• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Renna schreef:
    (...)
    Je hebt het beter gedaan dan ik, want een zekere ProngsPotter maakte mij op 1 december wakker met Last Christmas >:(


    (A)(A)(A)(A)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik loop even vast met alles op dit moment. 12 december heb ik afscheid genomen van mijn psycholoog (nahja inmiddels nu ex psycholoog) die me 1,3 jaar heeft behandeld. Hij moest perse elders werken. -.-
    Uiteraard is dat zijn volle recht maar mag ik even boos op hem zijn? Ik heb al fcking veel moeite met afscheid (verlatingsangst) en dan gaat hij gewoon verdomme weg. Hij was wel mijn steun en toeverlaat in een hele moeilijke en donkere periode in mijn leven. Hoe verwerk ik dit en hoe kan ik hem loslaten? Ik zag hem toch stiekem een beetje als een vader figuur die ik nooit echt heb gehad waardoor het nu voelt alsof ik een vader heb verloren.

    Ik mis hem :-(


    Women don’t owe you shit..

    Renna schreef:
    (...)
    Je hebt het beter gedaan dan ik, want een zekere ProngsPotter maakte mij op 1 december wakker met Last Christmas >:(


    Oh no, terrorFroukje

    *noteert in agenda: in december Froukje vermijden zolang ik nog niet in Whamagaddon geraakt ben*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waarom de fuck zijn er de laatste tijd zoveel spamtopics op Q?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Waarom de fuck zijn er de laatste tijd zoveel spamtopics op Q?


    Same question, bro! Er is er zojuist één uit India.


    Let's drink Jasmin tea!

    Derks schreef:
    Waarom de fuck zijn er de laatste tijd zoveel spamtopics op Q?


    Jullie zijn wel altijd supersnel met melden waardoor wij ze weg kunnen halen, toppers!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik moet het ziekenhuis bellen maar ik heb zo geen zin (zip)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Queeste van vandaag: soep koken voor 11 mensen—en dan niet vier liter teveel, en ook niet twee liter te weinig ✌🏻

    Sidequest for rn: nap


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het lijkt hier weel een vreettent.

    Me anderhalve week kapot zitten stressen voor niks omdat ze waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar gaan reageren lmao
    kill me now


    Caution first, always.

    Echt sterf agressieve deurklopmensen ik vind dit níét leuk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Twee uur non-stop soep koken, maar dan heb je ook wat


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nou, ga je dan maar weer een keer met de trein naar je familie (wat al 3 uur is, dus best wel commitment). Er was een aanrijding, die eindelijk opgelost ligt er een boom op het spoor en gaat er nog een bovenleiding stuk op een ander traject. De helft van de bussen doet moeilijk, probably vanwege vakantie regeling ofzo. Elke trein die ik ben tegengekomen heeft vertraging als die al niet toch gecancelled wordt. Verder is het maar hopen dat je trein inderdaad op het aangegeven perron vertrekt en niet spontaan verplaatst wordt naar een ander spoor en dan vervolgens zonder waarschuwing weer terug.

    Ik ben op het punt dat ik elke keer dat ik het gekraak van een aangaande speaker hoor een klein paniekmomentje heb en me af vraag wat er nu weer fout gaat.

    Gelukkig zit ik in een rijdende trein en komt m'n vader me van een ander station halen waardoor ik een aansluiting skip. Uiteindelijk met de auto en alles maar een half uurtje later thuis gepland toen ik begon.

    Ik heb officieel syntax error….


    Women don’t owe you shit..