• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Ik kan echt niet tegen te weinig slaap. Deze nacht heb ik 2 uur en half mogen slapen van mijn baby!


    Your Butt is Mine!

    Zo veel stress vandaag. En dan zit iemand anders thuis gewoon te chillen en te doen wat ik liever zou doen dan koken en nu sociaal moeten zijn. Erg annoying.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Basim schreef:
    Ik haat telefoonafspraken sowieso al, en al helemaal als ze je dan een specifieke tijd geven en vervolgens maar niet bellen, ugh.

    dit.is.zo.herkenbaar


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    (...)
    dit.is.zo.herkenbaar


    Fun fact: they never called 🥲

    Ot: neeee, verkoudheid, ga weg! I don't want this 😭


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    (...)
    Fun fact: they never called 🥲

    ur kidding!! wat onbeschoft, man. je houdt rekening met je tijd en energie, en ze bellen gewoon niet, hate that. 🥲
    beterschap btw!!


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    (...)
    ur kidding!! wat onbeschoft, man. je houdt rekening met je tijd en energie, en ze bellen gewoon niet, hate that. 🥲
    beterschap btw!!


    De afspraak is verplaatst naar het einde van deze maand... Incapabele overheidsinstanties...
    Thanks!


    Stenenlikker

    Ik die stagementor is feels like a joke, but it's true, but it sounds made-up. ASDFGHJKL.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lord, wat zijn mijn klasgenootjes irritant


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    pff ik heb een gevoel dat ik weer corona heb opgelopen...


    Your Butt is Mine!

    Thuiswerken is meestal 10/10, maar niet wanneer er zoveel herrie is als vandaag. (bat)


    Caution first, always.

    That book was so goooood im so happy now


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    That book was so goooood im so happy now

    Nu ben ik beniewd! Welke was het? (A)


    Caution first, always.

    it's been 6 hours and i'm STILL thinking about the bizarre nightmare i had tonight. what the fuck man. i legit woke feeling like throwing up. i never have that


    obsessive rage

    Cid schreef:
    (...)
    Nu ben ik beniewd! Welke was het? (A)


    Een novella van T. Kingfisher, een hervertelling van Sleeping Beauty met fae/the fair folk en de lore was gewoon goed en legit en AHHHHHHH *O* Thornhedge heetie


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    tfw je de hele dag precies niets uitvoert, en toch doodop bent omdat alles zeer doet... klaar mee. kan m'n knie gewoon even normaal zijn :/


    because i knew you, i have been changed for good