• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Basim schreef:
    Oké, ik ga gewoon brutaal zijn en voor deze positie solliciteren. Ook al zoeken ze zeer wss iemand met meer ervaring en officieel iemand met een andere achtergrond. Maar hoi, deze positie is waar de vereiste achtergrond en de mijne samenkomen, dus hopelijk kunnen ze wat verder kijken en niet 100% op hun automatische systeem vertrouwen, want dan filteren ze me eruit, rip.

    Ik duim voor je!


    [ heaven knows ]

    Pfff, was het vandaag nationale zeikdag? 😂

    alles doet pijn... waarom moest ik van m'n fiets donderen?


    because i knew you, i have been changed for good

    Deze laatste 4 dagen zijn zo intens geweest. Maar ook heel leuk. Heb de UK en mn collega's gemist, fuck. Also, pay raise! *O*

    [ bericht aangepast op 31 okt 2023 - 21:12 ]


    Caution first, always.

    i sent out the email i had been postponing to write for literally a month. died


    obsessive rage

    Mabon schreef:
    (...)
    Ik duim voor je!


    Thanks!


    Stenenlikker

    i love going to bed feeling like shit


    help

    Echt ik ben een tikkende tijdbom ofzo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een nachtje kunnen doorslapen is ook te veel gevraagd precies 🙄


    Your Butt is Mine!

    ughh game of thrones stop making me feel Emotions™. this is humiliating i hate this why should i feel things because of you out of all things 🙄


    obsessive rage

    why am i so neeeervous


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Serieus! Ga gewoon naar huis, zeg. Laat ons gewoon een lekker rustig avondje samen hebben. Mijn anxiety is al erg genoeg en normaal laat je ons ook gewoon links liggen..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Feeling shitty all over again


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik mag nog zoveel stofzuigen als ik wil, binnen de 10 min ligt het terug vol >.>


    Your Butt is Mine!

    Ik ben zo blij dat ik werk heb sinds dit schooljaar, maar het afmaken van mijn studie begint echt wel steeds verder onderaan mijn to-do lijstje te komen (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO