• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Oké ik ben toch wel een beetje zenuwachtig :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maandag naar de kaakchirurg, en daarna 'moet ik met ijsblokjes of coldpacks koelen'

    Allemaal leuk en aardig, dat koelen, maar het is 9 graden in m'n huis, dat vind ik nu niet zo heel erg, maar als ik straks mezelf moet gaan bevriezen vind ik dat toch wat minder chill...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wanneer je 2-jarige superenthousiast is over een cadeau, en uitroept: “Ik vind het prachtig!”, dan smelt je toch wel 🙈

    Oh good lord, ze hebben een (namaak)serie gemaakt van een film die mijn papa vaak opzette en ik samen met hem keek. Echt, de effing abomination.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    What time is it? Autistic meltdown time!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik word echt kotsmisselijk van 'journalisten' etc op youtube die views zoeken door mensen uit te nodigen voor hun podcast die intolerantie verspreiden aan een publiek dat voor het grootste deel niets te maken heeft met het onderwerp, onder het mom van 'we moeten hier toch gesprekken over kunnen hebben?'

    En dan nooit iemand van de andere kant uitnodigen om de boel in balans te houden. Echt, get fucked. Je helpt niet, je zorgt er alleen voor dat hateful people die op een walgelijke manier de ervaringen van bepaalde doelgroepen verwerpen heel veel aandacht krijgen en het probleem alleen maar groter maken. Terwijl die 'experts' zelf waarschijnlijk 0 mensen in hun leven hebben die in deze doelgroep zitten, laat staan mensen om wie ze geven. De menselijkheid is echt ver te zoeken.

    Ik vraag me oprecht af hoe ongelukkig en pathetic je moet zijn om je met dit soort dingen te bemoeien als je er zelf waarschijnlijk niets mee te maken hebt. Who hurt you?

    Rant over maar moest het even uiten. Wat een kuttijd om in te leven.


    Caution first, always.

    Je bent echt helemaal nergens meer veilig voor WHAM! hé. Godzijdank stond Spotify aan toen ik op Instagram langs een reel in m'n feed scrollde, waardoor het nummer niet afgespeeld wordt. Zag boven de video namelijk staan 'WHAM! - Last Christmas' en ik raakte meteen in paniek, maar godzijdank niks gehoord hahaha. Phew.

    Moet maar weer eens een Whamageddon-topic openen. Morgen, als ik m'n laptop heb en zielig dood lig te gaan van de pijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Cid schreef:
    Ik word echt kotsmisselijk van 'journalisten' etc op youtube die views zoeken door mensen uit te nodigen voor hun podcast die intolerantie verspreiden aan een publiek dat voor het grootste deel niets te maken heeft met het onderwerp, onder het mom van 'we moeten hier toch gesprekken over kunnen hebben?'

    En dan nooit iemand van de andere kant uitnodigen om de boel in balans te houden. Echt, get fucked. Je helpt niet, je zorgt er alleen voor dat hateful people die op een walgelijke manier de ervaringen van bepaalde doelgroepen verwerpen heel veel aandacht krijgen en het probleem alleen maar groter maken. Terwijl die 'experts' zelf waarschijnlijk 0 mensen in hun leven hebben die in deze doelgroep zitten, laat staan mensen om wie ze geven. De menselijkheid is echt ver te zoeken.

    Ik vraag me oprecht af hoe ongelukkig en pathetic je moet zijn om je met dit soort dingen te bemoeien als je er zelf waarschijnlijk niets mee te maken hebt. Who hurt you?

    Rant over maar moest het even uiten. Wat een kuttijd om in te leven.


    Call me if you need an axe. Or a hug. (cat)

    Frey_ schreef:
    (...)

    Call me if you need an axe. Or a hug. (cat)

    Haha :Y) Thanks friend <3


    Caution first, always.

    Egh I feel like crap in all and every way.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ichimonji schreef:
    Egh I feel like crap in all and every way.

    Take care bae 💛💛💛


    help

    Graf verstandskies


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Graf verstandskies

    Future Lo shares this sentiment.

    A.K.A. ik ga morgen naar de tandarts die me hoogstwaarschijnlijk gaat vertellen dat die van mij er ook uit mogen, heb al een verwijzing van m'n vorige tandarts dat linksonder eruit moet, nu komt linksboven ook door en door het koude weer doet rechts ook pijn dus allemaal ellende :'D

    Beterschap gurl, hoop dat het snel overgaat!! <3


    Dramatic

    zo.moe.


    [ heaven knows ]

    Renna schreef:
    (...)
    Future Lo shares this sentiment.

    A.K.A. ik ga morgen naar de tandarts die me hoogstwaarschijnlijk gaat vertellen dat die van mij er ook uit mogen, heb al een verwijzing van m'n vorige tandarts dat linksonder eruit moet, nu komt linksboven ook door en door het koude weer doet rechts ook pijn dus allemaal ellende :'D

    Beterschap gurl, hoop dat het snel overgaat!! <3


    Bij mij is rechtsonder er vandaag uitgehaald en ik was zo aan het spartelen in de stoel bij de kaakchirurg 🥹. Arme assistente hield geen handen meer over, zo hard kneep ik erin. Gelukkig heb ik genoeg vloeibaar voedsel om de komende dagen door te komen. Hij was zó scheef gegroeid dat ze bijna de naastgelegen kies meetrokken (waar ik 2 jaar terug een spoedwortelkanaalbehandeling voor moest omdat 'ie getorpedeerd was door de verstandskies).

    8 februari mag ik terug voor de andere 🥹 die groeit half in het bot, de andere kant op dan zou moeten, dus ik ben benieuwd.

    Verstandskiezen zijn kut. M'n vorige tandarts vond het niet nodig om 'm eruit te halen, heeft alleen maar voor ellende gezorgd. Nu alsnog terror, maar ja, op de lange termijn niet meer.
    Ik kon voor het eerst sinds jaren m'n tanden op elkaar zetten. Wow.

    Dus ja, het is even kut, maar worth it in the end!

    Jij heel veel succes bij de tandarts morgen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly