• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Een novella van T. Kingfisher, een hervertelling van Sleeping Beauty met fae/the fair folk en de lore was gewoon goed en legit en AHHHHHHH *O* Thornhedge heetie

    I LOVE T. KINGFISHER! Ik heb die een paar keer in de winkel zien liggen maar ik vond de prijs wat heftig voor zo'n dun boekje haha. Maar die staat absoluut op mijn TBR. Goed om te horen dat ie leuk is :Y) Heb je toevallig ook What Moves the Dead gelezen?


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    I LOVE T. KINGFISHER! Ik heb die een paar keer in de winkel zien liggen maar ik vond de prijs wat heftig voor zo'n dun boekje haha. Maar die staat absoluut op mijn TBR. Goed om te horen dat ie leuk is :Y) Heb je toevallig ook What Moves the Dead gelezen?


    Oeehh!! Ja ik twijfelde daardoor ook, maar ik vond Toadling toch dusdanig FairFolk-ish klinken dat ik dacht fuck it i'll give it a shot. Heb daar absolúut geen spijt van, ehehehehe :3
    En neei, nog niet. Ik vond de titel wel meteen al intrigerend, maar Thornhedge is het eerste wat ik van Kingfisher gelezen heb. Is het een aanrader?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oeehh!! Ja ik twijfelde daardoor ook, maar ik vond Toadling toch dusdanig FairFolk-ish klinken dat ik dacht fuck it i'll give it a shot. Heb daar absolúut geen spijt van, ehehehehe :3
    En neei, nog niet. Ik vond de titel wel meteen al intrigerend, maar Thornhedge is het eerste wat ik van Kingfisher gelezen heb. Is het een aanrader?

    Ja, ik vond die ook enorm leuk. Maar als je Kingfisher verder nog niet hebt gelezen zou ik als eerste Nettle & Bone lezen. Dat was mijn eerste boek van haar en aaaa <3 Het heeft me uit een reading slump van like 6 jaar getrokken haha.


    Caution first, always.

    AAAHH I DID SOMETHING SCARYYY -- maar he, dit is ook een van de dingen die mijn vorige stageadres goed aan mij vond, dus misschien is dit ook wel gewoon een strength van mij en moet ik iets over die angst heenkomen om mijn meerderen tegen te spreken. de "jamaarikbenmaareenkleinstagiairtjedusikhebhetvastfout"-mindset zit er wel stevig ingebakken, oeps


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Cid schreef:
    (...)
    Ja, ik vond die ook enorm leuk. Maar als je Kingfisher verder nog niet hebt gelezen zou ik als eerste Nettle & Bone lezen. Dat was mijn eerste boek van haar en aaaa <3 Het heeft me uit een reading slump van like 6 jaar getrokken haha.


    Ehehehe, and on the TBR it goes! :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Basim schreef:
    (...)
    De afspraak is verplaatst naar het einde van deze maand... Incapabele overheidsinstanties...
    Thanks!

    Het einde van deze maand?? geez, hypocrites. Als ze zich gewoon aan de afspraak hadden gehouden, was dit achter de rug geweest. Hadden ze dan nog een goede reden of dat ook niet? (cat)


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    (...)
    Het einde van deze maand?? geez, hypocrites. Als ze zich gewoon aan de afspraak hadden gehouden, was dit achter de rug geweest. Hadden ze dan nog een goede reden of dat ook niet? (cat)


    Het was een lokaal kantoor dat me had moeten bellen, maar ik heb alleen contact gehad met het hoofdkantoor, dus ik heb geen flauw idee. De nieuwe afspraak werd per online brief bevestigd.


    Stenenlikker

    Aaah. Ik ga zo een research officieel uitvoeren bij mensen. Het is spannend om aan deze kant van onderzoek te staan. (Wel tof!)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ok so i'm not important at all i see, why do i even live... it's certainly not for myself


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is bizar dat ik letterlijk in een tijdsbestek van tien minuten, gedoe heb met twee oudere kerels.

    De eerste zat mij helemaal af te zeiken om iets kleins. - Ik was hem vergeten mee te nemen in de CC van een mail. En deed erg lelijk tegen mij erover. En de tweede is een man die mij weleens vaker heeft lastig gevallen en dit nu weer deed. Waarbij hij mij eerst probeerde aan te raken toen ik alleen was (maar ik op tijd weg bewoog van hem) en later een opmerking maakte. Toen ik liet doorschemeren dat ik er (nogmaals) niet van gediend was, nam hij het wel terug. Maar alsnog, hij zei het wel eerst nog.. En ik voel mezelf er rot bij dat ik niet feller dan dat kan reageren. Want dit doet hij iedere keer.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Srsly is m'n page zo interessant dat je blijft kijken lol 😆

    [ bericht aangepast op 9 nov 2023 - 22:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    marjorie schreef:
    Het is bizar dat ik letterlijk in een tijdsbestek van tien minuten, gedoe heb met twee oudere kerels.

    De eerste zat mij helemaal af te zeiken om iets kleins. - Ik was hem vergeten mee te nemen in de CC van een mail. En deed erg lelijk tegen mij erover. En de tweede is een man die mij weleens vaker heeft lastig gevallen en dit nu weer deed. Waarbij hij mij eerst probeerde aan te raken toen ik alleen was (maar ik op tijd weg bewoog van hem) en later een opmerking maakte. Toen ik liet doorschemeren dat ik er (nogmaals) niet van gediend was, nam hij het wel terug. Maar alsnog, hij zei het wel eerst nog.. En ik voel mezelf er rot bij dat ik niet feller dan dat kan reageren. Want dit doet hij iedere keer.


    Idk if this is a work thing, but if it is, zou ik dat tweede wel echt melden bij je aanspreekpunt want dat is niet oké


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Idk if this is a work thing, but if it is, zou ik dat tweede wel echt melden bij je aanspreekpunt want dat is niet oké


    It is. En dat heb ik inderdaad vanochtend gedaan. Ik vond het erg lastig om te doen, maar het is inderdaad niet oké.. Dus het gaat in ieder geval nog een staartje krijgen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mijn baby is afgevallen volgens Kind en Gezin. Nu heb ik het gevoel dat ik een slechte moeder ben, en hem te weinig eten geef :(


    Your Butt is Mine!

    Kan afvallen niet ook met andere dingen te maken hebben?^ hoeft niet (alleen) aan jou te liggen!

    --
    Ik mis een musicalles en kreeg een filmpje van ons nieuwe dansje. Waarvan ik zonder audio na de eerste move al wist welk nummer het is. Haha, oeps. XD

    En freeze stinks. Can I not get out of it? Me not being able to read her the last time shouldn't affect me this much..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn