• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    ProngsPotter schreef:
    Bladblazers en ik gaan echt een vete hebben voor de rest van mn leven


    Mochten ze weer bij mij in de straat langskomen dan zal ik ze vriendelijk verzoeken jouw kant op te gaan :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sneeeeeuw 🤩


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben zo moe, maar ik moet straks nog de adult gaan uithangen en naar het stadhuis OTL


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wanneer schoonmoeders je complete verlof + vakantie overhoop gooien omdat ze niet mee wil werken met de vakantie en alleen aan haar eigen vakantie wil vasthouden 🥲🥲

    JEZUS CHRIST FUCK OFF WITH YOUR STUPID, INSIPID, GODAWFUL BLADBLAZERS!!!!

    WHY??? GA JE DE BLAADJES WEER EEN PAAR METER NAAR LINKS VERPLAATSEN ZODAT JE ZE MORGEN WEER NAAR RECHTS KAN BLAZEN? I AM GOING I N S A N E


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I hate it when you do that.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    JEZUS CHRIST FUCK OFF WITH YOUR STUPID, INSIPID, GODAWFUL BLADBLAZERS!!!!

    WHY??? GA JE DE BLAADJES WEER EEN PAAR METER NAAR LINKS VERPLAATSEN ZODAT JE ZE MORGEN WEER NAAR RECHTS KAN BLAZEN? I AM GOING I N S A N E


    Ik voel me nu heel erg evil maar ik lach hierom hehe :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    What's up with me? Ik had een online meeting in mijn agenda staan en mijn mobiel audio doet gek, dus hoorde niet dat ik hem gemist heb. Oeps.. Ik zit echt te veel in mijn hoofd denk ik.
    Ik weet alleen niet hoe ik hieruit kom. en een vorige keer kon ik er al niet bij zijn doordat een uni meeting uitliep en nu dit. Ik doe het echt niet expres though! het is ghewoon erge chaos in mijn hoofd op het moment.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    S
    N
    E
    E
    U
    W


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oké, huur opgezegd, elektriciteit, internet en m'n verzekering opgezegd, de verhuizing begint steeds dichterbij te komen, aaaaaah. Nu hopen dat de tweedehands zaak al m'n meubels wil, want dan hoef ik daar ook niet meer over te stressen. Nu nog uitzoeken wat ik van m'n huisraad wil houden, waarom is twee huishoudens mergen zo veel werk?


    Stenenlikker

    Oh god, WHAM! met Last Christmas op de radio.

    Godzijdank is het nog geen 1 december dus ik ben nog niet af...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Oh god, WHAM! met Last Christmas op de radio.

    Godzijdank is het nog geen 1 december dus ik ben nog niet af...

    Zo zat ik ook al twee keer hahahahahahah, TikTok is levensgevaarlijk


    Dramatic

    Barstende koppijn, maar geen tijd hebben om ziek te zijn..


    Your Butt is Mine!

    Welp.. Onze cv ketel is blijkbaar stuk nu, dus geen warm water en geen verwarming. Ons super high end goed geïsoleerde huis (#sarcasm) is vannacht afgekoeld tot 13.5 graden...

    Eltham schreef:
    Welp.. Onze cv ketel is blijkbaar stuk nu, dus geen warm water en geen verwarming. Ons super high end goed geïsoleerde huis (#sarcasm) is vannacht afgekoeld tot 13.5 graden...

    Ons huis was exact even koud deze ochtend, gelukkig werkt de cv hier nog wel :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque