• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mabon schreef:
    weet iemand hoe je je bladwijzers van je oude laptop op je nieuwe kan zetten? (fish)
    bij verschillende browsers (o.a. chrome en firefox) kan je inloggen. als je op zowel je oude laptop bent ingelogd, en dan op je nieuwe laptop ook inlogt, krijg je de optie om je bladwijzers over te zetten volgens mij :)

    ot; ughhhh waarom willen gekkies altijd mijn hulp


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)bij verschillende browsers (o.a. chrome en firefox) kan je inloggen. als je op zowel je oude laptop bent ingelogd, en dan op je nieuwe laptop ook inlogt, krijg je de optie om je bladwijzers over te zetten volgens mij :)

    ot; ughhhh waarom willen gekkies altijd mijn hulp

    met google account hebben we het dan over? :x


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    (...)
    met google account hebben we het dan over? :x
    ja! bij firefox werkt het ook tussen verschillende devices, dus wanneer ik op mijn laptop ingelogd ben en dan ook inlog in de firefox app op mijn telefoon, dan kan ik mobiel ook bij alle dingen, dat is bij google ook het geval dacht ik


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)ja! bij firefox werkt het ook tussen verschillende devices, dus wanneer ik op mijn laptop ingelogd ben en dan ook inlog in de firefox app op mijn telefoon, dan kan ik mobiel ook bij alle dingen, dat is bij google ook het geval dacht ik

    oOoOh! en anders ben ik genaaid?


    [ heaven knows ]

    En daar was mijn eigen crash, hopelijk vrijdag ook vrij en vier dagen om me weer te fixen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een schrijfcursus joinen als je in bad zit, kan gewoon.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn opdrachtgever voor mijn afstudeerproject heeft letterlijk een externe professional aangenomen voor de taak waar ik voor ingeschakeld was. Ik heb nu geen opdracht meer. Wanhopig op zoek naar andere 'problemen' die ik op kan lossen, maar ze zijn eigenlijk gewoon 'te' functioneel. Ze doen het al fantastisch. Wat kan ik hier nog betekenen? Voor hetzelfde geld moet ik op zoek naar een nieuwe opdrachtgever... twee maanden na start van het semester. Dit is niet eerlijk, zo veel vertraging (cat)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2023 - 11:37 ]

    Frey_ schreef:
    Mijn opdrachtgever voor mijn afstudeerproject heeft letterlijk een externe professional aangenomen voor de taak waar ik voor ingeschakeld was. Ik heb nu geen opdracht meer. Wanhopig op zoek naar andere 'problemen' die ik op kan lossen, maar ze zijn eigenlijk gewoon 'te' functioneel. Ze doen het al fantastisch. Wat kan ik hier nog betekenen? Voor hetzelfde geld moet ik op zoek naar een nieuwe opdrachtgever... twee maanden na start van het semester. Dit is niet eerlijk, zo veel vertraging (cat)

    Ah dat is echt kut om te horen :< ik hoop dat ze nog wat voor je vinden man ;c


    Caution first, always.

    Zomaar 4K gedraft voor mn manuscript :o


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zie het niet zitten om na mijn bevallingsverlof terug te gaan werken :(


    Your Butt is Mine!

    Ajoawjshushwzh helemaal toppie

    [ bericht aangepast op 14 okt 2023 - 1:50 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wait, het museum hier heeft een positie open? :'D Al wordt dit wss vechten met een oud-collega om die plek, haha. We'll see who gets hired.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2023 - 15:51 ]


    Stenenlikker

    Why sad


    help

    Fack my life


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Basim schreef:
    Wait, het museum hier heeft een positie open? :'D Al wordt dit wss vechten met een oud-collega om die plek, haha. We'll see who gets hired.


    Aaah, praying for u!


    help