• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ugh you gROss 🤢


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    i Am BoReD


    [ heaven knows ]

    Hier gaat mijn fucking rating van omlaag stelletje klotedebielen. Jullie kunnen toch gvd wel uit jullie doppen kijken? Stelletje *** kinderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ew gross. Ja ik ben zo interessant 🙄 Kijk een end weg, stalker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahaaaaa ik ben echt de grootste imposter van de hele afstudeergroep. Ik heb echt geen idee wat de fuck ik aan het doen ben en ik moet straks al mijn keuze's professioneel verdedigen (fish)

    Frey_ schreef:
    Hahahaaaaa ik ben echt de grootste imposter van de hele afstudeergroep. Ik heb echt geen idee wat de fuck ik aan het doen ben en ik moet straks al mijn keuze's professioneel verdedigen (fish)

    Dat kan jij! Alle vertrouwen in jou ❤️❤️


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    (...)
    Dat kan jij! Alle vertrouwen in jou ❤️❤️


    * imposter syndrome intensifies :S *

    Nee, serieus heel lief Maia, dank je wel c:

    Well, die deur is in 1000 stukjes, lmao


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klaar mee.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2023 - 20:39 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Alle politieke keuzes maken mij B O O S.

    Waarom zitten we nu allemaal zo in de shit met alles?

    Politiek.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Pffff, gewoon een Steam gift card krijgen van mijn werk omdat ik jarig ben. :Y)


    Caution first, always.

    Ik voel me wel enigszins maf dat ik als enige persoon in mijn omgeving echt zin heb in mijn scriptie. Na alle drama verhalen is mijn optimisme nog steeds niet uit me gemept. Kom maar door scriptie I will beat yo ass.


    The truth is out there.

    Facking kiespijn man


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mmmm, intrustive thoughts. yay


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    weet iemand hoe je je bladwijzers van je oude laptop op je nieuwe kan zetten? (fish)


    [ heaven knows ]