• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Grote kans dat dit ook niets wordt. Ik wil gewoon werk.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Blakelee schreef:
    Grote kans dat dit ook niets wordt. Ik wil gewoon werk.


    Stenenlikker

    Nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee neeeeeee!!! Ik ben net eindelijk opgekrabbeld van een vreselijke buikgriep en nu voel ik een keelontsteking opkomen.
    Laat me eens met ruuust 😭


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    ik ben niet echt een fan van de nachtmerries waar ik nu zo ongeveer elke dag mee wakker word en om eerlijk te zijn snap ik niet echt waarom ik ze nu krijg. ja, tuurlijk, ik heb ptss, maar ik ben laatst niet extra getriggered geraakt terwijl ik wakker was???


    obsessive rage

    Mag ik misschien meer dan 2 uur slaap alvast bedankt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vreemdste ziekte ooit dit. Kan het weggaan? (no_chears)


    Caution first, always.

    Ik kan wel janken. Blijkbaar ben ik niet goed genoeg voor het werk dat ik wil doen. En nu moet ik een nieuwe 'droom' gaan zoeken. Maar weet echt niet wat. Vijf jaar gestudeerd voor helemaal niets hakt er toch wel even in


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Ben ik zo druk bezig geweest met de voorbereiding, hebben ze het de afgelopen weken stiekem mijn onderzoek voor mij gedaan "want dat scheelt jou weer".
    60 man zonder dat ik het ze vroeg, op zo'n manier dat het bruikbaar en genoeg diepgang heeft voor mijn scriptie.
    Deze mensen zijn zo lief 😭💕

    [ bericht aangepast op 19 okt 2023 - 14:15 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Blakelee schreef:
    Ik kan wel janken. Blijkbaar ben ik niet goed genoeg voor het werk dat ik wil doen. En nu moet ik een nieuwe 'droom' gaan zoeken. Maar weet echt niet wat. Vijf jaar gestudeerd voor helemaal niets hakt er toch wel even in

    Oh, wat rot... wat heb je gestudeerd? Misschien zijn er andere baanrichtingen die op een bepaalde manier aansluiting hebben met hetgeen dat je gestudeerd hebt? Of kun je even kijken naar andere werkgevers? Dat het bij één bedrijf niet lukt, wil niet zeggen dat het nergens lukt, right?


    ars moriendi

    Why am i *this* bloody tired???


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh man, it is good to be back. And yes, that is a starkid reference.
    Maar echt, deze plek blijft speciaal voor mij en ik voel me er meteen weer op mijn plek, ondanks mijn anxiety.
    Vanmiddag was zo tof al! En nu een van mijn eerste plays hier zien, let's go! (Kon niet meer dan 3 musicals vinden die ik nog niet heb gezien en die me wat leken, en murder mysteries zijn ook tof.)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2023 - 19:45 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sev schreef:
    (...)
    Oh, wat rot... wat heb je gestudeerd? Misschien zijn er andere baanrichtingen die op een bepaalde manier aansluiting hebben met hetgeen dat je gestudeerd hebt? Of kun je even kijken naar andere werkgevers? Dat het bij één bedrijf niet lukt, wil niet zeggen dat het nergens lukt, right?


    Journalistiek, maar ik ben nu heel erg in de hoek van communicatie aan het zoeken. Alleen ik ben er achtergekomen dat ik gewoon niet goed genoeg ben voor wat ik wil en dat doet pijn.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    eenzaamheid ):< (ft. verveling en executive dysfunction)


    obsessive rage

    Internet my beloved. Eindelijk weer Baldur's Gate 3 kunnen spelen na een heel aantal hectische weken van renoveren en verhuizen. :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blakelee schreef:
    (...)

    Journalistiek, maar ik ben nu heel erg in de hoek van communicatie aan het zoeken. Alleen ik ben er achtergekomen dat ik gewoon niet goed genoeg ben voor wat ik wil en dat doet pijn.


    Ah wat zuur :( maar is dat wat je wil in de communicatiehoek, of toch wel in de journalistieke hoek?

    Ik weet dat er mega veel traineeships enzo in de journalistiek zijn want ze staan echt te springen om nieuwe mensen/nieuw talent. Alleen mensen zonder diploma worden toch minder snel aangenomen merk ik, helaasch. Als wannabe-journalist die haar studie niet kon afronden kom ik nergens. Is ook pijnlijk, maar niet zo pijnlijk als iets willen en daar de papieren voor hebben en het dan niet kunnen :(

    Als ik mee kan kijken of wat dan ook, I'm happy to help!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly