zou het overigens helemaal niet leuk vinden als ze zou weten dat ik zoveel verdriet zou hebben om haar dood. Ze zei het nog voordat er iets gebeurde. ''treur niet om mij als ik er niet meer ben''. Maar dat is natuurlijk niet te beloven.
    Ik mis haar nog elke dag zo verschrikkelijk. En op dagen zoals deze is dat altijd nog iets meer.

    Heel veel sterkte gewenst. Zoiets blijft pijnlijk. (H)


    [ heaven knows ]

    Miesmuizer schreef:
    heeft iemand hier nog GM? ik ben op zoek naar de emoji van de zielige banaan met de roze confetti, volgens mij was het (lowcheers)


    (no_chears)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.