• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    AAAAAH VI HYPE


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Derks schreef:
    (...)

    Bij mij is rechtsonder er vandaag uitgehaald en ik was zo aan het spartelen in de stoel bij de kaakchirurg 🥹. Arme assistente hield geen handen meer over, zo hard kneep ik erin. Gelukkig heb ik genoeg vloeibaar voedsel om de komende dagen door te komen. Hij was zó scheef gegroeid dat ze bijna de naastgelegen kies meetrokken (waar ik 2 jaar terug een spoedwortelkanaalbehandeling voor moest omdat 'ie getorpedeerd was door de verstandskies).

    8 februari mag ik terug voor de andere 🥹 die groeit half in het bot, de andere kant op dan zou moeten, dus ik ben benieuwd.

    Verstandskiezen zijn kut. M'n vorige tandarts vond het niet nodig om 'm eruit te halen, heeft alleen maar voor ellende gezorgd. Nu alsnog terror, maar ja, op de lange termijn niet meer.
    Ik kon voor het eerst sinds jaren m'n tanden op elkaar zetten. Wow.

    Dus ja, het is even kut, maar worth it in the end!

    Jij heel veel succes bij de tandarts morgen!

    Sterkte! Verstandskiezen zijn ongelofelijk kut. BUT, als ze eenmaal weg zijn, zal je er nooit meer last van hebben! ;-;


    Caution first, always.

    Bwahhhh bestaat er niemand meer die veel rpgt? Ik heb gewoon de noodzaak ommijn dag te verwerken in een rpg, voel me gewoon zo alleen. Ik snap het mensen hebben een leven maar gewoon elke dag een beetje van mij afschrijven zou mij zo enorm veel helpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Meh ik wil nu echt nieeet ziek worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    IrishNialler schreef:
    Bwahhhh bestaat er niemand meer die veel rpgt? Ik heb gewoon de noodzaak ommijn dag te verwerken in een rpg, voel me gewoon zo alleen. Ik snap het mensen hebben een leven maar gewoon elke dag een beetje van mij afschrijven zou mij zo enorm veel helpen

    This 10000000000000 (i mean, ligt heel erg aan m'n humeur en to-do-list but having options would help tt_tt) I wanna write my ships so badly but I caaaaaaaan't


    [ heaven knows ]

    Zon raar voorgevoel over morgen. Ik word echt een beetje toekomstkijker ofzo.

    Nu al 3 x deze week gehad datik dacht. Oh even telefoon op geluid voor als ze mij bellen ( heb ik nooit) en dat ik met het telelfoon pakken gebeld word.

    Ik bedacht laatst mega random hoe ongelofelijk kut een ontstoken nagel is, well hello die is dus ontstoken

    Dromen die tot in details kloppen over m'n vader zijn gehoor waar ik toen niet bij ben geweest en nooit heb geweten tot ik dit deelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet niet of ik hier een tw voor moet zeggen, but just in case.

    TW de dood, iemand verliezen

    Dan is er net voor de feestdagen ineens nieuws dat oma op sterven ligt. We hadden nooit echt een band, zéker niet de band die ik met mijn andere oma had.. Maar het blijft triest zoiets. En het raakt me natuurlijk.

    En het brengt hele slechte herinneringen naar boven van de dood van mijn andere oma. in de december maand is het al zwaar om haar te missen. En ik ben al eigenlijk in de weken voor kerst een donderwolkje omdat het allemaal zo veel en intens voelt..

    Ik hoop gewoon dat ze niet al te veel pijn heeft..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    marjorie schreef:
    Ik weet niet of ik hier een tw voor moet zeggen, but just in case.

    TW de dood, iemand verliezen
    Dan is er net voor de feestdagen ineens nieuws dat oma op sterven ligt. We hadden nooit echt een band, zéker niet de band die ik met mijn andere oma had.. Maar het blijft triest zoiets. En het raakt me natuurlijk.

    En het brengt hele slechte herinneringen naar boven van de dood van mijn andere oma. in de december maand is het al zwaar om haar te missen. En ik ben al eigenlijk in de weken voor kerst een donderwolkje omdat het allemaal zo veel en intens voelt..

    Ik hoop gewoon dat ze niet al te veel pijn heeft..

    Ontzettend veel sterkte gewenst voor jou en je familie. <3 Ik hoop oprecht dat je, qua herinneringen e.d., daar niet al teveel last van hebt.


    [ heaven knows ]

    Jesus Roosevelt Christ hoe kan ik vier uur doen over één sollicitatiebrief. Wat heb ik hier een hekel aan. Good grief. (cat)

    Why did I start a serie with 1000+ episodes knowing that I won’t watch anything else unless I finish that serie?
    Now I want to watch another serie but I can’t… because I’m on episode 380..

    [ bericht aangepast op 6 dec 2023 - 20:54 ]

    Cid schreef:
    (...)
    Sterkte! Verstandskiezen zijn ongelofelijk kut. BUT, als ze eenmaal weg zijn, zal je er nooit meer last van hebben! ;-;


    Het was in ieder geval minder vervelend dan een wortelkanaalbehandeling maar ik begin wel steeds meer pijn te krijgen helaas. Maar goed, had sowieso m'n agenda leeggeveegd dus dat scheelt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    marjorie schreef:
    Ik weet niet of ik hier een tw voor moet zeggen, but just in case.

    TW de dood, iemand verliezen
    Dan is er net voor de feestdagen ineens nieuws dat oma op sterven ligt. We hadden nooit echt een band, zéker niet de band die ik met mijn andere oma had.. Maar het blijft triest zoiets. En het raakt me natuurlijk.

    En het brengt hele slechte herinneringen naar boven van de dood van mijn andere oma. in de december maand is het al zwaar om haar te missen. En ik ben al eigenlijk in de weken voor kerst een donderwolkje omdat het allemaal zo veel en intens voelt..

    Ik hoop gewoon dat ze niet al te veel pijn heeft..


    Dat soort berichten zijn gewoon altijd naar, hoe goed of hoe slecht de band met diegene ook is. Heel veel sterkte voor jou *hug*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Pluviam schreef:
    Why did I start a serie with 1000+ episodes knowing that I won’t watch anything else unless I finish that serie?
    Now I want to watch another serie but I can’t… because I’m on episode 380..

    Wat kijk je?

    OT: Wat voel ik me nog altijd reteslecht. Beetje woozy zijn op het werk vandaag is een heel dingetje.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo jammer dat er geen contractverlenging inzit, had het zo naar mijn zin met mijn collega's.
    Aan de andere kant, nu moet ik wel uit mijn comfort zone en is het een mooie gelegenheid om werk te zoeken dat aansluit op mijn diploma's.

    Toch kijk ik op tegen het solliciteren (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ichimonji schreef:
    (...)
    Wat kijk je?

    OT: Wat voel ik me nog altijd reteslecht. Beetje woozy zijn op het werk vandaag is een heel dingetje.


    One Piece c: