• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    wauw er is echt zowat geen fuck meer op q te doen 🥲


    [ heaven knows ]

    Mijita schreef:
    wauw er is echt zowat geen fuck meer op q te doen 🥲


    Dit!


    Women don’t owe you shit..

    Ik krijg vandaag als het goed is een woning aangeboden en nu ben ik zo zenuwachtig en excited dat mijn concentratie helemaal bagger is :'}


    Caution first, always.

    Pfff, zo geen zin om vandaag te werken en iedereen is superchagrijnig. Maandag ofzo 😂

    I feel like pure meh and I hate it. I can't wait for the vacation to arrive.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is trakteren op de laatste stagedag nog een ding of niet? En wat geef je dan wel/niet? Help, dit is zo lang geleden lol


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom is schrijven zo moeilijk ;-;

    Hey waar is de variatie?
    Op, op, alles is op.
    En waar is de inspiratie?
    Op, op, alles is op.
    Maar waar zijn de ideetjes dan?
    Op, op, alles is op.
    Geen idee of ik dit kan.
    Op, op, alles is op.

    Words are difficult en variatie in schrijven is lastig ;-;


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ichimonji schreef:
    I feel like pure meh and I hate it. I can't wait for the vacation to arrive.

    oke ik wilde dus iets uitproberen (zie dat we een nieuwe functie likes geven hebben??) en heb je post een like gegeven (om te zien of het ook weer weggaan) maar vervolgens las ik de post en omg i'm sorry <3 ik was very confused over de nieuwe functie?
    are you okay??? if u wanna talk, mijn gb/pb staan open <3

    ps. wtf is with the new function?? zou beter zijn geweest als je een like ook weg kan halen


    [ heaven knows ]

    Mijita schreef:
    (...)
    oke ik wilde dus iets uitproberen (zie dat we een nieuwe functie likes geven hebben??) en heb je post een like gegeven (om te zien of het ook weer weggaan) maar vervolgens las ik de post en omg i'm sorry <3 ik was very confused over de nieuwe functie?
    are you okay??? if u wanna talk, mijn gb/pb staan open <3

    ps. wtf is with the new function?? zou beter zijn geweest als je een like ook weg kan halen

    Ik was echt super confused om de e-mails, but I'm fine hahaha, don't worry about it!

    Ik denk trouwens dat RJ er een topic over gemaakt heeft, je moet maar eens kijken c:

    OT: Procrastination station

    [ bericht aangepast op 11 dec 2023 - 13:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ichimonji schreef:
    (...)
    Ik was echt super confused om de e-mails, but I'm fine hahaha, don't worry about it!

    Ik denk trouwens dat RJ er een topic over gemaakt heeft, je moet maar eens kijken c:

    OT: Procrastination station

    Hahaha oh je krijgt daar ook nog mails van. :'D Vond een verklaring en excuus wel op z'n plaats, maar zie dat het al weg is? En oké dan ^^


    [ heaven knows ]

    Strawhat schreef:
    Is trakteren op de laatste stagedag nog een ding of niet? En wat geef je dan wel/niet? Help, dit is zo lang geleden lol


    Ik denk dat dit een beetje je eigen principe is? c: Heb je bet super naar je zin gehad of totaal niet? Koop je een pak stroopwafels, haal (of maak) je taart of doe je voor iedereen iets persoonlijks? Je kan er zoveel kanten mee op. Ik was daar nooit heel creatief in dus kwam nooit veel verder dan een doos merci en een bedank kaart (;

    Catmint schreef:
    Waarom is schrijven zo moeilijk ;-;

    Hey waar is de variatie?
    Op, op, alles is op.
    En waar is de inspiratie?
    Op, op, alles is op.
    Maar waar zijn de ideetjes dan?
    Op, op, alles is op.
    Geen idee of ik dit kan.
    Op, op, alles is op.

    Words are difficult en variatie in schrijven is lastig ;-;


    Nu heb ik een liedje van Samson en Gert in mn hoofd (A)

    I need to stop thinking that I can learn a whole new language when I watch a foreign serie… seriously.

    Catmint schreef:
    Waarom is schrijven zo moeilijk ;-;

    Hey waar is de variatie?
    Op, op, alles is op.
    En waar is de inspiratie?
    Op, op, alles is op.
    Maar waar zijn de ideetjes dan?
    Op, op, alles is op.
    Geen idee of ik dit kan.
    Op, op, alles is op.

    Words are difficult en variatie in schrijven is lastig ;-;


    Super naar dat schrijven nu niet zo goed lukt :( Maar je variatie op op op alles is op made me smile :D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly