• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Ik heb 10k volgers op Tiktok behaald vandaag!!


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Ik heb 10k volgers op Tiktok behaald vandaag!!


    Holy shit, congrats!! Wat is je account? Dan volg ik je ook c:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind eigenlijk dat we dit topic erin moeten houden zoals we dat met het LJH doen c:

    Frey_ schreef:
    Ik vind eigenlijk dat we dit topic erin moeten houden zoals we dat met het LJH doen c:


    jaaaa, dat lijkt me ook heel leuk!

    Basim schreef:
    Omg, ik heb gewoon toch nog een sollicitatiegesprek :'D


    Oehh omgg wil je delen voor wat voor functie?

    Lekker helemaal niks doen vandaag C:


    You were born original, don't die as a copy.

    Toch heerlijk als er een stoofpotje staat de pruttelen op het vuur. #cozy


    The soul needs autumn.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Holy shit, congrats!! Wat is je account? Dan volg ik je ook c:


    Dankjewel! Voel je zeker niet verplicht want ik heb nogal speciale content :P maar mijn acc is JulieMatsTH


    Your Butt is Mine!

    Perchabet schreef:
    (...)

    Oehh omgg wil je delen voor wat voor functie?


    Als onderzoeksassistent bij een uni!


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    (...)

    Als onderzoeksassistent bij een uni!


    Oh wat gaaf! Fingers crossed dat het wat wordt.

    Wat een positiviteit hier, heerlijk.

    Ik ben blij met m’n vriend die voor me zorgt als ik me niet lekker voel zoals vandaag :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    De dochter van een vriendin (ze is 10) is helemaal fan van een K-pop band, Stray nogwattes, en ze heeft me net heel uitgebreid alles erover verteld, uitgelegd wie wie is en hoe oud ze zijn, van alles over hun eventuele broers en zussen, nummers laten horen enzovoorts. En ze heeft alle knuffeltjes die erbij horen laten zien (op Google) en ze heeft er daar eentje van, maar ze wil ze natuurlijk allemaal.

    Dat was zó schattig, hoe ze daar met twinkelende ogen zat te fangirlen over een K-popband.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    De dochter van een vriendin (ze is 10) is helemaal fan van een K-pop band, Stray nogwattes, en ze heeft me net heel uitgebreid alles erover verteld, uitgelegd wie wie is en hoe oud ze zijn, van alles over hun eventuele broers en zussen, nummers laten horen enzovoorts. En ze heeft alle knuffeltjes die erbij horen laten zien (op Google) en ze heeft er daar eentje van, maar ze wil ze natuurlijk allemaal.

    Dat was zó schattig, hoe ze daar met twinkelende ogen zat te fangirlen over een K-popband.


    Onze Justin Bieber/One Direction fase all over again :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Onze Justin Bieber/One Direction fase all over again :'D


    Ugh, echt deze fase was ZO heerlijk. Want to go back

    SPECS schreef:
    (...)

    Onze Justin Bieber/One Direction fase all over again :'D


    Ja maar echt!!!! Ik zat echt zo van: wow, zo was ik dus van One Direction. Wilde nog zeggen van: "Ooooooh vroeger was ik ook zo, maar dan fan van One Direction" en toen voelde ik me bij die gedachte alleen al heel oud dus heb wijselijk m'n mond gehouden, hahaha.

    Zo cute. Echt ook gewoon nostalgisch wel, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly