• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    ProngsPotter schreef:
    Ik zit samen met Ringwraith op de bank te werken aan onze RPG, en morgen komen er nog twee Q'ers voor een heerlijk schrijfdagje *O*


    Omg wat voor een rpg zitten jullie aan te werken?

    Perchabet schreef:
    (...)

    Welk boek ben je in bezig ? 🤩

    Antrax Eiland, voor het eerst in 8 jaar dat ik weer een thriller aan durfde te lezen. Voorheen was ik dol op psychische thrillers en ik hoop dat weer wat op te kunnen pakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Perchabet schreef:
    (...)

    Omg wat voor een rpg zitten jullie aan te werken?


    De Experium RPG, hier op Qreaties!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    De Experium RPG, hier op Qreaties!


    Omg RPG's bestaan nog?? Dat is ik echt in mijn leven, de kick van dat berichtje dat iemand een nieuw hoofdstuk heeft geschreven en dat je weer mag reageren c: Als iemand ooit weer een (O)RPG opstart, denk aan mij (blush) I'd love to be a part of that again!

    Frey_ schreef:
    (...)

    Omg RPG's bestaan nog?? Dat is ik echt in mijn leven, de kick van dat berichtje dat iemand een nieuw hoofdstuk heeft geschreven en dat je weer mag reageren c: Als iemand ooit weer een (O)RPG opstart, denk aan mij (blush) I'd love to be a part of that again!


    Zooo leuk! Ik wil ook echt graag een keer mee doen aan een rpg.
    Lijkt me heel tof met meerdere mensen. Worden die veel opgestart hier eigenlijk?

    Frey_ schreef:
    (...)

    Omg RPG's bestaan nog?? Dat is ik echt in mijn leven, de kick van dat berichtje dat iemand een nieuw hoofdstuk heeft geschreven en dat je weer mag reageren c: Als iemand ooit weer een (O)RPG opstart, denk aan mij (blush) I'd love to be a part of that again!

    Jep, sommige meer dan anderen, maar ja dat is hoe het gaat met die dingen. Vooral in forum topics wordt er geRPt, (te vinden op het RPG deel van het forum en je kunt aanzetten dat je ze ook in actieve topics ziet) ^^

    Garrett schreef:
    (...)
    Jep, sommige meer dan anderen, maar ja dat is hoe het gaat met die dingen. Vooral in forum topics wordt er geRPt, (te vinden op het RPG deel van het forum en je kunt aanzetten dat je ze ook in actieve topics ziet) ^^


    Hoe zet ik dat aan? 😇

    Perchabet schreef:
    (...)

    Zooo leuk! Ik wil ook echt graag een keer mee doen aan een rpg.
    Lijkt me heel tof met meerdere mensen. Worden die veel opgestart hier eigenlijk?

    Veel worden ze niet meer opgestart (niet in vergelijking met vroeger), maar er zijn er een aantal al weet ik niet hoe actief elke is.

    Garrett schreef:
    (...)
    Veel worden ze niet meer opgestart (niet in vergelijking met vroeger), maar er zijn er een aantal al weet ik niet hoe actief elke is.


    Ik ga eens rond speuren. Misschien richt ik er zelf wel een op dan.

    Perchabet schreef:
    (...)

    Hoe zet ik dat aan? 😇


    Bovenaan het forum heb je zo'n ribbon met "index - actieve topics - MT - ABO's" etc., net iets daaronder staat in het klein drie opties, die moet je naar "alle topics" zetten (of "alleen RPGs" maar dat is niet meer echt nuttig met hoe weinig er zijn). Verder kun ditzelfde doen onder Profiel>mijn instellingen>forum instellingen.

    Als je er eentje wil beginnen is het handig om even op het RPG forum deel te kijken, daar staan een aantal oude topics met regels/gebruiken ^^

    Garrett schreef:
    (...)

    Bovenaan het forum heb je zo'n ribbon met "index - actieve topics - MT - ABO's" etc., net iets daaronder staat in het klein drie opties, die moet je naar "alle topics" zetten (of "alleen RPGs" maar dat is niet meer echt nuttig met hoe weinig er zijn). Verder kun ditzelfde doen onder Profiel>mijn instellingen>forum instellingen.

    Als je er eentje wil beginnen is het handig om even op het RPG forum deel te kijken, daar staan een aantal oude topics met regels/gebruiken ^^


    Ooh super handig! Dankje 🤗

    Frey_ schreef:
    (...)

    Omg RPG's bestaan nog?? Dat is ik echt in mijn leven, de kick van dat berichtje dat iemand een nieuw hoofdstuk heeft geschreven en dat je weer mag reageren c: Als iemand ooit weer een (O)RPG opstart, denk aan mij (blush) I'd love to be a part of that again!


    Always welcome in my Winx or CHB one 👀


    help

    Coryo schreef:
    (...)

    Always welcome in my Winx or CHB one 👀


    Omggg, ik zag die van Winx idd, maar zag dat jullie al begonnen waren, dus ik dacht dat kan waarschijnlijk niet meer.

    Coryo schreef:
    (...)

    Always welcome in my Winx or CHB one 👀


    Wat is CHB?

    Perchabet schreef:
    (...)

    Omggg, ik zag die van Winx idd, maar zag dat jullie al begonnen waren, dus ik dacht dat kan waarschijnlijk niet meer.

    In veel gevallen kun je prima in het rollentopic of praattopic vragen of je nog mee kunt doen, vaak is dat geen probleem ^^

    CHB = Camp HalfBlood van de Percy Jackson serie.