• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben nu letterlijk een vijfde (1 / 5) van de tijd die ik heb voor mijn afstudeerproject kwijt aan wachten totdat marketing mijn mail accepteert en stuurt. In de afgelopen drie weken heb ik niets meer mogen doen dan twee keer een mailtje en flyer herschrijven. Marketing negeert mijn mailtjes en telefoontjes. Is het heel gemeen dat ik nu naar HR stap? Of long overdue? (cat)

    Ik had eerder moeten beginnen met leren (huil)
    Maar wie bedenkt ook een vak van 2,5 week doe normaallll, we hebben denktijd nodig

    I felt useless today so I had a lot of motivation to go to the gym when I was driving to my home from work, but here I am… in my pyjamas… ready to binge-watch 🥲

    Au, bekkenpijn 😢

    Ik kan je niet loslaten...


    Women don’t owe you shit..

    ik ben zo moeeeeee van het bestaan ; ;


    because i knew you, i have been changed for good

    Nou, whooo! De zorgverzekeraar vergoedt maar liefst €0,21 van m'n tandartsrekening! (hoera)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aaaah, vandaag is de grote dag voor het leeghalen van m'n studio, met twee afspraken die ik telefonisch gemaakt heb en die niet bevestigd zijn via de mail. Let's hope dat alles gewoon goed gaat en dat ik om 4 uur met een gerust hart op de bus kan stappen.


    Stenenlikker

    Toreador schreef:
    ik ben zo moeeeeee van het bestaan ; ;


    [ heaven knows ]

    I broke it :CCCCC


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Honger, nog 10 minuutjes.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    omg een nieuwe ya wedstrijd is van start!


    Let's drink Jasmin tea!

    Wat een kou :c


    Dramatic

    That feeling when you walk in the gym and see its empty 🫶🏼

    I would like to stop dying on the toilet now pls


    help