• Helloww friends! *O*

    Halloween. De laatste dag van oktober, het moment dat de sluier tussen vredige wereld en die van het bovennatuurlijke ploeteren het dunst is. De draad die de rust van de maand ervoor vastnaait aan de wilde hysterie van de maand erna.
          Klokslag middernacht gaan we de loopgraven in.
          Klokslag middernacht begint de tijd te lopen.


    Tijd, voor NaNoWrimo. Dertig dagen om (meer dan) 50.000 woorden te schrijven. Degene die de drempel halen, zijn winnaars voor het leven—althans, het komende jaar. Fanfictie of eigen werk; deze challenge is voor iedereen.Doe jij mee? :3

    Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site:



    Hoe kan ik meedoen?
    Als je mee wilt doen aan de officiële NaNoWriMo kun je je aanmelden op nanowrimo.org en daar aangeven dat je mee gaat doen. Mocht je nog geen 18 zijn en geen 50.000 woorden willen schrijven, kun je je ook aanmelden bij de Young Writers Program waar je je eigen doel kunt stellen. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je per dag hebt geschreven, ook krijg je via de site af en toe motiverende berichtjes en is er een forum vol andere enthousiaste schrijvers.

    Officiele regels
    ✍ Write a 50,000-word (or longer!) novel, between November 1 and November 30.
    ✍ Only count words written during November. None of your own previously written prose can be included in your NaNoWriMo draft (though outlines, character sketches, and research are all fine, as are citations from other people's works).
    ✍ Write a novel. We define a novel as a lengthy work of fiction. If you consider the book you're writing a novel, we consider it a novel too!
    ✍ Be the sole author of your novel. Apart from those citations mentioned two bullet-points up.
    ✍ Write more than one word repeated 50,000 times.



    Wist je dat...?

    Je in dit topic de volgende dingen allemaal kan doen?

    - Je kan... de deelnemers ontzettend hard aanmoedigen!
    - Je kan... je huidige wordcounts droppen
    - Je kan... andere deelnemers uitdagen tot een WordWar duel (extra punten voor theatraliteit)
    - Je kan... je laatst geschreven zin plaatsen
    - Je kan... klagen over het zware leven dat is schrijver zijn
    - Je kan... vragen om advies!
    - Je kan... je eigen wist-je-datjes plaatsen
    - Je kan... vast nog wel meer dingen verzinnen! Voel je welkom, maak er wat gezelligs van met zijn allen :Y)

    #zijdiegaanstervengroetenu #klammehandjes #maartochwelenthousiast

    ReisverslagNummerEen

    Doe jij dit jaar mee met NaNoWriMo?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ringwraith schreef:
    Ugh ik kom er net achter dat er echt geen kloot van mijn wereldbouw klopt. :/
    On the bright side heb ik wel mijn goal voor vandaag gehaald, dat is in elk geval iets.

    Of ik moet me gewoon weinig aantrekken van hoe de rivier(en) nu loopt ten opzichte van 1500 jaar geleden, hm


    Ur doing great! Als je ooit eens een klankbord nodig hebt voor worldbuilding, feel free to stalk me xoxo


    help

    Ik hou het voor gezien met 12 203 op de teller in totaal, en een nette 2K voor vandaag :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Necessity schreef:
    Mijn teller staat vandaag op.... 102 :')
    En gisteren niet veel meer, dus dat wordt dit weekend flink bijwerken


    Je doet het in totaal in ieder geval nog beter dan ik, dus geef de hoop nog niet op! *O* Ook de kleine beetjes helpen!

    xSKITT schreef:
    Morgen kan ik heel waarschijnlijk niet schrijven, want ik ga trouwkleedjes passen (blush)


    Ohhh wat leuk! Veel plezier!! <3

    Ringwraith schreef:
    Ugh ik kom er net achter dat er echt geen kloot van mijn wereldbouw klopt. :/
    On the bright side heb ik wel mijn goal voor vandaag gehaald, dat is in elk geval iets.

    Of ik moet me gewoon weinig aantrekken van hoe de rivier(en) nu loopt ten opzichte van 1500 jaar geleden, hm


    Aahh noes! Zo frustrerend als dat gebeurt, al helemaal tijdens NaNo wanneer je eigenlijk geen tijd hebt om alles uitgebreid recht ga gaan zitten trekken :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Ik hou het voor gezien met 12 203 op de teller in totaal, en een nette 2K voor vandaag :3


    Wauw, supernetjes!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Current count voordat ik wegmoet voor een familiefeestje: 801 :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Current count voordat ik wegmoet voor een familiefeestje: 801 :3


    Dat is een mooie start! Veel plezier!
    Ik ga er ook voor zitten.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb vandaag al 1700 woorden geschreven en loop nog steeds 2500 achter :') heel motiverend is dat niet haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb vandaag 2800ish woorden geschreven en ben eindelijk bij met mijn wordcount, voor de eerste keer! Even though I'm still reworking stuff, i do be quite proud hehe.


    help

    Necessity schreef:
    Ik heb vandaag al 1700 woorden geschreven en loop nog steeds 2500 achter :') heel motiverend is dat niet haha


    Zolang je schrijft is alles goed ^^


    help

    Ik heb het schrijven vandaag wel gemist, maar ik had wel een leuke dag met passen :D

    Jullie zijn allemaal goed bezig!!!


    Your Butt is Mine!

    Tolkien schreef:
    Ik heb vandaag 2800ish woorden geschreven en ben eindelijk bij met mijn wordcount, voor de eerste keer! Even though I'm still reworking stuff, i do be quite proud hehe.

    Wat ontzettend goed!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Tolkien schreef:
    Ik heb vandaag 2800ish woorden geschreven en ben eindelijk bij met mijn wordcount, voor de eerste keer! Even though I'm still reworking stuff, i do be quite proud hehe.

    Woooow vet nice!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tolkien schreef:
    Ik heb vandaag 2800ish woorden geschreven en ben eindelijk bij met mijn wordcount, voor de eerste keer! Even though I'm still reworking stuff, i do be quite proud hehe.


    Oooh netjes!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben de 20K gepasseerd! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik ben de 20K gepasseerd! *O*

    Oeeehhh congrats!! Da's een mooie mijlpaal 🥳🥳


    Dramatic