• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik snap echt geen klap van de belastingdienst. Eerst moeten we geld terug betalen omdat we teveel ontvangen hebben van het afgelopen jaar en nu krijg ik bericht dat we ruim het dubbele ontvangen omdat ze te weinig hebben uitgekeerd. I mean, snappen ze het zelf wel? (A)

    Waarom heb ik zo’n slechte weerstand though? En ik voel me lowkey schuldig omdat er niemand is op de afdeling van het werk. Maar aan de andere kant, ziek is ziek.. En ik doe al genoeg.

    Gelukkig gaat het wel de goede kant op en ziek ik vandaag nog even goed uit.. Dan zullen we wel zien of morgen doorgaat, wat voor mij niet echt hoeft maar oke..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Blakelee schreef:
    (...)

    Journalistiek, maar ik ben nu heel erg in de hoek van communicatie aan het zoeken. Alleen ik ben er achtergekomen dat ik gewoon niet goed genoeg ben voor wat ik wil en dat doet pijn.

    Ik weet zeker dat als jij een studie hierin hebt afgerond je meer in je mars hebt dan je zelf denkt. Dat je pech hebt gehad met banen/sollicitaties, wil niets zeggen. Als dit is wat jij wil, ga jij uiteindelijk de juiste baan/richting vinden waarin je kan thriven, wellicht bij een bedrijf waarvan je nooit had verwacht dat je er ooit zou komen te werken. Don't give up. <3


    ars moriendi

    Godddddddd, zo'n behoefte aan weekend zodat ik 2 dagen in bed kan blijven om uit te zieken ;-;


    Caution first, always.

    Mensen verklaren me voor gek dat ik naar de Decathlon in Amsterdam wil, maar die is tenminste lang open vandaag én zowat naast het station… ben daar sneller met de trein dan met OV of de fiets in Arnhem ook al is Arnhem hemelsbreed dichterbij.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    🤢🤢🤢 good lord no don't fuck it up now


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn top 3 van vandaag so far: 1. Sven close-up zien en de actrice meeten! Best thing ever!😺
    2. Meeting twee online friends en chillen met ze
    3. Seasons of love zingen tijdens een workshop


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heb ik net een Ace statue en een Thousand Sunny besteld voor mezelf en mijn partner? Yes. Yes I did.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sev schreef:
    (...)
    Ik weet zeker dat als jij een studie hierin hebt afgerond je meer in je mars hebt dan je zelf denkt. Dat je pech hebt gehad met banen/sollicitaties, wil niets zeggen. Als dit is wat jij wil, ga jij uiteindelijk de juiste baan/richting vinden waarin je kan thriven, wellicht bij een bedrijf waarvan je nooit had verwacht dat je er ooit zou komen te werken. Don't give up. <3


    Lief! Dankjewel voor berichte. Je hebt geen idee hoe erg ik zoiets moest horen. De twijfel is er nog steeds. Maar ik geloof dat het ooit goed gaat komen. Alleen nu is het gewoon pijnlijk.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Blakelee schreef:
    (...)

    Journalistiek, maar ik ben nu heel erg in de hoek van communicatie aan het zoeken. Alleen ik ben er achtergekomen dat ik gewoon niet goed genoeg ben voor wat ik wil en dat doet pijn.

    Hey, kop op! Jij kan dit. Ik begrijp dit helemaal (ook een journalistiek girly hier). Het is niet simpel, maar het komt allemaal goed! Als je er over wil praten, mijn profiel staat open c:

    OT: Ugh, that Jahl/Dahnma moment lives RENTFREE in my head jfc


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gaan we serieus weer op deze tour verder, net zoals voordat ik wegging naar Spanje?

    Ik heb al speciaal voor jou iets gedaan en water bij de wijn gedaan. Nu moet je ook begrijpen dat ik genoeg heb gehad voorlopig. Hou nou eens op met dat gedram, serieus! Ik vond het wel oké, maar je moet geen woorden in mijn mond leggen dat ik het ook zo leuk vond. Ik zei het van tevoren al, maar je walst daar weer overheen. Je bent delusional of zo? Hoe vaak ik je ook zeg dat ik iets niet wil, zo vaak blijf je door drammen en het niet zien. Hoe duidelijk ik het ook tegen je zeg.
    Dan stop je wel even, maar later ga je gewoon weer vrolijk verder of begin je gewoon opnieuw..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Echt waar? Kindly drop dead.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "you're quite stable, so why would you pretend to be so unstable online?? you don't have to do that to yourself"
    i know you mean this in a "you don't have to pretend you're weak" kind of way but atp if you think that i (who dropped out of high school and has psychotic breaks whenever i get too stressed) am "quite stable" you genuinely just look delusional. idk how to tell you this buuuut i think you yourself aren't as stable as you think with these definitions (trying to get cis men to go to therapy is literally impossible apparently)


    obsessive rage

    no, just no.


    [ heaven knows ]

    godver ik ben duizelig haal mijn hoofd eraf


    obsessive rage