• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    het feit dat ik momenteel ongesteld ben is zo transfobisch van mijn lichaam like ik heb nu zelfs wel een puist en mijn haar is vet. ik ben hier echt veel te ijdel voor en ik heb ook al afgelopen maand uit de kast moeten komen naar mezelf, hoe durft mijn baarmoeder me dit aan te doen ik kan het niet aan om zowel ongesteld te zijn EN trans. dit is zo moeilijk allemaal sobbing shaking crying throwing up

    [ bericht aangepast op 14 okt 2023 - 2:20 ]


    obsessive rage

    Hele ochtend al aan het huilen vanwege de situatie in Gaza.. Where is humanity...


    Life is a beautiful struggle

    Holy mozes, wat ben ik moe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wanneer je een feestje geeft en de helft gewoon niet komt. Shit vrienden


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    het irritantste van mijn DIS atm is dat andere delen van mijn brein besluiten om andere dingen te doen dan ik gepland had dus beweegt mijn lichaam op manieren die ik niet kan voorspellen en gaat dan activiteiten zitten doen zonder dat ik snap waarom. guys pls communicate i'm motion sick from you guys moving my head unpredictably


    obsessive rage

    Eindelijk weer een laptop. Jeetje wat kan een mens daar blij van worden.


    Life is a beautiful struggle

    Jerauhl schreef:
    Eindelijk weer een laptop. Jeetje wat kan een mens daar blij van worden.


    [ heaven knows ]

    Heel alleen, maar naast me in verbeelding...

    Daarnaast: Prison cell met mijn werk vanavond. Help. De laatste keren kon ik niet mee naar utijes vanwege mijn rijexamen en mijn oma, maar nu kan ik wel en voel ik er alleen maar stress voor. Ik game en schrijf liever de hele avond dan dit en dan ook nog uiteten erna. Lola just needs to zap Zoey, okay? xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Derks schreef:
    (...)

    Uh hallo waar vind je dit soort gozers? Dit klinkt echt fantastisch holy guacamole. Dus de tactiek is met een boek in de trein zitten? Dat doe ik al regelmatig maar dit is mij nog nooit gebeurd (krul)

    Anyways, succes met zitten en HOU ONS OP DE HOOGTE ALSJEBLIEFT


    Ha ha ha ha nou het was helaas geen succes :'DDD
    kudo's naar laleah die me kwam ophalen en redden XD
    ///
    it's sad how depressed im feeling today and it's worse because it's a dude's fault lol. go away with your icky vibes

    [ bericht aangepast op 15 okt 2023 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ha ha ha ha nou het was helaas geen succes :'DDD
    kudo's naar laleah die me kwam ophalen en redden XD


    Oh noooo dat is sad :( gelukkig ben je gered!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Okay ik kwam dus in de fietsenstalling bij het station een vet leuke jongen tegen en we hebben een half uur gepraat over het concert waar we allebei heen geweest waren EN WE ZATEN TOEVALLIG IN HETZELFDE VAK en hij woont basically heel dicht bij mij want we konden een groot stuk samenfietsen totdat ik af moest slaan.

    Hij zei nog van: "Misschien zie ik je nog wel eens fietsen!" en toen zei ik: nou, ik kom bekenden al niet eens zo vaak tegen, Ede is nog best groot.

    Maar ja toen bleek hij op ± 5 minuten loopafstand van mij te wonen.

    Wil 'm best nog wel een paar keer tegenkomen hoor, gezellig (A) al is die kans denk ik heel klein. Hij weet ongeveer waar mijn huis woont (hij heeft 30 kansen als hij hier aanbelt 🤣) dus het zal van hem af moeten hangen I guess

    Verdomme waarom weet ik niet hoe hij heet 🙃 en ook geen nummers uitgewisseld.

    Waarom bestaat NS Hartkloppingen niet meer als je het nodig hebt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    IK HEB EEN BINDER FUCK YEAH ik haat mijn lichaam zoveel minder nu holy fuckkkk dit is ongewoon


    obsessive rage

    Soms is op kantoor werken zo vreselijk frustrerend. Vooral wanneer je je ergens op wil concentreren en het liefst in je eigen bubbel zit en een collega continu tegen je blijft praten! En dan niet één of twee keer, maar écht continu.
    stfu, please.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    En waarom zag ik deze mail niet eerder? Dan had ik dit een stuk eerder af kunnen hebben en niet pas een week later. Slechte indruk voor deze internship zo.. Gelukkig zijn nu ook midterms en was ik de vorige keer wel sneller (binnen twee dagen), dus zolang ik het vandaag op kan sturen..

    Also, ik zou misschien een solicitatie hebben nu. Maar bij de deur doet niemand open. Great.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ugh.


    Caution first, always.