• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben zo bang dat dit het einde van onze vriendschap gaat zijn


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    S'cuse me, that's not a nice intrusive thought (cat)

    The more u talk the less I like uuuu

    I don't wanna be a bitter person


    help

    Ik snap dat een relatie geven en nemen is. En daar doe ik ontzettend veel aan. Maar ik heb er weinig zin in om nog een keer naar hem te moeten gaan. Sure, we hebben elkaar via hem ontmoet en leuke tijden beleefd.. Maar in de meantime is er veel gebeurd, ook met hem. Sommige dingen zijn gewoon nog best pijnlijk. Het is gewoon best lastig dat zij hem nog helemaal het einde vindt.

    Dit zorgt ook voor meer tension tussen ons.. ( wat we ook al hebben dankzij haar familie.) Ze kan best dwingerig zijn.. Dus ik heb na veel gedram tegen mijn wil in maar ingestemd heb om met haar mee te gaan in oktober. En voor haar is het niet genoeg, ze wil dat ik volgend jaar ook met haar mee gaat. Want ze heeft zelf geen rijbewijs en ze kan er niet komen zonder mij. (Want OV of iemand anders zoeken voor vervoer is geen optie).. En haar afzetten en na afloop ophalen wil ze ook niet.
    Echt, ik houd er rekening mee dat dit wel belangrijk voor haar is, ook al is het lastig voor mij. Maar ik heb ook mijn grenzen..

    [ bericht aangepast op 14 sep 2023 - 10:53 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik zou dit niet moeten weten, maar guild wars offline modus is een leugen en ik zag daardoor dat hij in bepaalde mappen zat. En dan zegt hij later expliciet dat hij in de middag en avond niet online is geweest. Waarom liegen hierover als je het ook gewoon niet had kunnen noemen?
    Avoiding me is nog steeds de oplossing niet, maar ik zou het snappen als je het niet noemt of zegt dat je even offline wilde spelen. Niet als je beweert offline te zijn maar je karakter wel op meerdere locaties te vinden was... en ik wil wr geen drama van maken, maar het niet noemen gaat het erger maken in mijn hoofd ben ik bang.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lang leven alleen op vakantie zijn.

    Ik heb zin in toast met kaas dus ik eetnu toastmet kaas 🤣


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lord. Wat een hulp.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blakelee schreef:
    Ik ben zo bang dat dit het einde van onze vriendschap gaat zijn


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I am sad


    help

    Ik wil hypen (and some clarity) but no one be answering. #sadlife


    [ heaven knows ]

    Zo heerlijk om weer in een schrijfflow te zitten, dat was toch alweer een halfjaar geleden (en toen slechts voor een kort verhaal). <3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2023 - 22:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik ben zo moe


    [ heaven knows ]

    Kan m'n vakantie niet eeuwig duren , heerlijk zo helemaal alleen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Morgen eindelijk weer eens thuiswerken (blush)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Morgen misschien een auto kopen whaaaat

    Het moeten onderhandelen over de prijs geeft me wel echt een berg anxiety :))


    Dramatic