• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    zin in het weekendddd <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Als het concept is ingeleverd neem ik mijzelf mee uiteten.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Pffff, dat gezeik van m’n schoonmoeder ook /: Denkt alles beter te weten en te weten wat goed is voor mijn kind.
    Een ziek kind met wen longontsteking meenemen naar een verjaardag met meer dan 30 mensen, yeah right. Ja, iedereen gaat er vanuit dat ze meekomt 🙄🙄🙄

    Feestjes, allemaal leuk en wel. Maar de volgende dag kan ik gewoon mijn bed niet meer uit 🙄


    Your Butt is Mine!

    Wat die kinderen van mijn nicht allemaal uitkramen en doen is echt niet normaal..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Did I just order another Lego set? Yes. Yes, I did. Consider it an(other) early birthday present (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Irriteer mij matelooooos.


    Life is a beautiful struggle

    zwaar overprikkeld, maar morgen nog één dag spellenspektakel :')


    because i knew you, i have been changed for good

    I severely dislike you


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    I severely dislike you

    I'll fight 'm for u


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    I'll fight 'm for u


    <33


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ugh pijn. het hele weekend vrijwilligen was absoluut niet goed voor mijn lichaam :')


    because i knew you, i have been changed for good

    Oeff, wat ben ik enorm blijf dat dat overleg van morgen niet doorgaat! Dat was anders echt een slagveld geworden..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wat is het onmenselijk druk op werk

    Ik haat telefoonafspraken sowieso al, en al helemaal als ze je dan een specifieke tijd geven en vervolgens maar niet bellen, ugh.


    Stenenlikker