• Helloww friends! *O*

    Halloween. De laatste dag van oktober, het moment dat de sluier tussen vredige wereld en die van het bovennatuurlijke ploeteren het dunst is. De draad die de rust van de maand ervoor vastnaait aan de wilde hysterie van de maand erna.
          Klokslag middernacht gaan we de loopgraven in.
          Klokslag middernacht begint de tijd te lopen.


    Tijd, voor NaNoWrimo. Dertig dagen om (meer dan) 50.000 woorden te schrijven. Degene die de drempel halen, zijn winnaars voor het leven—althans, het komende jaar. Fanfictie of eigen werk; deze challenge is voor iedereen.Doe jij mee? :3

    Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site:



    Hoe kan ik meedoen?
    Als je mee wilt doen aan de officiële NaNoWriMo kun je je aanmelden op nanowrimo.org en daar aangeven dat je mee gaat doen. Mocht je nog geen 18 zijn en geen 50.000 woorden willen schrijven, kun je je ook aanmelden bij de Young Writers Program waar je je eigen doel kunt stellen. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je per dag hebt geschreven, ook krijg je via de site af en toe motiverende berichtjes en is er een forum vol andere enthousiaste schrijvers.

    Officiele regels
    ✍ Write a 50,000-word (or longer!) novel, between November 1 and November 30.
    ✍ Only count words written during November. None of your own previously written prose can be included in your NaNoWriMo draft (though outlines, character sketches, and research are all fine, as are citations from other people's works).
    ✍ Write a novel. We define a novel as a lengthy work of fiction. If you consider the book you're writing a novel, we consider it a novel too!
    ✍ Be the sole author of your novel. Apart from those citations mentioned two bullet-points up.
    ✍ Write more than one word repeated 50,000 times.



    Wist je dat...?

    Je in dit topic de volgende dingen allemaal kan doen?

    - Je kan... de deelnemers ontzettend hard aanmoedigen!
    - Je kan... je huidige wordcounts droppen
    - Je kan... andere deelnemers uitdagen tot een WordWar duel (extra punten voor theatraliteit)
    - Je kan... je laatst geschreven zin plaatsen
    - Je kan... klagen over het zware leven dat is schrijver zijn
    - Je kan... vragen om advies!
    - Je kan... je eigen wist-je-datjes plaatsen
    - Je kan... vast nog wel meer dingen verzinnen! Voel je welkom, maak er wat gezelligs van met zijn allen :Y)

    #zijdiegaanstervengroetenu #klammehandjes #maartochwelenthousiast

    ReisverslagNummerEen

    Doe jij dit jaar mee met NaNoWriMo?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tolkien schreef:
    Ik heb er echt geen zin in vandaag, help


    you can do it!!!


    Your Butt is Mine!

    Wauw ik ben op dreef vandaag. Ik heb 4 hoofdstukken volledig afgeschreven vandaag (cool)
    4195 op mijn teller.


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Wauw ik ben op dreef vandaag. Ik heb 4 hoofdstukken volledig afgeschreven vandaag (cool)
    4195 op mijn teller.


    Dang, beter bezig dan ik. Ik heb blijkbaar nog een pianoconcert bij te wonen en heb nog niet gegeten dus ik heb geen idee wanneer/of ik nog kan schrijven 🫠


    help

    xSKITT schreef:
    Wauw ik ben op dreef vandaag. Ik heb 4 hoofdstukken volledig afgeschreven vandaag (cool)
    4195 op mijn teller.


    Damn!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb net een scène van 1500 woorden af en na het zetten van de punt dacht ik: oké dit kan ik beter heel anders aanpakken. Rip. Nou ja, het telt als woorden? xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    xSKITT schreef:
    Wauw ik ben op dreef vandaag. Ik heb 4 hoofdstukken volledig afgeschreven vandaag (cool)
    4195 op mijn teller.


    Holy shiiit girl! Netjes! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik loop hier ietwat vast. Ik heb ineens een ingeving voor het verhaal qua opbouw maar dat betekent dat 90% van wat ik al heb herschreven zal moeten worden. En dat dus nu gewoon verder schrijven ergens ook onzinnig voelt, maar nu al opnieuw beginnen voor nano ook weer niet goed voelt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oké ik heb er in tien minuten toch 300 woorden uit gekregen, maar de dag is lang genoeg gewest dus slaapwel :')


    help

    Necessity schreef:
    Ik loop hier ietwat vast. Ik heb ineens een ingeving voor het verhaal qua opbouw maar dat betekent dat 90% van wat ik al heb herschreven zal moeten worden. En dat dus nu gewoon verder schrijven ergens ook onzinnig voelt, maar nu al opnieuw beginnen voor nano ook weer niet goed voelt.

    Oeff dat is harsh. Maar uiteindelijk wordt je verhaal er waarschijnlijk nog beter van. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Necessity schreef:
    Ik loop hier ietwat vast. Ik heb ineens een ingeving voor het verhaal qua opbouw maar dat betekent dat 90% van wat ik al heb herschreven zal moeten worden. En dat dus nu gewoon verder schrijven ergens ook onzinnig voelt, maar nu al opnieuw beginnen voor nano ook weer niet goed voelt.

    Ja ProngsPotter en ik zijn om dit soort redenen nu bijna 5 jaar bezig met ons project :'D Maar kan je niet een soort van "nieuwe versie" van je scenes gaan schrijven? Dat je eerdere woorden wel gewoon blijven meetellen voor NaNo? Want eerlijk, je hebt er hard voor gestreden en gewoon in november op papier gezet, dus zou het niet eerlijk zijn om ze het raam uit te kiepen nu toch?


    Dramatic

    Ringwraith schreef:
    Ik heb net een scène van 1500 woorden af en na het zetten van de punt dacht ik: oké dit kan ik beter heel anders aanpakken. Rip. Nou ja, het telt als woorden? xD

    Dit is echt een mood wel hahahahahah


    Dramatic

    Necessity schreef:
    Ik loop hier ietwat vast. Ik heb ineens een ingeving voor het verhaal qua opbouw maar dat betekent dat 90% van wat ik al heb herschreven zal moeten worden. En dat dus nu gewoon verder schrijven ergens ook onzinnig voelt, maar nu al opnieuw beginnen voor nano ook weer niet goed voelt.


    Oh i feel ya. Ik heb na 7 jaar aan hetzelfde project beslist dat de opbouw eigenlijk echt suckt en ben nu alles dat ik al heb aan het herschikken en bij aan het schrijven :')

    Mijn projecten zijn van lange adem. Het andere zit al 10 jaar in mijn hoofd en ik heb er nog maar twee hoofdstukken voor :')


    help

    We hebben nog helemaal geen laatst geschreven zinnen-rondje gedaan!

    De mijne:
    (Een tragisch verhaal dat eindigde met een gewroken liefde deed het altijd goed.) Dat was anno 2025 zo, dat was bij de tragedies in het oude Griekenland al zo – hier was dat vast niet anders.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Korte update: I AM GOD

    woke up from my nap at 22.30. Decided that that was very tragic and snoozed for ten minutes and then dragged my ass to the dining table to sit down and fucking slay, because I had only 400 words and needed 2K for my daily par. By then it was a quarter to eleven and y'all know, the day ends at midnight. And in the following 75 minutes, I sorta spat out 1413 words?

    ?????
    #ogendichtengaan #stillgotit #neunanowrimowie?

    Laatste zin: She nodded again, her gaze sharpening through the haze of her tears.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2023 - 0:50 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oof, heb net bijgelezen over de hele drama op Nano. Hebben jullie daar wat van meegehad? Ik zit eigenlijk nooit op de forums hahaha


    help